.

 

Średnia ocena: 5.0  Głosów: 5

Zaloguj się, aby ocenić

Komentarze (6)

  • Luciferia 17.12.2017
    Bardzo podoba mi się podobieństwo na początku do wiersza Szymborskiej :) aż się uśmiechnęłam. Całość bardzo przyjemna. Koty są wdzięcznym materiałem ;) Piąteczka!
  • rubio 17.12.2017
    ta parafraza mi się właściwie sama pomyślała, gdy widziałem tę scenę - bo tekst jest trochę oparty na faktach ;D dzięki ;)
  • riggs 17.12.2017
    Właśnie - nawiązanie do Szymborskiej, którą średnio trawię - ale klasyk to klasyk. Każdy potrzebuje inspiracji. Pokazana druga, dzika natura kota, dobry tekst. 5
  • Canulas 23.12.2017
    Tu mnie wkurwił początek z racji Szymborskiej. Nie, że nie lubię. Uważam, że jak już czerpać, to tylko podstawiając pod swój własny wzór. Dalej na szczęście skręcasz na własne tory, czym się bronisz. Jest git.
  • rubio 23.12.2017
    No ja niestety lubię od czasu do czasu wcisnąć jakieś odwołanie. ;) Najlepiej w sposób odwracający sens (tam ten kot chciał, by 'odchodzący' żył, bo miłość, przywiązanie itp. Tutaj, kot chciał zabić 'odchodzącego'. No ale no, nvm). A co do Szymborskiej, już tu trzykrotnie wspomnianej, powiem tak - wolę Poświatowską. Ale że tamten słynny dwuwers chyba każdy ma w głowie, to i mi się automatycznie nasunął, gdy kiedyś widziałem scenkę inspirującą ten tekst.
  • Canulas 23.12.2017
    Nie. Ja jestm z wierszy debil. Ze dwa dni przed Tobą, chyba AIsek wrzucilą w pitoleniu jej wiersz. tak bym nie miał pojęcia.A tak, miałem żywo przed oczami. Wybroniłeś się tą zmianą zwrotnicy, ale i tym, że to nie było "na chama", a rozmyślne. Też cioś czasem maskuję na włsny użytek. Nie da się inaczej. O umowne normy zdrowego smaku sie rozchodzi. Tu jest git.
    Nie pisze git, ajk uważam, że jest nie git. Zapewniam.

Napisz komentarz

Zaloguj się, aby mieć możliwość komentowania