-

-

Średnia ocena: 4.6  Głosów: 10

Zaloguj się, aby ocenić

Komentarze (14)

  • Adam T 01.09.2018
    Chyba każdy, kiedy trzymasz nóż na jego szyi, obieca wszystko. Przyjaźń to także obietnice.
    Podoba mi się.
    Pozdrowienia ;)
  • Szudracz 01.09.2018
    Adam Wyznaję zasadę, że przyjaźnimy się bo chcemy. Z moją znajomą, żeby nie mówić o przyjaźni mówimy, że żyjemy w związku. :) Takie babskie wygłupy kiedy mówi, że mnie kocha jak siostrę. :)
  • Aisak 01.09.2018
    Jeśli za dużo oczekujesz, to zawsze dostajesz zbyt mało.

    Bardzo treściwy.
    I nie kasuj!
    :)
  • Szudracz 01.09.2018
    Asiak Pewnie w tym jest problem.
    Na razie nie kasuje.
  • Aisak 01.09.2018
    To duży problem. Wiem z doświadczenia.
    Zawsze oczekiwałam za dużo i zawsze dostawałam pięścią w ryj.

    Unikam oczekkiwań.
  • Pan Buczybór 01.09.2018
    no, kolejny bardzo fajny wiersz. Czekam na twój pierwszy tomik. Chętnie bym kupił :)
  • Szudracz 01.09.2018
    Panie Nie żartuj z tym tomikem, znam moje możliwości. :)
    Dzięki Wam za odwiedziny.
  • Dekaos Dondi 01.09.2018
    Chyba najcenniejsze jest czynienie dobra na 99% bezinteresownie. kiedy nie możemy oczekiwać w zamian czegokolwiek. Nawet ta osoba nas nie zna. Chociaż dobro i tak przeważnie wraca. Czasami w najmniej spodziewanej chwili. Np;od kogoś innego, którego nie znamy.
    Ale mi się zebrało na pisanie.
  • Szudracz 01.09.2018
    Dekaos Przyjaźń w jedną stronę umiera samoistnie.
    Dobry człowieku, od czasu do czasu dopada mnie refleksja i sobie piszę. :)
  • Dekaos Dondi 01.09.2018
    Potocznie się mówi, że lustro ''odwraca obraz'' Wcale nie. To tylko my widzimy odwrócony. Gdyby odwracało, to byśmy widzieli siebie, jak na filmie. Gdyby odbicie pstrykło nam zdjęcie, to by było o.k.→Też mnie dopadła refleksja :~)
  • Justyska 01.09.2018
    "przyjaźń w jedną stronę" to jak nieodwzajemniona miłość. Smutno. Lubię bardzo Twoje wiersze i ten również.
    Pozdrawiam!
  • Szudracz 02.09.2018
    Justyska Dzięki, że czytasz. Ważnie jest żeby było dla kogo pisać. :)
  • nimfetka 02.09.2018
    Przyjaźń w jedną stronę...
    Zamknij rozdział, odżyj na nowo. Mimo obaw przed samotnością. Zamknij. Mimo, że pamiętasz te sytuacje i tą płatniczną miłość. Tak trudno jest się pogodzić z utratą przyjaciela. Koszmarnie trudno.
    Króciutki i niesztampowy.
    Pozdrawiam.
  • Szudracz 02.09.2018
    nimfetka Dzięki za wszystko. :)
    Pozdrawiam. :)

Napisz komentarz

Zaloguj się, aby mieć możliwość komentowania