.

.

Średnia ocena: 0.0  Głosów: 0

Zaloguj się, aby ocenić

Komentarze (4)

  • Perzigon69 11.10.2016
    Nie wiem jak to robicie, że chce się wiedzieć co dalej, a chociaż opowiadanie się ciągnie i ciągnie człowiek czyta xD dałabym cztery i pół, nie żeby coś tylko właśnie jak dla mnie za długie. Nie oceniam, zobaczymy na kolejne oneshoty.
  • StuGraMP 15.10.2016
    1. "Alex obudził się z przerażeniem w środku nocy..." (obudził się przerażony - tak jest bardziej po polsku)
    2. Jak czytam o czarnym trójkącie na drzwiach, to kojarzy mi się tylko z jednym - toaletą dla kobiet.
    3. Kilka pleonazmów: duszno i parno (przecież to to samo), upiorne widmo.
    4. Alex był zadowolony z milczącego barmana... A ja się zastanawiam, kto, szukając samotności, idzie do baru? Chciał wypić w samotności, żeby mu nikt nie przeszkadzał, to mógł kupić pół litra i wypić u siebie przed lustrem.
    5. Piszesz, że barman wyglądał dziwnie, następnie jest opis, w którym nie ma nic dziwnego! Dlaczego zatem piszesz, że facet wyglądał dziwnie?
    6. Problemy z interpunkcją, zwłaszcza w zapisie dialogów/myśli. Oto przykład z uwagami:
    "Spojrzał na zegarek – (tu raczej powinien być przecinek zamiast myślnika) dochodziła 4.30. (a tu właśnie powinien być myślnik) Więc to już tyle czasu tu siedzę? – (ten myślnik jest już całkowicie zbędny, a zdania zaczynamy dużą literą, zatem "Ech") ech, czego to alkohol nie robi z człowiekiem (no tak – osiągnął dno człowieczeństwa, bo siedział tu za długo). (zbędna kropka) – westchnął już w zdecydowanie lepszym nastroju. (myślnik) No dobra, czas na mnie, muszę wracać do hotelu. Dzięki za pogawędkę. (zbędna kropka) – powiedział z lekką ironią do wciąż milczącego barmana, kładąc na blacie odliczoną kwotę."
    7. Czy Alex ma jakieś problemy ze wzrokiem, że z odległości 100, a później 50 metrów nie widział na końcu korytarza drzwi? Wymiary korytarza też są trochę groteskowe: pięć metrów wysoki, sto metrów długi i tylko metr szeroki.
    8. Rozbawił mnie też "wieszak z haczykami" - a niby z czym miał być wieszak? z gumkami do włosów? Jak sama nazwa wskazuje wieszak jest do wieszania na nim różnych rzeczy, więc musi posiadać haczyki.
    9. Dziwna jest też gałka w drzwiach na wysokości oczu. Jeszcze nigdzie nie spotkałem takich drzwi. Na wysokości oczu jest wizjer.
    10. Gdy przeczytałem o korytarzu, który schodził minimalnie w dół, to pomyślałym o pijanym architekcie i budowlańcu, który stawiał ten budynek.
    11. Najpierw pułkownik czyta konkluzję raportu, a później raport - to nie jest to samo, więc może więcej konsekwencji.

    To tylko kilka uwag technicznych, a co do całości, to zastanawia mnie, po co tyle zachodu i tyle czasu, by zniszczyć 52 nieudane eksperymenty. A jak ci wojskowi wpłynęli na ich sny, dlaczego to musi trwać miesiąc? Nie można po prostu zaprosić tych ludzi na – powiedzmy – rozmowę kwalifikacyjną w sprawie pracy i skierować ich, żeby poszli korytarzem do 'biura'? Po co ich gonić? Po co straszyć? Po co?
  • StuGraMP 15.10.2016
    sory - trójkąt to toaleta dla mężczyzn :)
  • StuGraMP 18.10.2016
    Jeszcze jeden fragment Twojego tekstu, który wymaga przeredagowania:
    "Ostatnio wychodzi do nocnego baru mieszczącego się po drugiej stronie ulicy zawsze wtedy, kiedy budzi się z krzykiem".
    Z obecnego szyku zdania wychodzi, że ten bar przenoszą na drugą stronę ulicy tylko na czas jego koszmarów, bo normalnie to stoi gdzie indziej.

Napisz komentarz

Zaloguj się, aby mieć możliwość komentowania