Poprzednie częściKoniec kariery komisarza Rysia
Pokaż listęUkryj listę

Koniec Unii Europejskiej to koniec kultury anus-centryczno-genderowej i żerowania!

Unia Europejska upadnie, bo jest nienaturalnym gospodarczo tworem oraz socjalistycznym, a każdy socjalizm to samozagłada.

Upadnie UE dopiero wtedy jak politycy i ich rodziny nabiją kasę na    następne pokolenia, wtedy sami odstąpią, aby nie brać odpowiedzialności.

 

Nic nie może przecież wiecznie trwać: upadła I Rzesza, upadła II Rzesza, upadla III Rzesza, a miała ona istnieć tysiąc lat i co niektórzy w to uwierzyli do końca, czyli aż do wyroków Procesu Norymberskiego. Upadnie i IV Rzesza ta brukselsko - francusko - niemiecka!

Zapomniałem dodać, że ZSRR też upadł, a przed jego upadkiem to głoszono, że osiągnął już najwyższy poziom wartości i dobrobytu etc. etc., ale za chwilę upadł i to w trzy miesiące!

Anglicy przewidzieli upadek UE!

Nie trzeba być jasnowidzem, aby proces upadania zauważyć, ten upadek ma  imię: socjalizm, a jego tworem  jest biurokracja zamiast ekonomii!

Ta choroba prowadząca do upadku nazywa się "nadmierne opodatkowanie", a bez tego nie może istnieć pożerająca swój ogon biurokracja!

Bez tworzenia przecudownych podatków nie przetrwa Unia, ale owe podatki są samozagładą systemu, ale najpierw kasę nabija sobie politycy.

 

Kiedy policjant zarabia więcej niż nauczyciel, to mamy do czynienia z państwem policyjnym (Lenin).

Kiedy polityk czerpie  osobiste korzyści kosztem pracy podatników, to mamy do czynienia z Unią  Europejską.

 

Wraz z upadkiem Unii skończy się też  ten proces prania mózgów w duchu tzw. kultury analnej, czyli skompromitują się wszelkie ideologie anus - centryczno - genderowe, tzn. te odbiegające od naturalnego prawa i naturalnego porządku Boskiego.

 

Nic nie może wiecznie trwać! Nie takie imperia upadały!

Link:  https://youtu.be/LBmUBMnuU2k

A u mnie na wsi to mówią "Przemija nawet najdłuższa żmija!".

 

...

Postscriptum

Ostatnio publikowane komentarze mnie uodporniły na zasadzie: "Klin klinem" - stara metoda w medycynie i w życiu codziennym!

A ten tekst to sobie zeskanuję i oprawię w ramkę, a jak za trzy, daj Boże, lata upadnie UE, to pokażę wszystkim i powiem jak Zagłoba: "Jam to uczynił!", czyli ja się do tego też dołożyłem! Ale Tobie będzie wstyd, albo Ty nie masz już teraz wstydu? Zaraz będziesz pluć i jedynki wstawiać - śmiechu ta twoja nienawiść jest warte!

Napisałem tak w myśl wolności słowa i prawa do swobodnego wypowiadania się! Ponoć UE gwarantuje, ale czy twoje plucie też (poczytaj sobie dla przypomnienia te poprzednie komentarze)?

Średnia ocena: 3.3  Głosów: 4

Zaloguj się, aby ocenić

Komentarze (44)

  • Patriota 27.07.2021
    Pierwszy to truchło gnijące, siejące niemoralne zachowania przyklepię łopatą.
    Tylu było miłośników tego trupa ZSRR, ach jak oni to kochali, jedyny niepowtarzalny, wieczny.
    Teraz eurodurnie rozmnażają się z prędkością geometryczną, jak króliki w Australii.
    Skąd się na świecie takie dziadostwo bierze, pojąć nie mogą, że są miliony kanalii, którym pachnie obcy chleb i wciąż myślą, że obcy się ich losem zaopiekują, mimo tylu przykładów że tego typu organizmy, jak taka durna Unia tylko żerowały bezwzględnie na wszystkich, których zdołały wciągnąć do swojego kręgu.
  • pansowa 27.07.2021
    Hej, w górę serca, wznieście sztandary
    Gdy panicz przyjdzie domostwa spalić
    wicher ucichnie, do snu utuli,
    czerwony sztandar radzieckiej chwały

    To z takich wzorców czerpiesz inspirację dla swoich gniotów? :)))
  • Patriota 27.07.2021
    Widać, że na rymach się nie znasz.
  • SwanSong 27.07.2021
    Patriota
    Lepiej się zna od ciebie.
  • pansowa 27.07.2021
    Patriota Wszyscy to wiedzą :)))
    Ale Swan miał pełną rację co do źródeł twoich inspiracji ")))
  • Matt Custor 27.07.2021
    Patriota

    Ten powyższy użytkownik cierpi z mojego powodu, to jakaś patologia? Cholera wie co? W każdym razie to te jego ataki są dziwne, ale mi obojętne.
    Dziękuję za wsparcie!
  • pansowa 27.07.2021
    Matt Custor Zawsze cierpię jak durniów widzę.
    A ty przecież nie odpowiadasz na komenty z wysokości tronu :)
  • SwanSong 27.07.2021
    Matt Custor
    No wy dwaj prezentujecie podobny poziom!
  • Patriota 27.07.2021
    Matt Custor niestety, ta patologia rozmanaża się przez pączkowanie, mają dziesiątki klonów, tutaj uruchomił już dwa na raz.
  • pansowa 27.07.2021
    Patriota Policz swoje i ci ulży.
  • pansowa 27.07.2021
    Aa, Swan to też ja? :)))
  • Matt Custor 27.07.2021
    Patriota
    Jest jedna zasada w kosmosie: tu rządzi prawo Boskie, a jemu nikt się nie może sprzeciwić i ostanie słowo należy do Boga!
  • Patriota 27.07.2021
    Sensei
    Cichy kot
    Jagoda
    Swang Song
    To jedno i to samo upierdliwe g.
  • pansowa 27.07.2021
    Matt Custor Panie, nie schodź pomiędzy maluczkich!
  • pansowa 27.07.2021
    Patriota A teraz dodałeś Swana,
    Wcześniej o nim zapomniałeś?
    A gdzie cygan? :)))
  • Patriota 27.07.2021
    Matt Custor w każdym bądź razie tekst dobry, potrzebny, celny opis tego gnijącego trupa UE.
  • Matt Custor 27.07.2021
    Patriota

    Przeminą! A prawda tak i tak zwycięży ku chale wierzących i hańbie ignorantów.
  • pansowa 27.07.2021
    Patriota Trup się ściele gęsto.
    Podrzucić ci jeszcze jakąś agitkę na wzór?
  • Patriota 27.07.2021
    Matt Custor, upadną z tym swoim genderyzmem, tak samo jak upadała III Rzesza, Związek bolszewickich Republik Sowieckich i podobne twory. Bo tego g. nie spajają żadne wartości.
  • pansowa 27.07.2021
    Matt Custor Masjasz normalnie!
  • pansowa 27.07.2021
    Mesjasz* :)))
    Współczesny Towiański
  • Matt Custor 27.07.2021
    Patriota
    Jeszcze raz dziękuję za wsparcie i muszę kończyć pisanie!
    Jeśli chcesz, to napisz do mnie, a otrzymasz gratis moją książkę o patriotyzmie i Ojczyźnie (PDF).
    Pozdrawiam!
  • Patriota 27.07.2021
    Matt Custor ok, napiszę.
  • pansowa 27.07.2021
    Patriota Coś dla ciebie.
    Ten tekst to intelektualne dno.
  • Matt Custor 27.07.2021
    Patriota
    To znaczy na ten adres, co poprzednio !
  • Patriota 27.07.2021
    Matt Custor, ok.
  • Ellie Victoriano 27.07.2021
    Patriota... nie ma to jak chwalić swe teksty i używać tak niepoprawnego wyrażenia...
  • Matt Custor 27.07.2021
    Patriota

    Wyślij mi teraz, bo ja muszę kończyć.
    Czyściłem skrzynkę i usunąłem wszystkie adresy, dlatego ten problem i ta prośba.
  • Patriota 27.07.2021
    Matt Custor poszło.
  • SwanSong 27.07.2021
    Matt Custor
    W kosmosie nie znajdziesz Boga.
  • Patriota 27.07.2021
    Ellie, o co się Tobie rozchodzi?
  • SwanSong 27.07.2021
    Jak zwykle idiotycznie. Widać autorze twoją ukrytą fascynację komunizmem i całkowity brak rozumienia polityki oraz ekonomii. Idź się doucz.
  • pansowa 27.07.2021
    Zaraz Cię na bloga odeśle :)))
    To niezrozumiany geniusz.
  • Abbie Faria 27.07.2021
    Ja myślę, że autor ma poniekąd trochę racji. Współczesna cywilizacja to eksperyment Calhouna. Ludziom jest dobrze, więc ta cywilizacja zostanie zastąpiona przez inną. Cesarstwo Rzymskie napadli Germanie, kto zniszczy nasze "cesarstwo" ? Tu, tę cywilizację ( albo raczej to co z niej pozostanie) uratuje paradoksalnie najazd innej kultury ( szanującej rodzinę). Ludzie otrząsną się z tego marazmu i zaczną walczyć o to, co w życiu ważne. Czy to będzie dobre? To dzieje się na naszych oczach.
    Choć w języku polskim nie ma jednej konwencji przymiotnik - rzeczownik, rzeczownik - przymiotnik, to trzymajmy się jednej wersji w tekście - albo EU albo UE.
  • Grain 27.07.2021
    Na razie eurokraci próbują przejąć kompetencje parlamentów UE i państw członkowskich, realizując interesy silniejszych, którzy przenieśli brudną produkcję poza Unię, lobbystów wietrzących interes w klimatycznym obłędzie. W tym kołchozie, stwarza się sztuczne problemy, powody do narzucania woli Niemiec i dopuszczonej do krawędzi stoliczka Francji. Dlatego wyszła Anglia. Niektórzy się cieszą, kiedy jakaś Hiszpanka, stara pudernica z TSUE, chce decydować o kopalni Turów, polskim ustroju prawnym. Całkowicie poza jej jednoosobowymi, niezapisanymi w traktatach kompetencjami.

    Bo to są ludzie do wynajęcia Jourova, Timmermanns, Tusk.
  • Ant 28.07.2021
    Naszą cywilizację zniszczy demografia. Kwestia czasu :)
  • Patriota 27.07.2021
    A tak poważnie, rozpad tego zdegenerowanego tworu może mieć gorsze paroksyzmy od rozpadu byłej Jugosławii.
  • Abbie Faria 27.07.2021
    Ten "twór" powstał podobnie do 13 Stanów Ameryki - dobrowolnie. Rozpada się przez napływ imigrantów. Anglicy chcieli mieć prawo do ochrony granic przed nielegalną imigracją, prawo które Unia im nie dawała. Rozpad może mieć charakter raczej prawny. Pozostanie unia celna - wspólny obszar gospodarczy. Rolnicy przestaną dostawać dopłaty.
  • Patriota 27.07.2021
    Abbie Faria to nie przypomina w niczym Wspólnoty Węgla i Stali, czym była początkowo Unia. Obecnie jest biurokratyczny kolos, którym nie wiadomo kto rządzi o ciągotach totalitarnych i ambicjach całkowitego zglaszszlachtowania wszystkiego co żyje pod jeden wzorzec. Zarówno w sferze kultury, jak i gospodarki. To co wyprawiają, to jakiś koszmar. Nawet ZSRR tak jawnie nie beształ podległych sobie państw, po cichu wzywano I sekretarza i z reguły nikt nie wiedział. Niedługo kasy fiskalne ludziom na tyłki pozakładają, bo na tę masę biurokratów tuczących się naszym kosztem wciąż nie starcza kasy. I nigdy nie starczy. Nam każą pracować do 70, albo już nawet w niektórych krajach do 75, a sami po jednej kadencji w europarlamencie przechodzą na sute emerytury.
  • Matt Custor 27.07.2021
    Patriota
    Wysłałem w załączniku PDF i linki informujące.
    Wysyłka poszła z mojego głównego adresu, bo tam jest szablon, no i pewne.
    Po otrzymaniu proszę mi odpisać, czy doszło.
    Pozdrawiam!
    MC
  • Matt Custor 27.07.2021
    Patriota

    W internecie jest do pobrania gratis książka pt. "Nazistowskie korzenie "Brukselskiej EU",
    to link (kliknąć i się samo od razu ładuje):
    https://youtu.be/pP_1eNJY-gU
  • SwanSong 27.07.2021
    Matt Custor
    A jest bolszewickie korzenie eurosceptyków?
  • Józef Kemilk 27.07.2021
    Tak jest Matt.
    UE musi zostać zniszczona:) Wygląda na to, że zaora się sama, tylko jeszcze musi na to trochę czasu poświęcić. Gorzej że świat nie znosi próżni i tą próżnię trzeba będzie wypełnić. A tu mogą pojawić się Chiny. Czyli z deszczu pod rynnę:(
  • Matt Custor 27.07.2021
    To chyba nie zniszczenie, jak najazd Hunów, tylko dziwoląg zwany samozniszczeniem: biurokracja to nie ekonomia.

Napisz komentarz

Zaloguj się, aby mieć możliwość komentowania