...

...

Średnia ocena: 4.2  Głosów: 9

Zaloguj się, aby ocenić

Komentarze (17)

  • DrV 07.12.2021
    Głupoty
  • A co lubisz z dziećmi?
  • DrV 07.12.2021
    piszęwięcjestem lubię bez gumki :/
  • DrV na mnie nie licz;)
  • DrV 07.12.2021
    piszęwięcjestem XD muszę ten wiersz na trzeźwo powoli przeczytać
  • DrV ależ proszę, po to napisałem. Czytaj pomału, na trzeźwo i z analizą;)
  • DrV 07.12.2021
    piszęwięcjestem tak, ma sens, treść i formę
  • śnieżka 07.12.2021
    jak dla mnie adekwatne do katolicyzmu- cudo
  • Królewno, znowu będzie, żem innowierca, a wiersz tylko o wypaczeniach.
    Dzięki.
  • Szpilka 07.12.2021
    Oj, katolików ukłuje, do mnie przemawia, szczególnie brud za paznokciami, niech każdy własny najpierw wydłubie, zanim na brata wskaże. Piątak ?
  • Szpilko, mam nadzieję, że nie wiersz ich ukłuje, lecz występek antybohaterów lirycznych;)
    Dzięki:)
  • MartynaM 07.12.2021
    Przez złych księży cień pada na wszystkich wierzących, niektórzy chcą nas widzieć we wspólnym worku z tymi, którzy dopuszczali się haniebnych czynów na najbardziej bezbronnych.
    Będzie tak dopóki Kościół się nie oczyści. A tymczasem musimy cierpieć.

    Dobry wiersz. Mocno uderza.
  • Proszę, tylko nie przesadzaj, już o tym rozmawialiśmy. Ja akurat nie jestem przeciwko ludziom wierzącym, czy niewierzącym i nikogo nie będę wsadzał do jednego worka. Powiedzmy każdemu według zasług;)
    Dzięki.
  • MartynaM 07.12.2021
    piszęwięcjestem, boli mnie każda krzywda wyrządzona dzieciom, a dopuszczają się ich nie tylko księża. Czytałam ostatnio o rodzicach, dokładnie o ojcu, który śmiertelnie pobił sześciotygodniowe niemowlę, matka na to pozwalała, a dokładnie nie broniła. To nie są jakieś wyjątki, takich info od groma w sieci. Dzieci cierpią, w Afryce z głodu, w Europie od przemocy. W Indiach zmagają się z gwałtami na dzieciach. W państwach islamskich problemem jest wydawanie za mąż już dziewięciolatek.
    A jeśli wpiszesz hasło ''lesbijki zabiły chłopca'', z góry na dół opisy bestialskich mordów.

    Ciężko, dzisiaj, być dzieckiem i cieszyć się życiem.
  • MartynaM Po prostu zło, nazywam złem. Wiem, że jesteś przeciwko oprawcom dzieci, jak wszyscy oprócz samych oprawców, ale w ten sposób relatywizujesz na zasadzie - księża molestują dzieci, a w Ameryce biją murzynów. Nie piszę o muzułmanach, bo nie znam ani jednego, natomiast księży znam, tych złych też.
    Pewnie, że nie tylko księża molestują dzieci, ale co mam porównać ich np. z kominiarzami? To nie jest grupa zaufania jak księża czy nauczyciele, dlatego to jest takie odrażające. Poza tym wszelka niegodziwość widocznie jest wpisana DNA ludzi...
  • MartynaM 07.12.2021
    piszęwięcjestem, nie o to mi chodziło, żeby bronić księży. Uważam, że bez względu czy to ksiądz, czy sprzątaczka, czy psycholog dziecięcy, każdy powinien ponieść karę za krzywdę wyrządzoną dzieciom. A krzywdzą bez żadnych skrupułów. Przeraża, kiedy dopuszcza się krzywdy ksiądz, ale jeszcze bardziej, kiedy rodzice, bo wtedy dziecko nie ma nikogo.
    Czytałam o dziewczynce bitej przez matkę i jej nowego partnera. Tulił się do krzesła... nie przeżyła.
  • MartynaM Wiem, wiem, też czytam o złych rodzicach i o dzieciach ze starymi siniakami. Jak zachorują, aż wstyd iść do lekarza. Najgorsze jest to, że my świadomi rodzice o tym rozmawiamy, chociaż nas to nie dotyczy, ale ktoś musi.

Napisz komentarz

Zaloguj się, aby mieć możliwość komentowania