Koniec

Kolejny cios w moją samoocenę. Spadła już nisko. Wieczne słowa: "wolę gadać z kimś innym niż z tobą więc jakby pa", "jej i tak nic do tego jest tylko dziewczyną" koniec z tym. Ciągłe popychanie, szarpanie, wyzywanie wyśmiewanie mnie, nigdy nie kończąca się przemoc psychiczna. Nagrywanie dręczenia mnie to szczyt wszystkiego! Pora to skończyć!.. koniec! Stojąc na dworcu kolejowym czekam na pociąg do szkoły.

 

Tylko zamiast wejść do środka skoczę

pod... Nie wrócę już... albo... wrócę jeszcze i pożegnam się z swoimi opiekuńczymi siostrami, starszym dbającym o mnie bratem.

Tak, uprzedzając pytania próbował pomóc, ale nie udało się mu. I tak go kocham bo próbował.

Pożegnam się również z rodzicami, którzy zawsze mają na mnie czas choć ciężko pracują... Nie mogę ich zostawić... Nie mogę. Zabardzo ich kocham.

Myśli biją się w mojej głowie co mam robić?! Co teraz?!

Słyszę sygnał pociągu moje nogi wykonują dwa kroki i... ałć...

Średnia ocena: 4.0  Głosów: 1

Zaloguj się, aby ocenić

Komentarze (5)

  • Grafomanka 8 miesięcy temu
    To ''ałć'' doprowadziło do groteski ten tekst. Wyobrażasz sobie, że ktoś rzucający się pod pociąg, krzyczy ''ałć'', jakby paznokieć złamał albo wyrósł mu pryszcz?

    Zabardzo - za bardzo

    ''Moje myśli biją się w mojej głowie - Myśli biją się w głowie - przecież w czyjejś głowie nie będą się biły twoje myśli

    Tak na szybko.
  • Biała Skała aka Yooniś 8 miesięcy temu
    To były myśli nie krzyk
  • Grafomanka 8 miesięcy temu
    Biała Skała aka Yooniś, myślisz że ''ałć'' może paść w takiej chwili w myśli? To miało być na niby, jak w grze?
  • Biała Skała aka Yooniś 8 miesięcy temu
    Grafomanka tak
  • Sandra 8 miesięcy temu
    Przed "bo" przecinek kochana 😘

    Przekaz – świetny, ale masz jeszcze styl do wypracowania. Fabuła jest, i rozumiem to natchnienie, dzięki któremu napisałaś coś nowego, ale musisz trochę popracować nad interpunkcją (z mojego pola widzenia)

    Potencjał to według mnie ma. Na twoim miejscu szłabym właśnie w kreowanie takich tekstów, w te smutne poniekąd tematy.

    Jest to tekst krótki, ja widzę w tym materiał na coś dłuższego. Jednakże, iż dalej czekam na scenę zabicia złego charakteru w "Wyścig z czasem" – skup się na czym tam chcesz.

    Próbuj, próbuj i czytaj "Z nieba spadają anioły" czy jak to tam było, bo ja też chcę to przeczytać. Mimo że przed tym w kolejce stoją cztery inne książki, w tym lektura.

    Do poniedziałku, Gwenny :)

Napisz komentarz

Zaloguj się, aby mieć możliwość komentowania