...

...

Średnia ocena: 5.0  Głosów: 4

Zaloguj się, aby ocenić

Komentarze (15)

  • Shogun 22.03.2020
    Zaprawdę kosmiczny to niepokój :D. Cóż, pewnie rozumuję zbyt dosłownie, jak to mam niestety w zwyczaju, ale uważam, że na postawione w ostatniej strofie pytanie, o ile w ogóle nim jest, odpowiedzieć nie możemy. Niestety nie potrafimy kontrolować potęgi wszechświata i raczej nigdy potrafić nie będziemy. Możemy liczyć wyłącznie na to, iż Wszechświat będzie dla nas łaskawy.
    Pozdrawiam :)
  • Bożena Joanna 22.03.2020
    Nasz wspólny nie pokój związany z koronawirusem przeniosłam w kosmos. Bezpośrednim impulsem do napisania tego wiersza był wstęp do "Ogniem i mieczem" o roku komety. Tyle ode mnie na temat kosmicznego niepokoju. Ze swej strony dziękuję za przeczytanie tego tworu i komentarz. Serdecznie pozdrawiam!
  • Piotrek P. 1988 22.03.2020
    Dobry utwór, pomagający w wyobraźni odbić się od ziemi i unieść w daleką przestrzeń kosmiczną. 5, pozdrawiam :-)
  • Bożena Joanna 22.03.2020
    Dziękuję za sympatyczny komentarz. Pozdrowienia!
  • Bożeno Joanno→Naprawdę ładny tekst. Gdyby to jeszcze odpowiednio zobrazować.
    Szczególnie pierwsza mi podeszła. Co nie oznacza, że pozostałe nie:)
    Może po śmierci obejrzymy cały Wszechświat, bo i nasze możliwości będą inne.
    A przede wszystkim, umrze śmierć:)
  • Dekaos Dondi 23.03.2020
    To mój komentarz wyżej→Sorry:)
  • Bożena Joanna 24.03.2020
    Dzięki, Dekaosie. Podrowionka!
  • Szpilka 23.03.2020
    Kosmiczny wiersz i kosmiczne wątpliwości, ciekawie ?
  • Bożena Joanna 24.03.2020
    Dziękuję, kartezjańskie myśli, trzeba wątpić. Pozdrowienia!
  • Pasja 24.03.2020
    Jeszcze nie koniec, a już początek następnej niewiary i wątpliwych stanów. Kosmiczna niewiadoma, kosmiczny szał.
    Ciekawie poleciałaś kosmosem niczym Lem
    Pozdrawiam
  • Bożena Joanna 24.03.2020
    Kiedyś wiele czytałam Lema, to dla mnie wielki komplement, że odnalazłaś coś z klimatu jego książek. Serdecznie pozdrawiam!
  • MarBe 29.03.2020
    kometa
    przyniesie przyszłym ludziom
    początek ich życia
    oświecenie, może cierpienie
    albo epidemie
    Pozdrawiam
  • Bożena Joanna 30.03.2020
    Zgadza się, kosmos jest nieodgadniony. Dzięki! Pozdrowienia!
  • Keraj 29.03.2020
    Co przyniesie przyszłość zobaczymy
  • Bożena Joanna 30.03.2020
    Oby nie choroby! Dziękuję za wizytę i serdecznie pozdrawiam!

Napisz komentarz

Zaloguj się, aby mieć możliwość komentowania