Koszmary Rzeczywistości

W ciemnej i opuszczonej willi, gdzie szumy wiatru brzmiały jak szepty duchów, grupa przyjaciół postanowiła zorganizować wieczór strasznych historii. Zawiła mgła przesłaniała ich wzrok, gdy zaczęli wymieniać się makabrycznymi opowieściami.

 

Nagle, zza starych podłazów dobiegały dziwaczne dźwięki, a zegar na ścianie zaczął bić północ. Razem z każdym uderzeniem, ściany zdawały się ożywać, a ciemność przybierała niepokojące kształty.

 

W miarę jak opowiadania trwały, uczestnicy zaczęli odczuwać coraz intensywniejsze dreszcze. Niespodziewane cienie przesuwały się po pomieszczeniu, sprawiając, że serca biły im szybciej.

 

Nagle, jedna z postaci z opowieści wydobyła się z cienia, stając się rzeczywistością. Mroczna istota, oczu płonących jak ogniste płomienie, unosiła się przed nimi. Przyjaciele zamarli ze strachu, gdy ich koszmary stawały się rzeczywistością.

 

Wszystko zaczęło się wić w wir szaleńczego koszmaru, gdzie granice między fikcją a rzeczywistością zatraciły się.

Średnia ocena: 5.0  Głosów: 2

Zaloguj się, aby ocenić

Komentarze (1)

  • Sandra 4 miesiące temu
    Mam wrażenie, że to Wojciech Grzegorz Domagała 2.0...

Napisz komentarz

Zaloguj się, aby mieć możliwość komentowania