Komentarz

Napisz do mnie komentarz, czekam na cokolwiek.

Napisz coś miłego, albo niemiłego, jak uważasz, to co tylko sobie wyobrażasz. Drogie panie, drodzy panowie niezapomnijcie być szczerzy, niech się Wam wolność słowa szerzy i szczerzy nawet z pogardą o taką, ? tutaj każdy sobie zasłużył na całe wiadro prawdy, jak co poniektórzy na dwa i pół, a to ja wam wyłożę karty na stół. Zapraszam i dziękuję za każdy komentarz, także za każde niemiłe słowo też i dziękuje za uwagę, oby się rozpętała gównobrza niech każdy czytający tym gównem się zachwyca i go przechwyca na lewo i prawo. Niech go obraca i nim przewraca i się w nim powywraca, śmiało podrzuca trochę nim porozrzuca. Świetna zabawa i to gównem, co zrobić takie czasy ... kiedyś po świecie latały kiełbasy, a dzisiaj pełno tego gówna...hehe pozdrowienia dla moich fanów kocham was?

Średnia ocena: 2.6  Głosów: 5

Zaloguj się, aby ocenić

Komentarze (14)

  • Tjeri 28.02.2021
    Chyba pierwszy raz czytam coś Twojego. Nie powiem, bym jako czytelnik była zachwycona, to słabe bardzo. Może inne teksty masz lepsze? Może kiedyś wpadnę.
  • pansowa 28.02.2021
    Durnota aż boli...
  • Dobra wróżka 28.02.2021
    pansowa durnotą się od pana zaraziłam ojej... :)
  • cichy lot 28.02.2021
    Dobra wróżka :)))
  • Dobra wróżka 28.02.2021
    cichy lot? :)
  • Pan Buczybór 28.02.2021
    W sumie nie wiadomo, o co w tym niby chodzi...
    Tamten wiersz, co czytałem był słaby, ale mimo wszystko pisać potrafisz, nie robisz za bardzo błędów, więc...
  • Dobra wróżka 28.02.2021
    Też nie wiem o co chodzi... chyba o gówniane komentarze.. ogólnie.. ?
  • Andi Perry 28.02.2021
    Moja Pani
    Pisz wiersze piękne
    aby ten co je czytał
    miał serce miekkie

    Kto dał im prawo
    do oceny słabej
    dawanej komu popadnie
    na oślep i rdzawo [ przypis autora - rymuje się z prawo :) ]

    Otwórz się na ludzi szczerych
    nie skwaszonych codziennością szarą
    sfrustrowanych, zmęczonych , zniszczonych wewnętrznie.
    Aby twoje życie było kartą jak kaligrafia piękną opisaną literą
  • Dobra wróżka 28.02.2021
    Dziękuję za ten piękny i budujący komentarz. Dziękuję za uśmiech wywołany mądrymi słowami:) miłej niedzieli Andy ;)
  • Przykuwa uwagę, takie zachęcające aż do wypowiedzi, nieco pretensjonalne, ale zawiera jakieś tam prawdy. Ludzi muszą czasem się wytarzać w gównie, żeby docenili potem odmienność stanu.
    Jak kto zakopany był w punk rocku, to tym bardziej wie, do innych musi dotrzeć.
  • Dobra wróżka 28.02.2021
    Ja tam jestem otwarta na wszystkie tematy...
  • Opalony Ernest 01.03.2021
    " kiedyś po świecie latały kiełbasy"

    Tak było.
    Dziękuję za przypomnienie mi lat młodości
    1635 rok był najbardziej kiełbasiany.
  • Dobra wróżka 01.03.2021
    ;) nie ma sprawy ?
  • Opalony Ernest 02.03.2021
    Dobra wróżka Te latające kiełbasy będą kultowe.

Napisz komentarz

Zaloguj się, aby mieć możliwość komentowania