KOD CZERWONY- Czyli jak NIE oszaleć na punkcie swojego crusha( ͡° ͜ʖ ͡°). Rozdz. 1

Na pewno każdy wie że na świecie istnieje uczucie o nazwie MIŁOŚĆ. Jest ono czasami tak szkodliwe że można zachorować na chorobę o nazwie ZAKOCHLICA! Czym objawia się to choróbsko?

• Ogromne rumieńce przez które przypominasz świeżego BURACZKA z ogrodu swojej babci

• Jąkanie się

• Drżenie rąk

Jest jeszcze wiele wiele innych objawów tej choroby, ale nie chce mi się ich wymieniać( ͡° ͜ʖ ͡°). Od razu wam mówię.... Ta choroba może wam ZEPSUĆ życie TOWARZYSKIE! Oczywiście nie zabraniam wam się zakochać ale nie oszalejcie na punkcie swojego tak zwanego „krasza”. Jednym słowem to opowiadanie to taki jakby „pseudoporadnik”. Zakochlica dopadła dziewczynę o imieniu Hannah, która za wszelką cenę stara się NIE oszaleć na punkcie swojego crusha o imieniu Ethan..... W takim razie ROZDZIAŁ PIERWSZY CZAS ZACZĄĆ!

Jest teraz rok zwany rokiem 2021 w którym trwa COVIDEK-19. Ludzie żeby poznać MIŁOŚĆ swojego życia używają rzecz jasna....portali randkowych! Jednak Hannah tak nie postąpiła, bo poznała miłość swojego życia w 1 klasie liceum! Zresztą dziewczyna nie jest zwolenniczką portali do umawiania się na randki, uważa że są tam same zboki ಥ_ಥ. Hannah dokładnie TERAZ raczyła się podnieść ze swojego wygodnego „łoża” i pójść do szkoły gdzie znowu będzie się rumienić gdy tylko zobaczy Ethana. Niestety muszę was zasmucić.....Hannah nie wstała sama! Zbudził ją dzwoniący telefon ಥ_ಥ. Przez dzwoniący telefonik, spadła z łóżka centralnie na RYJ. Później 10 minut miała szok po spadnięciu z łóżka. Do lekcji zostało na szczęście 2 GODZINY! Przynajmniej przez 2 godziny dziewczyna wyzdrowieje( ͡° ͜ʖ ͡°).

2 godziny później...( chyba raczej trzy)

Dopiero zaczęła się przerwa a Hannah już leci do kibla byle tylko nie widzieć swojego crusha. Oczywiście zamyka się w najbardziej luksusowym kibelku w całej szkole. Hannah nie pomyślała że jej przyjaciółka Ivy będzie jej szukać. Na szczęście dziewczyna nie musiała długo siedzieć w toalecie gdyż zaledwie po 5 minutach był dzwonek na przerwę.....ale gdy tylko Hannah przekroczyła próg łazienki zobaczyła taki tłok....że pożałowała wyjścia z kibelka. Na dodatek miała lekcje z NAJGORSZYM nauczycielem w calutkiej szkole!

Po wejściu do klasy od razu spotkała się ze mrożącym krew w żyłach wzrokiem nauczyciela. Dziewczyna zaczęła coraz bardziej żałować że wyszła z łazienki....

- Jakoś przetrwam tą lekcje- Dodała sobie otuchy w myślach. No ale przetrwanie lekcji z najgorszym nauczycielem w całej szkoły nie jest takie proste! M U S I A Ł A jakoś wytrzymać tą lekcje! Choćby chciało ją zabić stado kanibalów.

Udało się...

 

Wytrzymała

 

Ale na końcu lekcji zaczęła tańczyć taniec radości..

 

Co

 

Na

 

Pewno

 

Się

 

Nie

 

Spodobało

 

NAUCZYCIELOWI!!!

Jak zawsze mam rację( ͡° ͜ʖ ͡°). Nauczyciel wstawił jej punkty minusowe....

Co

 

Nie

 

Spodobało

 

Się

 

JEJ!

Hannah prawie urządziła o to DRAMATYCZNĄ scenę ಥ_ಥ

Na jej szczęście...

 

Nauczyciel

 

Wyszedł

 

Z

 

KLASY!

I nie było dramy o punkty :)

Tylko ciekawe GDZIE jest crush Hannah?

Ce De En( C.D.N)

Średnia ocena: 4.0  Głosów: 1

Zaloguj się, aby ocenić

Komentarze (3)

  • Anyż 27.10.2021
    Fajnie w nią wierzyć, choc to tylko reakcja hormonów seks., kierująca naszym zachowaniem.
  • Pan Buczybór 28.10.2021
    Boże...
    Interpunkcja ci szwankuje. Poza tym jest w miarę poprawne, o ile to coś można nazwać poprawnym tekstem. Sorry, ale takie pisanie jest zdecydowanie nie na moją głowę. Dosłownie jakby ktoś mnie tępym obuchem obijał... I żeby nie było - spodziewałem się tego, widząc tytuł, a wpadłem i przeczytałem, bo byłem zaciekawiony.
    Także tego... Zostawiam cię z tą twoją pisaniną
  • not_your_bae 30.10.2021
    ?

Napisz komentarz

Zaloguj się, aby mieć możliwość komentowania