.

.

Średnia ocena: 4.8  Głosów: 11

Zaloguj się, aby ocenić

Komentarze (10)

  • pharunwh 09.07.2016
    Nie jest źle, pod względem technicznym mogę tylko tyle powiedzieć źe na początku wiersza masz cztery wersy z rymem naprzemiennym (A B A B) potem cztery z parzystym (A A B B), potem znów 4 z naprzemiennym, jeden wers luźny, rym parzysty (A A) wers luźny i rym okalający dwa wersy luźne (A B C A). Nie jest to błąd ale o ile wiersz na początku jest rytmiczny i ma przyjemne rymy to po połowie jego rytmiczność się zaburza i ja miałem wrażenie takiej... kanciastości pod koniec przez to że wypadałem z rytmu. Ale myślę wiersz ma w sobie emocje i ostatnie wersy, mimo że nierytmiczne bardzo mocno akcentują całość opowiedzianej historii i ból podmiotu lirycznego który, jak często w chwilach kiedy odchodzi od nas ukochana osoba do kogoś innego, winę zrzuca na siebie ("nie zareagowałam [...], ciebie innej oddałam").. A i myślę że bardzo by pasowało gdyby były uwzględnione zwroty grzecznościowe kiedy mówi o utraconym ukochanym ("Ciebie" zamiast "ciebie", "Twoje" zamiast "twoje" itd) - w końcu ten wiersz jest swojego rodzaju listem który pisze do ukochanego, w ten sposób zaakcentowane będzie uczucie podmiotu lirycznego który wciąż kocha i szanuje byłego partnera, biorąc winę na siebie.
    Ale brawo-pisz dalej, rozwijaj się tworząc, popełniaj błędy żeby mieć z czego wyciągać lekcje.
  • Tina12 09.07.2016
    Jak dla mnie nawiązuje on do uczuć An. Mnie się wiersz podoba. Widzisz ty uważasz, że nie umiesz pisać wierszy. A ja mam to samo z opowiadaniami.
    5
  • Uważam, że twoje opowiadania są bardzo ładne, osoba, która ma zdolności poetyckie, według mnie lepiej i ciekawiej pisze opowiadania. Mają one w sobie urok. Tak, ten wiersz poczęści nawiązuje do uczuć An, jednak wypływa też z mojego serca. W końcu Faize jest wymyślona trochę na moje podobieństwo, dziękuję
  • Tina12 09.07.2016
    Faize Anbare Sultan
    Nie ma za co.
  • Margerita 11.07.2016
    Pięć
  • Dzięki
  • Alicja 28.07.2016
    Wiersz jak dla mnie jest w porządku. Zostawiam 5.
  • Dziękuję
  • Upadły(D.F) 25.08.2016
    Popieram pharunwh w kwestii listu. nie lubie romantycznych wierszy ale styl ciekawy i na dodatek przesłanie. Gdy oddalamy się sami od kogoś co sie stanie :) Daje 4 bo sądzę iż możesz pisać znacznie ale to znacznie lepsze wiersze i masz w wierszu racje ludzie zwykle nie przejmują się problemami w związku dopiero prawie przy końcu dostrzegają co jest źle :)
  • Taka_Jedna_D 27.08.2016
    Ja również zgadzam się co do tego, aby zwroty do adresata, czyli w tym wypadku do ukochanego, pisać wielką literą. Jak na Twój pierwszy wiersz, bardzo fajnie mi się go czytało, szczególnie podobała mi się końcówka ;) Zostawię 5

Napisz komentarz

Zaloguj się, aby mieć możliwość komentowania