Ccc

Ccc

Średnia ocena: 2.8  Głosów: 20

Zaloguj się, aby ocenić

Komentarze (69)

  • He, sześć jedynek... A piętnaście osób tylko czytało 😃
    Dzisiaj dowcip czytałem. Jaki jest najlepszy grunt uprawny? Warstwowy. Warstwa komunistów, warstwa ziemi itd. 😃
  • Noico1 rok temu
    To chyba świadczy, że tekst budzi duże zainteresowanie;)))
  • kamińe rok temu
    jedynki dają gówniarze nie mający pojęcia czym jest czerwona zaraza, mieniąca się czasami różnobarwnie, nie mają pojęcia czym potrafią być szkopy. Wtej części Europy tylko silne państwo jest w stanie przetrwać. Takich mamy po obu stronach mapy sąsiadów
  • Noico1 rok temu
    Dokładnie kamine. Ale tutaj to głównie gówniarze w wieku emerytalnym😀
  • SwanSong rok temu
    Nie popuść w majty od tych bredni o silnym państwie.
  • SwanSong rok temu
    Noico1
    Wzięli cię już do roli Puchatka? Bęben masz odpowiedni, a i w głowie pusto :-) Urodziłeś się do tej roli.
  • kamińe rok temu
    SwanSong
    onuca?
  • kamińe rok temu
    SwanSong
    onuca albo volksdojcz, któremu nie podoba się Polska jako kraj niezależny.
    na nic wania/hans twoje kwiki
  • SwanSong, miałeś mi udowodnić, że jestem idjotą. Zdaje się, że nie potrafisz, zatem kto tutaj jest idjotą?
  • SwanSong rok temu
    Pobóg Welebor
    Przecież udowadniasz to codziennie, publikując swoje wypociny.
  • SwanSong rok temu
    kamińe
    A z ciebie watykański kundel. Jeszcze chcesz się poprzerzucać inwektywami?
  • SwanSong, tak, demokratyczna teorja prawdy, znam.
  • kamińe rok temu
    SwanSong
    o jak ładnie
  • Noico1 rok temu
    kamińe to prywatny troll miejcowego moderatora, albo nawet on sam we własnej osobie. Radzę się gnojem nie przejmować.
  • Alienator rok temu
    A co to znaczy ta: niezależność i jak to się ma do obecnej epoki globalizacji? Bo z tekstu i komentarzy wyziera tylko tani populizm.
  • Noico1 rok temu
    Epoka globalizacji to jest właśnie wciskany do ciasnych głów populizm. Wcześniej to się nazywało kolonializmem i też było zjawiskiem globalnym.
  • Alienator rok temu
    Noico1 Przegapiłeś chyba wzrost tempa komunikacji. Dziś jak puchatek pierdnie w Pekinie, to w Waszyngtonie jeszcze zdążą powąchać.
  • Noico1 rok temu
    Alienator a co ma do wolności narodu tempo komunikacji? To mamy się wyrzec suwerenności narodowej tylko dlatego, że szybciej docierają do mnie niektóre informacje? A niby z jakiej racji?
  • Alienator rok temu
    Noico1 Nie tylko informacje. Nawet zboże.
  • Noico1 rok temu
    Alienator właśnie XXI wiek i kolejne to powinna być epoka suwerenności i samostanowienia narodów. Precz z obcymi tyraniami. Obywatele, którzy żyją na tej ziemi tu i teraz, których przodkowie przelewali za nią krew przez wieki mają tylko prawo o niej decydować, a nie jakieś obce kreatury nie mające pojęcia o potrzebach, zwyczajach zamieszkujących tutaj ludzi.
  • Alienator rok temu
    Noico1 Właśnie to jest tani populizm, dlatego zapytałem co się za tą niezależnością kryje?
  • Noico1 rok temu
    Unia Europejska to kolejna odsłona dobrze z już nam znanych totalitaryzmów przeszłości, stalinizmu, nazizmu. To się właśnie kryje pod hasełkami globalizmu. Współpraca międzynarodowa na zdrowych zasadach wtajemniczanego poszanowania i wzajemnych korzyści. Obcy niech sobie ustalają prawa we własnych krajach.
  • Alienator rok temu
    Noico1 Dalej brniesz w tani populizm. Nie potrafisz odpowiedzieć na proste pytanie?
  • Noico1 rok temu
    To raczej ty nie potrafisz zrozumieć prostych odpowiedzi. Albo masz naturę niewolnika wpisaną w genach i nie rozumiesz słowa wolność i suwerenność. To aksjomaty, ale dla Ciebie pewnikiem za trudne.
  • Alienator rok temu
    Noico1 Wycieczki personalne sobie daruj, jak się nie ma argumentów, to się milczy zamiast pokazywać swoje intelektualne ubóstwo. Ignorancja to żaden powód do dumy. Zadałem Ci proste pytanie, a w odpowiedzi otrzymałem coś takiego: Hurr durr! Ci złe! Tamte złe! Bójta się! To ma być odpowiedź? To nawet niżej niż Twój zwyczajowy nacjonalizm na poziomie waśni plemiennych.
  • Noico1 rok temu
    Powtarzam, skoro nie rozumiesz prostej odpowiedzi, to nie zadawaj więcej głupich pytań. Tylko człowiek o wrodzonej mentalności raba może zadawać pytania o sens wolności, suwerenności, niezawisłości człowieka i narodu i przyjmować za pewnik medialne bredzenie o konieczności dziejowej (Lenin), globalizacji, czy końcu cywilizacji. Z Tobą, to jak rozmowa ze ślepym o kolorach. Odpowiedzi Ci udzieliłem, a że jej nie rozumiesz, to Twoja strata.
  • Alienator rok temu
    Noico1 Strata czasu z pewnością...
  • Noico1 rok temu
    Alienator z wolnością w genach widać trzeba się urodzić, wyssać z mlekiem matki. Ty jak pisał Mickiewicz urodzony, w niewoli, okuty w powiciu ... .
  • SwanSong rok temu
    Noico1
    Ale głupota.
  • SwanSong rok temu
    Noico1 Już dawno udowodniłeś, że nie rozumiesz podstaw geopolityki i ekonomii. Wyjaśnię ci jak małpoludowi, może wtedy do ciebie trafi: UE to grupa, grupa to siła. Nadążasz? Bez pomocy sojuszników Ukraina już dawno by padła. Tak kończą samotne kraje. Bez pomocy UE Polska byłaby o wiele bardziej zacofana ekonomicznie. Tak kończą samotne kraje. Samodzielnie to sobie mogą stać Chiny czy USA, ale nie mała, pierdółkowata Polska. Rozumiesz, czy ci zrobić malunki naskalne?
  • Noico1 rok temu
    SwanSong głupiś.
  • SwanSong rok temu
    Noico1
    Właśnie przyznałeś, że mam rację. Spoko, zawsze do usług, by wyprostować twoje porypane poglądy. Idź i nie pisz więcej głupot.
  • Józef Kemilk rok temu
    Noico1 ZSSR był w grupie więc... padł. Imperium Rzymskie... padło. Imperium Brytyjskie... rozpadło się, itd. W grupie siła😀
  • SwanSong rok temu
    Józef Kemilk
    Gdzie była grupa w ZSRR? Gdzie była grupa we wspomnianych imperiach?
  • Józef Kemilk rok temu
    SwanSong odsyłam do Wikipedii👍
  • SwanSong rok temu
    Józef Kemilk
    Typowe. Imperium rzymskie to nie grupa mniej więcej równych państw, tylko prowincje, podbite i uzależnione od >>kraju-matki<<, tak samo ZSRR i Wielka Brytania.
  • Józef Kemilk rok temu
    SwanSong a tak na marginesie, nie chodzi o wielkość/ilość, a jakość. Szwajcaria, Norwegia jakoś same, a gospodarczo jest lepiej niż UE. Korea Płd. też.
    Samo narzucanie reguł (zabieranie wolności) biurakratyzowanie powoduje upadek (ZSRR, aktualnie UE). UE rozwija się na wsteczym biegu, a świat (Azja, USA) ucieka, a Afryka goni. Nie da się na siłę zjednoczyć (Jugosławia), bo później jest kłopot.
    Szybki rozwój to niskie podatki, minimalna rola państwa i tym samym zminimalizowana biurokracja.
    Ale co tam...
  • SwanSong rok temu
    Józef Kemilk
    I uważasz, że jakby Polska wyszła z UE, to byłaby drugą Koreą Południową? Raczej Północną.
    Reguły narzuca się w każdej grupie i w każdej jakieś obowiązują. Minimalna rola państwa to sprawa państwa, a nie UE, przynajmniej w większości aspektów, ale mamy rząd, jaki mamy i inflację, którą sami wywołali.
  • Józef Kemilk rok temu
    SwanSong Wiem, że jesteś w sporze z matematyką, ale spróbuj chociaż zobaczyć jak przez ostatnie 20 lat UE "pomogła" Grecji, Włochom, Hiszpanii, Belgii, Portugalii, Francji.
  • Noico1 rok temu
    Józef Kemilk tłumacz głąbowi, a kretyn swoje. Gdzie on ma mniej więcej równe pańśtwa. Z jednej strony gigantycznie mocne ekonomicznie Niemcy plus nieamal cały niemieckojęzyczny Benelux i reszta wielkie dno. To nawet nie trzeba wysyłać armii, wystarczą w tych krajach miliony kretynów wierzących w propagandę telewizyjną.
  • Józef Kemilk rok temu
    Noico1 Zawsze w takich zbitkach krajów dominuje największy, ewentualnie grupa dużych graczy. Reszta ma pod górkę. Wolny handel i usługi TAK, ale do czasu aż nam (dużym) to nie zagraża.
    Wiatraki TAK bo my je produkujemy
    Węgiel kamienny nie, ale brunatny tak
    Itd...
  • Noico1 rok temu
    Józef Kemilk dokładnie, poza tym związek hellenistyczny był właśnie takim związkiem, jak ten kretyn bredzi, mniej więcej równych miast - państw i jedna mała /do czasu/ ale sprawna Macedonia rozwaliła ten twór i zrównała z ziemią. A dlatego, że tam nie było psudodemokracji, ale królestwo i faktyczna dyktatura.
  • Alienator rok temu
    Józef Kemilk Szwajcaria, Norwegia, Korea? My nawet w 2% nie przypominamy żadnego z tych państw, dlatego porównanie z dupy. Azja ucieka Europie? xD Afryka goni? xD Szybki rozwój. niskie podatki? xD Memcen jak żywy, ta sama toporna demagogia, za którą nic się nie kryje.
  • Józef Kemilk rok temu
    Alienator czy my rozmawiamy o Polsce? Pisałem o grupach państw. Co do Polski, to ma własne problemy, w dużej mierze z własnej winy. UE dokłada nam nieco problemów (m. In. polityka klimatyczna), ale nie jest to wiodący problem. Problemem jest przywiązanie do socjalizmu
  • SwanSong rok temu
    Józef Kemilk
    Bredzisz. Gdyby UE wykańczała państwa, miałbyś same -exity. Naczytałeś się jakichś wywodów z tyłka wziętych i teraz próbujesz nazywać białe czarnym. UE nie jest bez wad, ale jakoś nikt się nie kwapi, aby z niej wychodzić, zatem albo wszyscy politycy krajów UE to chamy, którzy lubią dostawać w tyłek albo ktoś tu jest niedoinformowany - zhadnij kto :-)
  • Józef Kemilk rok temu
    SwanSong
    Dlaczego palacze nie rzucą palenia, wiedząc że jest to szkodliwe?
    Dlaczego kobieta, którą bije mąż nie ucieknie od niego, nie wezwie policji?
    Dlaczego PIS ma wciąż największe poparcie, jeżeli jest tak źle?
    Dlaczego w 1993 r. w wyborach wygrał SLD, czyli spadkobierca PZPR, partii rządzącej w PRL, która doprowadziła do bankructwa Polski?
    Dlaczego jak w moich felietonach podane liczby nie zgadzają się z Twoim postrzeganiem świata, to uważasz je za bzdurne?
    Ja uważam że 2+2=4, ty że jest tak tylko wtedy, gdy Ci to pasuje, ale równie dobrze pasować będą inne liczby.
    Podsumowując, nie dam rady Cię przekonać, bo operuję na liczbach, ty na czymś innym.
    Pozdr
  • Alienator rok temu
    Józef Kemilk Mnie też nie dasz rady przekonać, ale nie dlatego, że operujesz liczbami, tylko dlatego, że wszystkie Twoje tezy są tendencyjne, a porównania chybione. Mogę Ci to udowodnić. Odpowiedź na wszystkie powyższe pytania jest bardzo prosta:
    Dlaczego palacze nie rzucą palenia, wiedząc że jest to szkodliwe?
    Dlaczego kobieta, którą bije mąż nie ucieknie od niego, nie wezwie policji?
    Dlaczego PIS ma wciąż największe poparcie, jeżeli jest tak źle?
    Dlaczego w 1993 r. w wyborach wygrał SLD, czyli spadkobierca PZPR, partii rządzącej w PRL, która doprowadziła do bankructwa Polski?
    To ignorancja jest odpowiedzią. Ludzie w dzisiejszych czasach odczuwają dumę z własnej ignorancji i to jest problemem, a nie UE. Nie wierzysz? Spytaj brytoli, których pominąłeś, a przecież oni jako jedyni wyszli z tej "złej" UE. Nie zapomnij też, że główny siewca brexitu dziś siedzi na ruskim garnuszku, co powinno wystarczyć za odpowiedź, komu tak naprawdę zależy na działaniach przeciw wspólnocie.
    Ja tu zapytałem, co dałoby nam wyjście z UE, ale odpowiedzi się nie doczekałem, zamiast tego otrzymałem jakieś populistyczne brednie o suwerenności i niezależności, których nikt nawet nie potrafił sprecyzować. Może Tobie się uda? Czym jest ta niezależność, w której rzekomo przeszkadza nam EU? Co możemy zyskać na wyjściu z EU? A co stracić?
  • Noico1 rok temu
    Alienator to jednak Brytyjczycy zadecydowali za brexitem, i wynik byłby jeszcze wyższy, gdyby nie Szkoci, którzy głosowali za pozostaniem z powodów politycznych, a nie merytorycznych. To ludzie gdy dano im taką możliwość, a to w UE rzadkość, odrzucili precz te śmieszne konstytucje i inne twory tworzone przez lewackich biurokratów. To samo zrobili Irlandczycy, dopiero później wielka machina propagandowa o ogromna ilość pieniędzy ich przerobiła na melasę. Poza tym to co wyprawia Unia, to świadome łamanie traktatów, które i tak dają im gigantyczne kompetencje. Tobie to nie przeszkadza, bo jesteś kosmopolitą, pewnie o preweniencjach pewnie jeszcze radzieckich, jak nerwinka, więc czym gorzej dla Polski tym dla Ciebie lepiej, niby ksiażki piszesz, a rżniesz głupa i udajesz, że nie wiesz czym jest suwerenność, może kasujesz jeszcze jakieś dotacje, więc Twoje zdanie jest całkowicie niemiarodajne.
  • Józef Kemilk rok temu
    Alienator Do mnie przemawiają liczby. W 1979 r. wiodące kraje UE (Niemcy, Francja, Hiszpania, Włochy miały 19,22% udział w PKB światowym, w 2020 11,4%. (USA w 1979 r. 23,58%, w 2020 r. 24,44%). Wzrost PKB Polski (przy stosunkowo niskim zadłużaniu się) w ciągu dwunastu lat przed wejściem do UE rosło w tempie 4,35%. Dwanaście lat bytności w UE (przy szybszym zadłużaniu się) spowolniło ten wzrost do poziomu 3,78%. Pisałem o tym w jednym z felietonów.
    Dla mnie te fakty coś mówią. To nie jest przypadek (zbyt długi okres czasu), tu są winne fundamenty. Fundamentem UE (niestety także Polski - znowu w coraz większym zakresie) jest socjalizm, a więc: duża rola państwa, różnorakie dodatki dla wszystkich, łącznie z dotacjami, a więc wysokie podatki, a więc zniechęcanie ludzi obrotnych. Kolejnych fundamentem (cholernie chwiejnym) jest polityka klimatyczna. Na tym wózku słabo nam idzie, a perspektywa jeszcze gorsza.
    Wyjście z UE nie jest łatwe i nie powinno być robione w sposób gwałtowny i powinno być robione wraz z inną grupką państw. Powinny być wynegocjowane umowy z UE w zakresie wolnego handlu, usług i przepływu kapitałów. Za to nawet warto zapłacić. Nie będę tego tematu rozszerzać, bo temat dosyć złożony.
    Wiem, że was nie przekonam, bo do mnie przemawiają liczby, a do Was coś tam innego. Tak więc nie pretenduję do tego.
    Miłego dzionka.
  • Alienator rok temu
    Józef Kemilk Dziękuję, że nie odpowiedziałeś na żadne z pytań, chociaż z drugiej strony brak odpowiedzi, to również odpowiedź.
  • Józef Kemilk rok temu
    Alienator nie chce mi się pisać elaboratów na kilkadziesiąt stron, by Ci udowodnić, że rozsądne rozstanie się z UE ma sens. I tak nie zrozumiesz. Podałem najprostrze możliwe dane ekonomiczne, Ty nie łapiesz, że drastyczne zmniejszenie znaczenia 4 największych krajów UE w PKB światowym jest złe dla Europy. Nie daje ci do myślenia, że po przystąpieniu do UE rozwijamy się o 0.5 p. p. wolniej.
    Nie siedzę w Twojej głowie i nie znam Twojego sposobu myślenia, widzę że jest znacząco różny od mojego. Tak więc, jak pisałem wcześniej, nie pretenduję do tego, by Ciebie przekonać. Co mi to da? Nic. Wy jesteście większością.
  • Alienator rok temu
    Józef Kemilk Podałeś tendencyjne liczby i zakres, pominąłeś masę zmiennych, które decydują o wzroście bądź spadku PKB, a nie odniosłem się do tego, ponieważ to bez sensu. Ty ignorujesz moje pytania, więc dlaczego ja mam się odnosić do taniej demagogii? Może wstaw liczby jak wyglądałby nasz PKB gdybyśmy nie wstąpili do Unii? Wszak Polska bez Unii ma sens, jak napisałeś wyżej. Może to przeliczysz, skoro jesteś taki dobry w liczbach?
  • Józef Kemilk rok temu
    Alienator Chyba nie rozumiesz świata. Jeżeli coś się nie wydarzyło (Polska poza UE od 2004-2023), to nie da się podać danych w tym zakresie. Chyba zaczynam rozumieć Twój punkt widzenia😀. Tania demagogia - zmniejszenie znaczenia gospodarczego Europy, mimo danych o tym świadczących. 😀 Prawda - UE mimo wad się opłaca, nawet jak dane ekonomiczne mówią coś innego👍
    Szczerze, nie będę ciągnął tematu, ty i tak wszystko wiesz😀
  • Alienator rok temu
    Józef Kemilk Nie wierzyłem nawet przez chwilę, że uda Ci się policzyć, ale sądziłem, że chociaż wpiszesz odpowiednie zapytanie w google. Tak się składa, że Polski Instytut Ekonomiczny policzył, więc skoro się da, to Twój wpis mówiący, że się nie da, jest tanią demagogią. Niemniej rozumiem Twój punkt widzenia.
  • Noico1 rok temu
    Alienator ten instytut to pewnie tak samo wiarygodny, jak ci naukowcy z PANu pseufofilozofowie, pseudohistorycy, o których pisał Staś Michalkiewicz zajmują się tworzeniem świata równoległego i tworzeniem alternatywnych danych. A rzeczywistość unijną widać gołym okiem.
  • Józef Kemilk rok temu
    Alienator bo się nie da. Zobacz prognozy wzrostu gospodarczego sprzed 5 lat i ich wykonanie.
    Oczywiście można policzyć wszystko, tylko ŻE nie jest to wiarygodne. Mógłbym policzyć i pododawac różnice PKD i zrobić coś ala %składany, tylko po co?
  • Józef Kemilk rok temu
    Alienator a co do googla. Jak się nie znasz, to tam szukasz, właśnie tak jak opisałeś. Propagandę znajdziesz jaka Ci się marzy. Jak się znasz, to zbierasz dane i na ich podstawie tworzysz tabelki i możesz zacząć analizę. Niestety jest to czasochłonne, pewne dane trudno znaleźć (sprzed epoki internetu). W późniejszych latach szukasz wycinkowo, datami. Siedzę w finansach 30 latek, tak więc wiem, co dane cyferki znaczą.
    Jest jak pisałeś wcześniej, jast masa ignorantów, w tym Ty jako ignorant ekonomiczny. Jest to zrozumiałe, bo człowiek nie obejmuje całej wiedzy, tylko drobny wycinek. Też jestem ignorantem w wielu kwestiach. Jak chcesz poznać ekonomię, to zacznij od Miltona Friedmana, jak nie masz czasu, to posłuchaj Tomka Wróblewskiego, może poczytaj Gwiazdowskiego, coś tam zrozumiesz👍
  • Alienator rok temu
    Józef Kemilk To nie są prognozy, tylko bazowanie na już znanych zmiennych, więc nie rozumiem, co ma piernik to tartaku?
    Super, Ty pewnie bierzesz dane z tajnej księgi Kaczyńskiego, co to pokazuje jaką jesteśmy potęgą. Nie? To po chuj podważasz źródła, skoro czerpiesz informacje z tego samego miejsca? Mógłbym Twoje dane skwitować w ten sam sposób, ale to żenujący poziom wskazujący brak argumentów. Mógłbym również w ramach drobnych złośliwości zareagować na Twoje personalne wycieczki, ale tutaj również nie mam zamiaru się zniżać, więc sobie daruj.
    Zapytam jeszcze raz, chociaż nie sądzę, żebym otrzymał odpowiedź. Co zyskamy, a co stracimy jeśli opuścimy UE? Bo jakoś w swojej ignorancji nie jestem w stanie sobie wyobrazić zysków z politycznej i gospodarczej izolacji.
  • Józef Kemilk rok temu
    Alienator Nie za bardzo ufam prorokom i jasnowidzom, chociaż nie wykluczam, że mogą coś widzieć i przewidzieć. Dane jakie podałem, są historyczne, tak więc miały miejsce. Ty piszesz o danych potencjalnych, które mogłyby zaistnieć, pod pewnymi warunkami. Dlatego odesłałem cię do prognoz sprzed 5 lat, żebyś zobaczył jak to się sprawdza. Odsyłam Cię także do znanego ekonomisty Friedmana. Czy tym Cię obraziłem? Czy tym, że twierdzę, że jesteś ignorantem ekonomicznym? Sam się przyznaję, że jestem ignorantem w innych obszarach (np biologii). To jest obraza? To jak inaczej mam to sformułować?
  • Alienator, "Co zyskamy, a co stracimy jeśli opuścimy UE?"
    Nie zrobią mi chodnika ani latarni, ale - będzie można hodować świnie bez licencji i warzywa bez paszportu... - nie będzie? Jaskółki nie wrócą do chlewni? Może chemii w żarciu będzie mniej...
  • Józef Kemilk, "Siedzę w finansach 30 latek, tak więc wiem, co dane cyferki znaczą."
    E tam, po trzydziestu latach w finansach, to się nie musisz martwić o byt, ja to tyle lat błędy popełniam.
    A Gierek nie mówił coś tam o zbędności ekonomistów w rządzeniu państwem? Może coś pokręciłem...
  • Józef Kemilk rok temu
    yanko wojownik 997 to Gierek miał chyba podobne poglądy co Kaczyński 😀
  • Józef Kemilk, Wiele ludzie w tym kraju Gierkowi zawdzięczają, towarzysze nie pozwolili, żeby zawdzięczali więcej.
  • Ciekawe się dowiedziałem, genjalne, że sporo pisarzy fantasy w Polsce ma "przechył prawicowy". Bo patrząc na zwykłych pisarzy i artystów to samo lewactwo. Wyjątkiem był Sienkiewicz, z lubianych przeze mnie Billy Corgan ze Smashing Pumpkins. John Malkovitch, pojedyncze sztuki. A tu w fantasy zachował się Rozum !! To wspaniałe. Robert Howard, autor Conana, to nie muszę mówić...
    Pozdrawiam 🙂
  • Noico1 rok temu
    Tak chyba coś w tym jest, nie pamiętam nazwiska, ale był taki pisarz sf, na którego zrobiono nagonkę lewacką, żeby nie publikował w Nowej Fantastyce, bo coś tam w zawoalowany sposób, zresztą bardzo inteligentnie pojechał po gejach, a ich przecież nie wolno krytykować, bo pod ochroną, Rafał Ziemkiewicz, teraz chyba opowiadań sf nie pisze, ale dawniej publikował, tutaj na opowi też jest jeden taki autor.
  • Noico1, chyba Jacek Komuda, ja Go znam przede wszystkim jako autora "szlacheckiej" gry fabularnej Dzikie Pola. On opublikował w Fantastyce to opowiadanie, a potem Fantastyka zrobiła "tęczowy numer", bo czytelnicy byli rzekomo oburzeni. Było też odwołanie zaproszenia na konwent dla Pilipiuka i Ziemiańskiego, nie czytałem żadnego, ale mam tu Pilipiuka, więc zachęcili mnie. Zobaczę czy to da się czytać.
  • Noico1 rok temu
    Tak, teraz to sobie przypomniałem, kiedy to bylo? Chyba niedawno. Najlepiej to podsumował Jacek Piekara na Twetterze:

    – Stopień poprawnopolitycznego zeszmacenia redakcji "Nowej Fantastyki" niewyobrażalny. Atakują własnego autora i składają samokrytykę, że opublikowali jego tekst, który mógł urazić LGBT!.

    Nic dodać, nic ująć, ja już tego do ręki nie wezmę.
  • SwanSong rok temu
    Noico1
    Ha ha. Nawet nie udawaj, że czytasz Nową Fantastykę. To pismo z tradycjami i dla inteligentnych ludzi, a nie zacietrzewionych trolli. Pewnie tego opowiadania, o którym mowa też nie przeczytałeś, bo byś wiedział, z jakiego powodu była cała afera. Już pomijając fakt, że było najzwyczajniej słabe i wtórne, a humor miało na poziomie wczesnej klasy podstawówki. Największą afera jest fakt, że ktoś to dopuścił do druku.
  • MartynaM rok temu
    Noico1 5 min. temu
    I zabierz sobie swój bełkot, bo zostawiłeś nie tam gdzie trzeba.
    Lotos 3 tygodnie temu
    Każdy może w różny sposób wyrażać swoje poglądy i każdy może je krytykować.

    Pozdrawiam.

    Pokaż mi człowieka o zdrowych zmysłach który gloryfikowałby zbrodniarza takiego jak Hitler, który wymordował 3 miliony Polaków, za jego przyczyną zginęło w trakcie wojny kilkadziesiąt milionów. Jeśli masz na myśli "reportaż" tvn, to chyba powinieneś dobrze wiedzieć, że to była opłacona ustawka. Jeśli nawet jakiś psychol zrobiłby coś takiego ze swojej własnej woli, to byłby to tylko pojedynczy psychol. Dlatego nie rozumiem, czemu mieszasz do tego patriotów. A Ty patriotą nie jesteś? Nie kochasz kraju w którym się urodziłeś, w którym są groby Twoich bliskich. Polska, jak mało który kraj, ma bardzo piękną historię.

    CytujOdpowiedz
    Gerber
    Gerber
    Użytkownicy
    529

    Autor
    Opublikowano 25 Listopada 2019
    Reportaż TVN- u pokazywał prawdę, mieszkam 20km. od Wodzisławia i wiele razy odchodziły takie "imprezy". Zaczęło robić się coraz głośniej, aż dotarło do TVN. Znam wielu takich patriotów bijących się na meczach, wychodzących z knajpy i krzyczących "Kurwa gdzie jest Hitler i SS", "Kupujesz kebaba wspierasz araba" Albo niepijących, nie palących, ale wszystko wiedzących. Mówią, że wszyscy w Izraelu mówią po polsku, bo to jest ich przyszła ojczyzna. Mógłbym tak jeszcze wymieniać, ale to nie portal na takie dyskusje. Napisałem tekst i możesz go krytykować, że ci się nie podoba, że jest kiepski, ale jak mówisz, że jest nieprawdziwy to się z tobą nie zgodzę.

    1
    CytujOdpowiedz
    Gość
    Gość
    Goście

    Opublikowano 25 Listopada 2019
    @Gerber tja, uwierzyłbym w te imprezy, gdyby nie to, że gloryfikowanie faszyzmu jest karalne. Niby Ty wiesz, a policja nie wiedziała. Tylko tvn musiał zadziałać:) He, he, drętwe. I ten tort zrobiony na prędce z wafelków, pod reportaż, i ten hailujący kamerzysta. Żałosne to wszystko. Skoro o tym wiesz, to czemu nie powiadamiasz odpowiednich służb. Takie coś jest jak nic przestępstwem. No chyba, że chodzi o jakichś przedstawicieli wiadomej mniejszości. Ale oni by raczej sobie d. nie zawracali taką dziecinadą.

    CytujOdpowiedz
    Gerber
    Gerber
    Użytkownicy
    529

    Autor
    Opublikowano 25 Listopada 2019
    Możesz nie wierzyć, to nie jest w końcu kwestia wiary, a ja swoje widziałem i wiem.
    Pamiętasz ten dialog, to z innego portalu?

Napisz komentarz

Zaloguj się, aby mieć możliwość komentowania