kos morze i krew_ pasja

Wypiłem już wszystko, jedynie butelka czerwonego Chateau stała jak dziwka i spoglądała na mnie. W szyjkę miała wbity korkociąg. Sterczał jak na weselu, w rozpierdolonym korku. Ani go wyjąć, ani go wepchnąć w krwistą otchłań.

- Jesteś starym sukinsynem - dudniło w mózgownicy.

Wsłuchiwałem się w odgłosy domu. Drapało mnie w gardle, tarłem oczy i czkałem bezustannie. Patrzyłem na puste zmięte leże. Moje życie jest jak to łóżko… Byle jakie. Niepewne. Niestałe.

- Zostaniesz zluzowany - usłyszałem.

- Kurwa! Cisza dookoła... Skąd ten głos? - zachrypiałem z posuchy.

- Tak śpiewa kos - znowu przemówił głos .

- Jaki, kurwa, kos? - zawtórowałem ściśniętą krtanią. - Czułem się, jakbym był w kabarecie?

- Tam jesteś ptakiem! - brzmiał krzyk z jej wnętrza. Z wnętrza ciszy.

Pomyślałem, że jestem zluzowany - niewyluzowany, tylko zluzowany.

Trzeba się strasznie bać, by zrozumieć „zimne poty” i niepokój. Taki, żeby „ściśnięty żołądek” wydzielił cały sok z czeluści.

Zluzować cumy.

Zluzować swoją kobietę.

Wypłynąć na pełne morze, rozwinąć skrzydła jak kos i pieprzyć się pod inną szerokością geograficzną.

Robię się zły - dobry znak. Jeszcze trochę czasu, a naprawdę stanę się starym skurwielem.

Nic bardziej zwodniczego jak pewność, że jest się mocno przymocowanym do siebie. Uwaga! To pułapka sądzić, że ma się prawo do szczęścia.

Po co okazywać słabość? Skoro jesteś korkociągiem wbitym w swoje wnętrze i nawet nie potrafisz napsuć sobie krwi, tylko cudzą, to po co?

Średnia ocena: 4.4  Głosów: 10

Zaloguj się, aby ocenić

Komentarze (35)

  • Puchacz 08.06.2020
    A kuku :)))
  • A kuku :)))
  • fanthomas 08.06.2020
    Stawiam na puchacza
  • O Boże wszędzie ten Puchacz. Strzał kolego może dobry, może nie. Zobaczymy.
  • Puchacz 08.06.2020
    No mówiłem, że z lodówki wylatuje :)
  • Akwadar 08.06.2020
    Nie stawiam na Puchacza.
  • Akwadar a kogo nominujesz do tej zbrodni? Jak nie puchacz? strzelaj chłopie
  • Akwadar 08.06.2020
    Niepowtarzalny Styl z Opowi chcialbyś hi, hi
    Wiem, że nie Puchacz. On tak nie pisze. Mam podejrzenie... narazie.
  • Puchacz 08.06.2020
    Chociaż jeden...
  • I drugi, bo to ja
  • Akwadar 08.06.2020
    Niepowtarzalny Styl z Opowi ha, ha, ha
  • Akwadar z ręką na sercu, że to ja
  • Akwadar 08.06.2020
    Niepowtarzalny Styl z Opowi bez wątpienia, że to Ty hi, hi Mądrala...
  • Pasja 08.06.2020
    Fajny ten korkociąg i w ogóle tekst niczego sobie. Ale kto to napisał? Na razie wstrzymuję się.:)
  • Pasją strzelaj w ciemno!
  • Kerim 08.06.2020
    Musiałbym wiedzieć kto uczestniczy.
    Choć za słabo znam twórczość niektórych.
  • Masz w obserwowanych NSzO tych wszystkich, którzy pobrali hasło. To potencjalni Autorzy
  • Puchacz 08.06.2020
    Niepowtarzalny Styl z Opowi Nie widzę nigdzie tych obserwowanych.
  • Oj Puchacz, wejdź w Mój profil Niepowtarzalnego i kliknij zakładkę Obserwowani i ujrzysz twarze.
  • Puchacz 08.06.2020
    No to pisz po ludzku, żeby na Twój profil wejść.
    Ja szukałem w tematach na forum.
  • Pod komentem Kerima masz wyrażnie napisane w obserwowanych NSzO. Chyba to jest jasne?
  • Puchacz 08.06.2020
    Teraz tak.
  • Uf wreszcie :)
  • Kocwiaczek 08.06.2020
    Grzegory lub Akwadar. Chociaż Pan Buczybór też by mi tutaj pasował. Hmm...
    //
    Btw. Pani/e Niepowtarzalna/lny cieszę się, że udało się "zreanimować" zabawę:)
  • Skomplikowane te twoje strzały. Dziękuję w imieniu Ojca Dyrektora, ale reanimacja była potrzebna
  • Pasja 11.06.2020
    Tutaj jakoś mi się nasuwa Fathomas. Ale nie jestem do końca pewna i chyba pozostanę w tym stanowisku.
  • Najlepiej tkwić w tym samym ha, ha, ha
  • Puchacz 13.06.2020
    Berkas
  • Mały biały piesek. Dobrze strzelasz, tylko czy w sam środek?
  • Dekaos Dondi 13.06.2020
    Gregorian jakoś mnie się skojarzył.
    Na pierwszy rzut wzroku w śieci.
  • Sokoli strzał zdaniem mym, ale czy aby na pewno?
  • Shogun 13.06.2020
    Grzegory?
  • Sorry Gregory, ale czy to ty? Ciekawe.
  • Dekaos Dondi 15.06.2020
    Nie trafiłem w piosenkę 'Gregorian'
  • Towarzyszko Pasją dziękujemy i zapraszamy do następnego Stylu.

    Sekretarz i reszta

Napisz komentarz

Zaloguj się, aby mieć możliwość komentowania