..

.

Średnia ocena: 4.8  Głosów: 5

Zaloguj się, aby ocenić

Komentarze (9)

  • Pan Buczybór 03.02.2022
    w krainie radości nie ma miejsca dla ryb i rzeczy
  • Pan Buczybór 03.02.2022
    tfu, dzieci
  • Nachszon dwa lata temu
    Pan Buczybór Dokładnie tak. Dzieci i ryby głosu nie mają, ale jest taki stopień rozwalenia osobowości świata, że kobietom nie wolno go oglądać i kolejny stopień, na który nie wolno patrzeć również mężczyznom. Chyba, że wcześniej przed tym procesem osiągnęli odpowiedni... stan. Zatem w tym wypadku lepiej dziecku skręcić kark niż je ogłuszać i oślepiać. Dziękuję.
  • rozwiazanie 03.02.2022
    Cała prawda tkwi w genach, dobre obydwa, żeński i męski z miejscem w krainie radości.:))
  • Nachszon dwa lata temu
    rozwiązanie, pozostaje jeszcze gen nijaki jak już tak jedziemy rodzajami :). Dziękuję.
  • Wrotycz 03.02.2022
    Drabble tworzy tak szerokie pole możliwych rozwiązań wpisanej tajemnicy, że nie wiem na jakie z nich się zdecydować. Gatunkowo: prima sort i fanfary :)
    Długa i ciążka praca (bo przeczytałam drabbelek z genem żeńskim) konduktora została zakończona. Konduktor odpowiada za pasażerów, ich dobrostan oraz kontroluje prawo do ich pobytu w składzie. Jak widać wszyscy oni, ci, którzy wygrali na loterii los do Krainy Radości, mają przechlapane. Konduktor zostaje na peronie. Loteryjnego losu sprawdzać nie trzeba, nikt tu nie jedzie na gapę.
    Chcieli pobyć/żyć w Radości. Takiej powszechnej, wszechobejmującej.
    Idealiści do stukrotnej potęgi. Twórcy smutków, chandr, a nawet traum z niespełnionych egzystencji. Swoich i cudzych.
    Zastanówmy się, co by było, gdyby nasz gatunek wreszcie odpuścił sobie radosne fantazjowanie. Realistycznie, twardo ocenił życie. Zaakceptował je takim, jakie jest.
    Wziął się za doskonalenie tego, co jest możliwe do poprawy.
    Nie fantazjował, no ale zawsze jakiś osobnik może mu sączyć do uszka sceny z Krainy Radości.
    Radość ma być najważniejsza? Być podwaliną istnienia?
    Mrzonki, takich marzycieli, z takim idealistycznym, naiwnym genem obojga płci trzeba się pozbyć.
    Tylko długa i ciężka praca daje cień sukcesu, spokoju, stabilizacji tu i teraz.
    5.
  • Nachszon dwa lata temu
    Wrotycz, jakie piękne refleksyjne podsumowanie. Ale przecież można radośnie fantazjować a jednocześnie twardo i realistycznie oceniać życie. Tylko że te fantazje muszą być faktycznie pod kontrolą. Dzięki piękne jak zawsze.
  • satyrekrol 03.02.2022
    Kraina Wieczności Radości.
  • Nachszon dwa lata temu
    satyrekol, ano ciekawe czy Kraina Wieczności istnieje, a jeżeli tak to czy na pewno jest Krainą Radości. Dzięki.

Napisz komentarz

Zaloguj się, aby mieć możliwość komentowania