Konkurs-Ogłoszenie

Organizatorem konkursu jest Narodowy Stary Teatr im. Heleny Modrzejewskiej w Krakowie.

 

Konkurs przeznaczony jest dla osób w wieku od 16 do 31 lat.

 

Zadaniem uczestników konkursu jest napisanie tekstu dla teatru o tematyce obyczajowo-społecznej.

 

" Jako Teatr Narodowy chcemy wyjść naprzeciw silnie akcentowanej potrzebie włączenia się w rozmowę o kształcie otaczającej rzeczywistości młodych Polaków i Polek urodzonych po ‘89 roku. Tworząc konkurs „Młod(sz)a Polska” zachęcamy Was do współtworzenia z nami teatralnego repertuaru, który zapewni Wam wiarygodną reprezentację również w sferze sztuki scenicznej.

 

Teksty zgłaszane do konkursu nie mogą być wcześniej wystawiane ani publikowane.

 

Zgłoszenia należy przesyłać mailem.

 

Finaliści konkursu wezmą udział w półtoramiesięcznych warsztatach pisania. Warsztaty będą prowadzone online przez autorów współpracujących ze Starym Teatrem – Pawła Demirskiego i Agnieszkę Jakimiak oraz kuratorkę projektu Agatę Dąbek, dramaturżkę NST.

 

Wszystkie teksty zostaną wydane przez Wydawnictwo Teatru w antologii cyfrowej, a 3 z nich zaprezentowane publiczności w formie czytań performatywnych z udziałem aktorów i aktorek NST.

 

Termin

Termin nadsyłania prac upływa 26 lutego 2021 r.

 

Strona konkursu

 

https://stary.pl/pl/mlodsza-polska-konkurs-na-tekst-dla-teatru/

Średnia ocena: 0.0  Głosów: 0

Zaloguj się, aby ocenić

Komentarze (3)

  • fanthomas 26.01.2021
    Interesujące
  • Mniej dla starych.
  • Zapraszamy do wzięcia udziału w Bitwie na Prozę
    Dwa tematy i ogromny wachlarz twórczej wyobraźni.
    Można umieścić dwa tematy w jednym opowiadaniu lub pisać na jeden.
    # DWA POZIOMY SUMIENIA
    # W SUMIE NIE
    Czas do 28 stycznia 2021, godzina 23:59.
    Liczymy na Ciebie!!!

Napisz komentarz

Zaloguj się, aby mieć możliwość komentowania