Poprzednie częściKoordynat

Koordynat

Jeszcze nigdy Niemcy i Rosja nie byli zsynchronizowani w ataku na mój kraj,

niemal jak plucie z dział przez Wisłę, na zgodę w czterdziestym czwartym.

Gra w zbijanego, dwa ognie. Otwarte wielkie zlecenie na Polskę.

Tutejszym chłopkom, zachłystkom z nagonki po kilku głębszych hasłach

i dziewkom służebnym, wydaje się, że to jest casting do Walki o tron,

a nie nabór na kombinerki i co lepsze zawody z Arbeitsamtu.

Proszę wycieczki.

Średnia ocena: 1.9  Głosów: 13

Zaloguj się, aby ocenić

Komentarze (33)

  • Noico1 4 miesiące temu
    Bardzo przykry temat, ale absolutnie tych murew nie żałuję, same sobie wybrały ten los.
  • Noico1 4 miesiące temu
    https://zapodaj.net/plik-UlKRHxizBl
  • Noico1 4 miesiące temu
    Jeszcze robota u Bauera nie byłaby najgorszą z życiowych karier, ale to co zrobił ten ryży dupek w Brukseli można już nazwać zdradą:

    „30 tys. imigrantów rocznie”. Prof. Krasnodębski: Kolejny krok ubezwłasnowolnienia Polski

    Prof. Zdzisław Krasnodębski wyjaśnia, że unijne porozumienie ws. przymusowej relokacji imigrantów oznacza, iż od teraz to Komisja Europejska będzie decydowała o liczbie przyjmowanych przez Polskę migrantów cudzoziemców.
    O założeniach pakietu migracyjnego europoseł PiS opowiedział w wywiadzie dla portalu DoRzeczy.pl.

    - „Na razie mówi się o obowiązku przyjęcia 30 tysięcy migrantów rocznie w sytuacji normalnej, czyli takiej, jaka była w mijającym roku – gdy napływa kilkaset tysięcy migrantów. Opcjonalnie możemy zapłacić 20 tysięcy euro za każdego nieprzyjętego. Łatwo policzyć, jaka to suma dla Polski. Jednak w sytuacji kryzysu, relokacji nie będzie można zastąpić opłatą. A z taką kryzysową sytuacją trzeba się liczyć”

    - podkreślił.

    W ten sposób państwa zmagające się z największym napływem nielegalnych migrantów „podzielą się problemem z nami, z krajami Europy Środkowo-Wschodniej”.

    Nowymi kompetencjami cieszyć się będzie Komisja Europejska.

    - „To ona, a nie rząd RP będzie teraz decydowała o liczbie przyjmowanych przez nas na mocy tego paktu imigrantów. To kolejny krok w ubezwłasnowolnieniu Polski, który ma przejść gładko nie tylko dzięki pacyfikacji mediów, ale także przygotowaniu gruntu psychologicznego, między innymi przez rozdmuchanie rzekomej afery wizowej, a także przez wyciszenie krytyki ochrony granicy z Białorusią przez środowiska lewicowo-liberalne”

    - wyjaśnił prof. Krasnodębski.

    kak/DoRzeczy.pl, Fronda.pl
  • Lotos 4 miesiące temu
    Straszne, ale Ty zdobędziesz szabli, uratujesz ojczyznę, razem z Bogumiłem szarża na wroga do ostatecznego zwycięstwa.
  • Noico1 4 miesiące temu
    Jak wysłannicy Allacha będą twojej rodzince i tobie podżynać gardła to tylko im przyklasnę idioto.
  • Lotos 4 miesiące temu
    A słyszałeś, że Braun to wnuk Hitlera i Ewy Braun, ponoć oni mieli syna, który żeby nie mieć problemów przyjął nazwisko po matce, był wierny ideom ojca i tak wychował syna.
  • Noico1 4 miesiące temu
    Upiorna marionetka

    https://zapodaj.net/plik-AXG0Q14GGm
  • Grain 4 miesiące temu
    Tusk napsuje co się da na rympał i spierdoli do mocodawców zostawiając na premierostwie jakąś niemotę spośród kilkudziesięciu tys. na których ma kwity BND i KGB. Naród się opamięta.
    Znajomym z jebaćpisów powoli przestaje być śmiesznie.
  • Noico1 4 miesiące temu
    Dokładnie Grain,jak tysiące tych brudasów hasających z nożami po ulicach to im się parszywe oczki powoli otworzą.
  • Starszy Woźny 4 miesiące temu
    Co grainie? Nie udał się wypad do Poemax-u. Nigdzie nie chwalą, a ty gryziesz, jak wściekły pies, jeśli nie chwalą. Tutaj masz kilku pojebańców jak ty. Standardowa jedyneczka. Zbliżają się święta i jestem miłosierny dla zwierząt. Myślę, że przemówisz w końcu ludzkim głosem. No!
  • Grain 4 miesiące temu
    To nie wypad tylko zwiad, tam nie ma takiej małpiarni, ścierw jak ty. Można blokować.
  • Starszy Woźny 4 miesiące temu
    No i zablokowałeś, kto się z tobą nie zgadzał, zresztą robisz wszędzie tam gdzie to można. Potrzebujesz poklasku jak małe dziecko, bo inaczej to tupiesz nóżkami i płaczesz. No!
  • Grain 4 miesiące temu
    Ścierwo, po prostu odróżniam krytykę od zaczepek. I goń się.
  • Starszy Woźny 4 miesiące temu
    mars i Paweł, to najbardziej merytoryczni komentatorzy na tamtym portalu. Nie dorównujesz ich intelektom. Piszesz piedółki polityczne, faszyzujące. Oczekujesz aprobaty od osób zdrowo myślących, nie oszołomów. Nie masz swoich stowarzyszeń, gdzie mógłbyś się wykazać?
  • Noico1 4 miesiące temu
    Parszywy rudy bandyta zgodził się na przyjnowanie gigantycznej liczby azjatyckich i afrykańskich nachodźców, którzy nielegalnie przekraczają granice w Grecji, we Włoszech i Hiszpanii. Na ich utrzymanie bandzior będzie wyszarpywał gigantycznie pieniądze z naszych kieszeni.
  • DEMOKRACJA wygrała i rządzi. Smutne, ale prawdziwe i zgodne z prawem.
  • Grain 4 miesiące temu
    jesteś jełop
  • Grain demo kratos
  • Grain jak się haniebnie zachowuje opozycja antytuskowa? lenistwo
  • Grain 4 miesiące temu
    https://www.newsweek.pl/polska/donald-tusk-pieniadze-z-niemiec-od-cdu-pawel-piskorski-newsweekpl/31ng0qr
  • GRAIN próbuje przedstawić Polskę jako ofiarę spisku Niemiec i Rosji, które rzekomo chcą zniszczyć nasz kraj i naród. Używa przy tym wielu nieprawdziwych, niesprawiedliwych i obraźliwych twierdzeń, które nie mają nic wspólnego z rzeczywistością. Oto kilka przykładów:

    - GRAIN twierdzi, że Niemcy i Rosja są zsynchronizowani w ataku na Polskę, niemal jak w 1944 roku, kiedy to oba państwa podzieliły się naszym terytorium. To fałszywe porównanie, które nie uwzględnia historycznych, politycznych i gospodarczych różnic między tamtym a obecnym okresem. Polska nie jest dziś okupowana ani zagrożona przez żadne z tych państw, a wręcz przeciwnie, jest członkiem Unii Europejskiej i NATO, które gwarantują jej suwerenność i bezpieczeństwo. Polska ma też dobre stosunki z Niemcami, które są naszym największym partnerem handlowym i sojusznikiem w wielu sprawach. Z Rosją natomiast mamy trudne, ale stabilne relacje, które opierają się na dialogu i współpracy w zakresie bezpieczeństwa, energetyki i kultury .

    - GRAIN twierdzi, że Polska jest celem gry w zbijanego, dwa ognie, i że jest otwarte wielkie zlecenie na nasz kraj. To niesprawiedliwe oskarżenie, które nie ma żadnego uzasadnienia ani dowodu. Polska nie jest obiektem żadnej gry, ani nie jest na sprzedaż. Polska jest suwerennym i niezależnym państwem, które podejmuje własne decyzje i dba o swoje interesy. Polska nie jest też izolowana ani osamotniona na arenie międzynarodowej, ale wręcz przeciwnie, jest aktywnym i szanowanym uczestnikiem wielu organizacji i inicjatyw, takich jak Unia Europejska, NATO, ONZ, Grupa Wyszehradzka, Trójkąt Weimarski, Partnerstwo Wschodnie, czy Trójmorze .

    - GRAIN twierdzi, że tutejszym chłopkom, zachłystkom z nagonki po kilku głębszych hasłach, i dziewkom służebnym, wydaje się, że to jest casting do Walki o tron, a nie nabór na kombinerki i co lepsze zawody z Arbeitsamtu. To obraźliwe i pogardliwe określenie, które nie ma nic wspólnego z rzeczywistością. Polska nie jest krajem chłopów i służących, ale krajem obywateli i patriotów, którzy mają prawo do wolności, demokracji i godności. Polska nie jest też krajem zachłystów i naiwnych, ale krajem rozsądnych i świadomych, którzy potrafią myśleć krytycznie i samodzielnie. Polska nie jest też krajem kombinatorów i bezrobotnych, ale krajem pracowitych i przedsiębiorczych, którzy tworzą i rozwijają własną gospodarkę i społeczeństwo .

    GRAIN nie tylko nie zna prawdy o Polsce, ale też nie szanuje jej i nie kocha. Jego tekst jest pełen nienawiści, złości i frustracji, które nie mają nic wspólnego z patriotyzmem, ale z kompleksami i uprzedzeniami. Jego tekst nie jest też żadnym ostrzeżeniem, ale próbą zastraszenia i zniechęcenia Polaków do walki o swoje prawa i wartości. Jego tekst nie jest też żadnym wezwaniem, ale próbą podziału i skłócenia Polaków ze sobą i z innymi narodami. Jego tekst nie jest więc godny uwagi ani szacunku, ale tylko pogardy i sprzeciwu.

    Polska jest naszym krajem i naszą ojczyzną, którą kochamy i szanujemy. Polska jest naszą dumą i naszą siłą, którą bronimy i rozwijamy. Polska jest naszą wspólnotą i naszym domem, w którym żyjemy i pracujemy. Nie pozwólmy więc, żeby ktoś nam wmawiał, że Polska jest zagrożona, słaba lub bezwartościowa. Nie pozwólmy też, żeby ktoś nas dzielił, straszył lub obrażał. Nie pozwólmy też, żeby ktoś nas uczył, jak być Polakami, bo to my najlepiej wiemy, co to znaczy. Nie dajmy się więc zwieść fałszywym i złośliwym tekstom, ale trzymajmy się prawdy i dobra. Nie dajmy się też zastraszyć ani zniechęcić, ale bądźmy odważni i zdecydowani. Nie dajmy się też skłócić ani zrazić, ale bądźmy solidarni i przyjaźni. Tylko w ten sposób możemy być godnymi i szczęśliwymi Polakami.
  • Starszy Woźny 4 miesiące temu
    Bardzo rzeczowa wypowiedź. Ale czy trafi do graina. On podobno już emeryt. W czasach tzw. minionych może był w PZPR. śnią się jemu tamte czasy i mówi dzieciom, wnukom! popierajcie pis a będzie wam dobrze, a jeszcze lepiej będziecie mieli, jeśli się do niej zapiszecie. Pozostali to gorszy sort.
  • Noico1 4 miesiące temu
    Polska ma też dobre stosunki z Niemcami, które są naszym największym partnerem handlowym i sojusznikiem w wielu sprawach. Z Rosją natomiast mamy trudne, ale stabilne relacje, które opierają się na dialogu i współpracy w zakresie bezpieczeństwa, energetyki i kultury:)))

    Ty się gdzieś leczysz na głowę?
  • Noico1 rusofobia?
  • Grain 4 miesiące temu
    Noico1 żaden
  • Starszy Woźny 4 miesiące temu
    Czemu oprócz dygnitarzy pisowskich nie ma TZW. ludu. Przed siedzibą TVP. Bo wiedzą, że jeżeli stracą źródło propagandy to będą nikim. Tylko tacy straceńcy jak grain i jeszcze kilku podobnych, co ulegli propagandzie plują się po galeriach portalowej poezji.
  • Lotos 4 miesiące temu
    No, a powiedz mi, dlaczego tak panikowałeś jak ukraińska rakieta zabiła dwóch Polaków, sugerując, że twoja rodzina jest w niebezpieczeństwie, a noc nie napisałeś o ruskiej, która spadła przez nikogo nie zauważona, z tą pierwszą było tak, że jeszcze nawet w mediach nie było informacji a Ty już wiedziałeś, natomiast z drugą masz problem. Czyżbyś był sługusem Kremla?
  • Starszy Woźny 4 miesiące temu
    Lotos?
    To do mnie?
  • Lotos 4 miesiące temu
    Starszy Woźny nie, do grania, sorry, jeśli coś pomyliłem.
  • Starszy Woźny 4 miesiące temu
    Lotos
    Spoko!!!
  • mamycię 4 miesiące temu
    Z grainem nie jest źle.
    Jest pieprznięty tylko od pasa w górę😁
    Gorzej z naziolem.
    Ten po całości.
  • sekator 4 miesiące temu
    żenujące pierdoły
  • Grain 4 miesiące temu
    Mentalne, bezrefleksyjne, bądź zakłamane ścierwo.

Napisz komentarz

Zaloguj się, aby mieć możliwość komentowania