„Kocham Cię”

„Kocham Cię” - dwa słowa które potrafią zmienić dzień, a czasami nawet całe życie. Leżąc w pokoju, w którym ciszę zagłuszają jedynie poruszające się wskazówki zegara doszłam do wniosku, że te dwa słowa nie mają tak naprawdę żadnego wpływu na uczucia. Może wydawać się to dziwne. Przecież powiecie „ Ale tak okazuje się miłość”. Otóż nie. Miłość to uczucie którego nie określą żadne słowa, a czasami nawet gesty. Gdybym miała porównać do czegoś miłość nie potrafiłabym tego zrobić. Jest to coś niepowtarzalnego i silnego. Opiera się na szacunku, zrozumieniu drugiej osoby oraz zaufaniu. Nie polega na wymawianiu głuchego zdania zatuszowanego sztucznością..

Miłość to uczucia, gesty,poświęcenie oraz odpowiednie podejście do drugiego człowieka. Nie widzę zła w zdaniu które dla niektórych jest pełne kolorów i szczęścia. Nie zaczynajmy mylić miłości , w którą wplątane jest uczuciowe „kocham Cię” wypowiedziane dla uśmiechu drugiej osoby ze sztucznym udawanym uczuciem, w które wplątane są zimne i puste słowa. Przestańmy udawać i nauczymy się kochać..

Średnia ocena: 5.0  Głosów: 3

Zaloguj się, aby ocenić

Komentarze (3)

  • Aisak 04.09.2018
    Ostatni wers BARDZO BARDZO BARDZO!!!!!!!!!!!!

    Idealne na graffiti.
  • ocieska 04.09.2018
    Cieszę się, że sie podoba
    Nie spodziewałam się pozytywnych opinii
  • Aisak 04.09.2018
    ocieska, ależ spodziwaj się, spodziwaj.
    Dobre rozważania warte komentowania :)

Napisz komentarz

Zaloguj się, aby mieć możliwość komentowania