Koncert Bryski

2-4 grudnia, w Sztolni Królowa Luiza w Zabrzu odbył się jarmark BarbórkoweLOVE, jest to wydarzenie z okazji górniczego święta - Trzydniowy festiwal, dedykowany św. Barbarze, to event utrzymany w niestandardowej konwencji, łączący tradycję z nowoczesnością. Podczas Jarmarku w sobotni wieczór tłumy bawiły się na koncercie jednej z najpopularniejszych polskich wokalistek ostatniego roku.

W Strefa Carnall była wypełniona po brzegi. Wśród publiczności było mnóstwo dzieci (w wieku przedszkolnym i z początków podstawówki), które znały przeboje Artystki na pamięć. Piosenkarka zaśpiewała swoje najpopularniejsze utwory.

Zabrzmiały m.in. Piosenki "Odbicie"

"Mam kogoś lepszego", "Bff", "Neonowe Laczki”, "Panika".

 

Bryska podbija polską scenę muzyczną. Charyzmatyczna, nostalgiczna, obdarzona wyjątkowym głosem 22 - latka stała się ona jedną z chętniej odtwarzanych wokalistek na Youtube i Spotify. Przez 4 miesiące swej twórczości wydała aż 12 singli, a najpopularniejszy z nich "Mam kogoś lepszego" pokryl sie platyną. Jej muzyka to połączenie stylu indie pop, synth pop oraz muzyki elektronicznej. Dziewczyna w teledyskach przez długi czas nie pokazywała swojej twarzy, od kąd zaczęła karierę nie pokazuje sie bez różowej peruki która ją wyróżnia.

 

"Ja się wzięłam praktycznie znikąd. Pojawiłam się dosłownie parę miesięcy temu, ale mam nadzieję, że zrobiłam duże wejście i że moja muzyka jest fajna powiedziała artystka."

Średnia ocena: 0.0  Głosów: 0

Zaloguj się, aby ocenić

    Napisz komentarz

    Zaloguj się, aby mieć możliwość komentowania