...

.

Średnia ocena: 5.0  Głosów: 2

Zaloguj się, aby ocenić

Komentarze (4)

  • Cześć!
    Przyjrzyj się pierwszemu zdaniu uważniej, jest ważne bo otwiera opowiadanie a coś w nim nie gra moim zdaniem.
    "Bar wypełniał szary, gęsty dym i czuć było rozprzestrzeniający się odór tytoniu, powoli zapełniający popielniczki." Odbieram to jakby ktoś ładował do popielniczek tytoń, który śmierdział. A chyba nie o to chodzi. W popielniczkach znajduje się raczej popiół po spaleniu tytoniu i ewentualnie niedopałki, a to jest coś innego niż tytoń.

    Moja propozycja:
    "Bar wypełniony był szarym, śmierdzącym dymem tytoniowym przemieszanym z odorem dawno gnijących niedopałków zalegających od dłuższego czasu popielniczki."

    tu też coś nie gra:

    " "Albo coraz więcej facetów staje się szczęśliwych albo żonatych" — pomyślał i spojrzał na koksa sięgającego po drinka." Coraz więcej facetów zostaje szczęśliwcami, albo szczęściarzami, albo coraz więcej facetów zostaje uszczęśliwionych... Od wyboru do koloru, ale u Ciebie chyba coś nie gra. No chyba, że tak ma być?

    "Mężczyzna szybko szarpnął chłopaka i pociągnął go za sobą, przykuwając przy tym uwagę jeszcze niedopitych wilków nocy. Ominęli mężczyzn i szli szybkimi krokami, ocierając się o stoły. Kelner puścił go dopiero przy ścianie." mężczyzna-mężczyzn powtórzenie może facet, koleś albo jakoś tak z raz zamienić.

    Może wrócę, ale na tę chwilę sporo by trzeba jeszcze popracować nad tekstem. Tak na moje oko oczywiście.
    Pozdrawiam!
  • ania_marzycielka 17.07.2020
    Dziękuję za wszystkie rady, pozdrawiam:)
  • Dekaos Dondi 18.07.2020
    Aniu_marzycielko→No... bardzo... tak filmowo napisane.
    Jest akcja, w sensie relacji międzyludzkich, zachowań itp.oraz później inna↔ bardziej wizyjna.
    Tekst urwany w odpowiednim miejscu:)↔Pozdrawiam:)↔5
  • ania_marzycielka 18.07.2020
    Dziękuję ślicznie, również pozdrawiam :)

Napisz komentarz

Zaloguj się, aby mieć możliwość komentowania