Uwaga, utwór może zawierać treści przeznaczone tylko dla osób pełnoletnich!

Kombi

(Opowiadanie wchodzi w skład Bordo Literary Universe)

 

31 stycznia 2020, Warszawa. Dwa tygodnie po wybuchu III Wojny Światowej.

 

Po śmierci generała Kasima Sulejmaniego świat jest właśnie w środku globalnego konfliktu z koalicją Moskwa - Berlin - Pekin - Teheran. Polacy walczą po stronie Amerykanów.

Pod Bemowem w garnizonie zaczęli się zbroić żołnierze 2 korpusu Wojska Polskiego. Do namiotu jednego z dowódców korpusu, generała broni Pawłowskiego, podeszła grupa kobiet z Czarnego Protestu.

 

- Kurwa, ale tu duszno - powiedziała jedna z nich.

- Czego chcecie? - spytał generał.

- Umiemy się bić lepiej niż faceci. Utworzymy pluton *Amazonki* i pokonamy wroga.

- Słuchajcie, nie mam teraz czasu...

- Chcesz w jaja?

 

Siłą rzeczy grupa szturmowa *Amazonki* powstała. Nazajutrz Generał Pawłowski wysłał je do obrony rafinerii PKN Orlen przed Rosjanami. Jednak ich mniemanie o sobie było za duże. Żołnierze Specnazu z radością zgwałcili je i zabili.

 

KONIEC

Średnia ocena: 1.5  Głosów: 16

Zaloguj się, aby ocenić

Komentarze (16)

  • Jedynki od Akwamena i Gregora, jak widzę, już są
  • Gregorianin 03.01.2020
    Masz na odwagę słowa swojego Guru
    Angela, a gdyby sformować nie batalion, ale cały pułk, zgarniając uczestniczki czarnego marszu w Warszawie. Kompanie w takim pułku mogłyby mieć na przykład kryptonimy "Krwawe macice", "Warczące waginy" i podobne. I rzucić to towarzycho na front amerykańsko - irański do walki z Hezbollachem
  • Gregorianin 03.01.2020
    i pałę
  • indri 03.01.2020
    Nie wstawiłeś tu trolu ani jednego swojego utworu, choćby składającego się z jednego zdania. Z czym do ludzi trolu startujesz. Poza tym, nie potrafisz nawet merytorycznie wypowiedzieć się w wątku, choćby jednym słowem, ładne, brzydkie itp. Spadaj stąd trolu i nie spamuj kolejnego wątku.
  • indri 03.01.2020
    A opko fajne, tak zapewne skończyłyby te różne waginy, macice latające po ulicach i wrzeszczące o prawach do własnych czterech liter.
  • Akwadar 03.01.2020
    Dno, pała.
  • Margerita 03.01.2020
    i ode mnie pała a od erotyków bordo się odczep
  • Erotyki to g*wno
  • Puchacz 03.01.2020
    Pułkownik Marian Bońka Mylisz się.
    To co ty piszesz, to gówno, albo plagiat.
  • Margerita 03.01.2020
    Pułkownik Marian Bońka nie prawda
  • Puchacz 03.01.2020
    Chyba cię nie lubią, bordo :(
  • TheRebelliousOne 03.01.2020
    Rety, ciekawe dlaczego...
  • Anonim 03.01.2020
    Bordo, w sumie lepiej, żebyś pisał takie teksty, niż brał się za politykę. Pisz więc, pisz!
  • TheRebelliousOne 03.01.2020
    Piszesz takie coś i się dziwisz, że ludzie wolą czytać erotyki niż Twoją twórczość... Ale wiesz, w sumie to za jedno Cię podziwiam: mimo faktu, że ludzie ostro Cię krytykują (i słusznie, bo ten tekst to porażka, przykro mi) to Ty dalej wkurzasz ludzi swoimi do bólu upolitycznionymi opowiadaniami. Oglądałeś Terminator: Dark Fate? Ghostbusters z 2016 roku? Świetny pokaz tego jak się kończy taka zabawa w "politykowanie", bez względu na to jakie poglądy tam były wplątane.
  • Terminatora Dark Fate nie oglądałem, bo Terminator dla mnie skończył się na dwójce,ale czytałem w jakiejś recenzji, że to film feminazistowski. Więc powinieneś go bronić.
  • TheRebelliousOne 03.01.2020
    Pułkownik Marian Bońka Dlaczego od razu wrzucasz mnie do jednego worka z lewicowcami? Nie znoszę skrajnej lewicy tak samo jak skrajnej prawicy. Wierzę w balans pomiędzy tymi dwoma poglądami. Ale dosyć o moich poglądach politycznych, bo tylko spam niepotrzebny się robi. Ty lepiej popracuj nad opowiadaniami i nie upolityczniaj ich, bo inni już z automatów dają Ci jedynki, mam wrażenie. I mają ku temu powody. Dziękuję i pozdrawiam.

Napisz komentarz

Zaloguj się, aby mieć możliwość komentowania