kocie rymy

trzy madonny dwie madonny

jeszcze jedna

dłoń przysuwa dłoń odsuwa

wredna

 

słowem sypie w oczy szczypie

zadufana

krzyczy rano płacze co noc

nie ma pana

 

trzy księżyce dwa księżyce

jeszcze jeden

staje bokiem za obłokiem

mały eden

 

ten rabaty ten pstrokaty

błazny w cyrku

tańczą społem suną kołem

w ciasnym wyrku

 

gdzie ty rymie powędrujesz

w ciasnej głowie?

Średnia ocena: 4.1  Głosów: 14

Zaloguj się, aby ocenić

Komentarze (41)

  • laura123 22.05.2021
    Fajne...
  • piliery 22.05.2021
    To nie miało być fajne... ;D Dzięki za czytanie.
  • laura123 22.05.2021
    Piliery, co ja na to poradzę, że mi się podoba. Ciekawe, czy naszej ''mistrzyni'' by się spodobało? Hal, to jednak ma świetne pomysły...
  • laura123, Laura to mistrzyni opowi w wierszu przecież, sezon na przywoływanie Hal wygasłym jest.
  • laura123 23.05.2021
    yanko wojownik 1125 tak? Szkoda, fajnie było...
  • laura123, A nawet było pięknie, Hal jest dobra, tylko postrzega się ją błędnie. yankowi, to już z perspektywy tylko to osądzać, z perspektywy wstecznej czy coś, nic już na bieżąco, ale tak - fajnie, trzeba ją lubić, dla ilu osób była zła?
    Jest dobra, już nie dla nas jest, ale zasadniczo jest dobra. Nie powinniśmy pisać o niej, bez niej.
    Chyba, że z podziwem - no ja wiem - i kto to mówi - yanko...
  • Morus 22.05.2021
    kocie rymy
    dla dziewczyny
  • piliery 22.05.2021
    To Ty wiesz coś więcej niż ja. :) Dzięki za odwiedziny i przeczytanie.
  • Szpilka 23.05.2021
    Bardzo sympatyczny wiersz ?
  • piliery 23.05.2021
    Dzięki, Szpileczko. :))
  • Jacom JacaM 23.05.2021
    no i git ;-)
  • piliery 23.05.2021
    Jak git to git ;-)
  • JamCi 23.05.2021
    Cudny. I niedosycik mam.
  • piliery 23.05.2021
    Gdyby więcej - mógłbym napisać zbyt wiele. :) Dziękuję.
  • JamCi 23.05.2021
    piliery prawda :-)
  • Radosne, rozwesela.
  • piliery 23.05.2021
    Yanko cieszę się że poprawiłem Ci humor. :)
  • skandal 23.05.2021
    fajne..
  • piliery 24.05.2021
    dzięki za odwiedziny a już za "fajne" to potrójnie. :)
  • kigja 23.05.2021
    Też mi się podoba.
  • kigja 23.05.2021
    sensol i ja nie zasłużyliśmy na odpowiedź?
    piliery na galery za chamstwo!
  • piliery 24.05.2021
    Oczywiście zasłużyliście. Sensol potrójnie a Ty podwójnie. Tyle że wymagało to nieco czasu bo się musiałem ubrać odpowiednio na te uroczyste podziękowania. Jak to bywa przy takich okazjach szampan mi się rozlał na spodnie więc zająłem się suszeniem a jak skończyłem suszenie spodni to się okazało że marynarkę trzeba też... No ale nareszcie jestem gotowy: Dziękuje podwójnie: za to że czytałaś i za to że obiektywnie stwierdziłaś to co stwierdziłaś. Kłaniam się nisko.
  • skandal 24.05.2021
    piliery mam nadzieję, że (byłeś) jesteś w krawacie :)
  • piliery 24.05.2021
    skandal Założyłem muchę. Źle? O_O
  • piliery 24.05.2021
    ale to mnie może uratuje: w biało czerwone groszki :)
  • Trzy Cztery 24.05.2021
    piliery, skoro jesteś taki elegancki, to i ja powiem: Wierszyk niczego sobie!
    Tak napisałeś, że wymusza pewien rytm w czytaniu, b. fajnie się czyta:)
  • piliery 24.05.2021
    Trzy Cztery Dzięki bardzo. Rytm w wierszu, nawet jeśli go nie ma, musi być. :)) Cokolwiek człowiek tworzy, bez rytmu - jest kalekie. Dla Ciebie założyłem wiśniowe lakierki (trochę nie pasują do muchy w grochy ale co tam grunt ze jest uroczyście). :D
  • Trzy Cztery 24.05.2021
    Och, dziękuję. Wyglądasz pięknie. Ciekawe spostrzeżenie na temat rytmu.
  • piliery 24.05.2021
    Trzy Cztery może nie pięknie ale uroczyście - tak. :)
  • D.E.M.O.N 26.05.2021
    prawie jak Frugo - dobry wariat :D
  • piliery 26.05.2021
    zmusiłeś mnie do obejrzenia symoatycznej reklamy - dzięki
  • D.E.M.O.N 27.05.2021
    piliery pierwsze skojarzenie, ale to komplement xD
  • nerwinka 26.05.2021
    pillery
    gratulacje
  • piliery 27.05.2021
    Dziękuję Nerwinko (chyba się powinno odmawiać nicki?)
  • piliery 27.05.2021
    popr. odmieniać :D
  • Tjeri 27.05.2021
    Czytałam wcześniej i wydawało mi się, że komentowałam... Ale może to już na granicy snu było :D.
    To jest tekst (szuka słowa), który odbiera się bardzo pozytywnie (nie chcę powiedzieć, że "fajny", bo nie lubię tego słowa). W tym odbiorze treść idzie sobie tak obok, na doczepkę świetnego brzmienia. I to brzmienie robi robotę. Aż noga sama tupie, wystukując rytm.
    Tak jeszcze przy okazji, zapytam, o to com wyczytała w zakładce "o mnie".
    "Trzecie to Castor. Chciałem sie przekonać. Jak na opowi funkcjonują "grupy wsparcia" . Funkcjonują. I to bardzo skutecznie." Ciekawam Twoich spostrzeżeń. Pamiętam, że dałam się oszukać Twojej tożsamości i Castora komentowałam nieświadomie (że to Ty). Ciekawa jestem jak wpisują się moje komenty wobec cytowanej teorii. Przy czym jest to ciekawość szczera i niezaczepna ;), bo staram się obiektywnie oceniać (tak wiem, nie da się całkiem obiektywnie), interesuje mnie na ile to staranie mi wychodzi.
  • piliery 30.05.2021
    Dzięki Tjeri. Doczepka powiadasz? :) Zdawało mi się że coś więcej. Widać autorska przypadłość mnie dopadła. Poza tem zadałaś pytanie, na które lepiej bym nie odpowiadał ( to byłaby spora, tekstowo, analiza, trącąca pewnie subiektywizmem) - więc wybacz. :D
  • Tjeri 01.06.2021
    "Na doczepkę" czyli na pierwszym miejscu odbiera się brzmienie. Faktycznie, "doczepkę" odbiera się pejoratywnie, a nie o to mi chodziło.
    Ciekawe co piszesz o tym na co nie chcesz odpowiadać. ;) Aż przejrzałam swoje komenty dla podstępnego Castora (słowo użyte świadome, bo ciche ukrywanie się pod innymi nickami, tak popularne na opowi, uważam za niemoralne). Nie widzę w nich nacechowania w żadną stronę. Będę starać się omijać (no chyba, że znów mnie oszukasz inszym nickiem), coby nie być krolikiem bez dostępu do wyników "badań".
  • piliery 01.06.2021
    Jak wiesz, eksperyment zakończony. Chcesz abym napisał ze jesteś obiektywna?
  • Tjeri 01.06.2021
    piliery hehe, widzę, że nisko wyceiasz.
    Nie, jestem ciekawa, czego nie widzę.
  • Tjeri 01.06.2021
    *czego nie dostrzegłam

Napisz komentarz

Zaloguj się, aby mieć możliwość komentowania