KOMENTUJCIE INNYCH

Kto autorów komentuje, ten ich serca tym raduje.

*

Komentujcie i radujcie.

*

Tekst bez komentarza, to się tutaj często zdarza.

*

Kto nie komentuje, sam na komentarz nie zasługuje.

*

Autorze napisz pod innymi tekstami komentarz, niech nie będą martwe jak cmentarz.

Średnia ocena: 3.8  Głosów: 8

Zaloguj się, aby ocenić

Komentarze (20)

  • Anonim dwa lata temu
    Molibden (Mo, łac. molybdenum) – pierwiastek chemiczny z grupy metali przejściowych w układzie okresowym. Nazwa w dosłownym przekładzie brzmi „podobny do ołowiu” i pochodzi od greckiego określenia ołowiu – μόλυβδος molybdos.
    Czysty molibden jest srebrzystobiały, bardzo twardy i ma jedną z najwyższych temperatur topnienia spośród wszystkich pierwiastków[4][5]. W małych ilościach nadaje odporność chemiczną i twardość stali, zmniejszając jednocześnie jej kruchość[6].
    Hihihi ;)
  • słone paluszki dwa lata temu
    Antoni, TY urwisie? xd
  • zsrrknight dwa lata temu
    meh
  • słone paluszki dwa lata temu
    Meh = niechęć
    Nie ma przymysu komentowania.
    To tylko i wyłącznie bon ton.
  • Piotrek P. 1988 dwa lata temu
    Tan tekst poprawił mi humor.
    5, pozdrawiam ?
  • słone paluszki dwa lata temu
    Mnie poprawił humor Twój komentarz,
    Piotrku P. 1988 i za to dziękuję ?
    Zdrówka!
  • maciekzolnowski dwa lata temu
    Piękna fraszka! Potrzebna! Mądra!
  • słone paluszki dwa lata temu
    Dziękuję!
  • Narrator dwa lata temu
    Nie komentujcie, a nie będziecie komentowane. (Łk 6,37-42) ✝️
  • słone paluszki dwa lata temu
    Właśnie, że będę komentowała. Czy to się komuś podoba, czy nie. Jak się komuś podoba, to miło, a jak się nie podoba, to niemiło. To może napisać odwołanie.

    Na opowi, to każdy siedzi w swojej dziupli i dzioba nie wychyli, żeby mu kto nie nasrał na łepek.
    Dziuplolożcy?
    xd
    Lepsza dziuplanka, niż dziupla?
  • Szpilka dwa lata temu
    Słone

    E tammm, napisze się komentarz, a bucowaty aŁtor albo się nadmie, albo zruga, albo nie odpowie.

    Nie lepiej omijać i komentować tylko u sympatycznych? ?
  • słone paluszki dwa lata temu
    Szpilka,
    W ten sposób tworzy się magiczny krąg, do którego nie mają dostępu nowi.

    Ja, w każdym razie, próbuję. Są autorzy, którzy mają kilkadziesiąt pozycji i ZERO! komentarzy,
    ój z nimi. Przypuszczam, że to klony klonów, tylko boją się, że swoim komentarzem naprowadzą kim są.
    Jeśli odezwie się chamuś, to kopa w (_!_) i nie będzie już nigdy komentowany/na.

    Uważam, że należy komentować. Najlepiej z multikonta?
  • Szpilka dwa lata temu
    Słone

    Hahahahaha, no jak z multikonta to spoko loko, idę zakładać - tak z 10 na początek ?
  • słone paluszki dwa lata temu
    Szpilka, No, weź, no!!! To jest dobry sprawdzian, serio. Nie przepadam za rewanżacją, taka wymuszona kulturka. A tak wiem, kto czyta moje główne konto. No, raczej nie nowi?
  • Szpilka dwa lata temu
    Słone

    No widzisz, a nowy winien się udzielać, często jednak pierdutnie dzieło i na okluski czeka ?
    A przecież jesteśmy społecznością i chyba każdy z nas czeka na zainteresowanie, nowy jakby o tym nie wiedział albo udaje, że nie wie.

    Ładny dzionek u mnie, pójdę se polatać po świeżym powietrzu. Ciao ?
  • słone paluszki dwa lata temu
    Szpilka,
    Ale to jest poniekąd wkupywanie się w łaski starych użytkowników.
    I tak źle i tak niedobrze.
    Doskonale rozumiem każdy wariant i każdy pogląd na ten temat.
    Czasami przychodzi wszystko naturalnie, a innym razem, jak po grudzie. Każdy ma swój sposób.

    Bajó!
  • KURGAN dwa lata temu
    Po to się tutaj pojawiłem, aby komentować, komentować, komentować.....

    pozdrawiam
  • słone paluszki dwa lata temu
    To zajrzyj do kigji ?
  • Baba Szora dwa lata temu
    Ok. Ok. Ok ?
  • słone paluszki dwa lata temu
    Ok☺

Napisz komentarz

Zaloguj się, aby mieć możliwość komentowania