koza

Masz jedno konkretne zadanie. - Jakie? W zasadzie moglibyśmy już odlecieć. Potrzebujemy jednak jak się okazuje jeszcze paru zwierząt. Medline nie odpuści. Jestem specjalistą od systemów pneumatycznych, nie od zwierząt. Wiem, ale wszyscy specjaliści od zwierząt są już oddelegowani. Co to ma być? Koza. Co? Koza. Medline powiedziała – koza.

 

Kozę namierzyłem dość szybko. Wydawała się nawet stosunkowo inteligentna, Trochę nietowarzyska, dość stara, żebym mógł ją złapać, nie marnować czasu na łapanie i moglibyśmy odlecieć. O niczym innym bardziej nie marzyłem, jak o zakończeniu Noego.

Nałożyłem widzenie kóz, coś takiego wymyślił Lears, widzenie kóz, ale ten system był chyba nieskończony. Koza wydawała mi się zbyt spionizowana, miałem nawet wrażenie, że porusza się na dwóch kończynach, tylnich. Cholerny Lears i jego psikusy. Udało mi się bez wdawania w szczegóły namówić ją na najpierw rozpoznanie. Pokazaliśmy się w miejscu, w którym MED nie mógł nas nie wypatrzeć, Ustawiłem się z kozą pod pachą, z boku, podprowadziłem kozę trochę na bok, z dala od innych na peronie. Bo byliśmy na Dworcu.

 

MED zamilkło. Jakieś cholerne zakłócenie. Koza mnie zaczęła irytować. Poszukałem informacji- jak szybko biega koza i w jak się przemieszcza? Zgadzało się – koza. Koza wydawała się z lekka oszołomiona. Pomyślałem, że dawka widzenia kóz Learsa była za mocna, albo koza była niegabarytowa. Tak, nie zgadzały się gabaryty. Pomyślałem, że być może MED poszukuje kozy o określonych gabarytach. Kopyta. Kopyta, jasne, chodziło o kopyta. Zacząłem szukać kozy od nowa kierując się wielkością kopyt, i znalazłem. Znalazłem kozę z rozmiarem takich kopyt, że mogliśmy się wymieniać butami.

Poszliśmy na kawę. Nie miałem pojęcia, że kozy piją kawę. Ta piła, poza tym miała własny wóz do dyspozycji. Lears jednak jest genialny. Wydawała się idealna. MED ciągle milczało/ jak później się okazało tamta koza była starą koleżanką Medline i miały do skończenia jakiś kolejny głupi projekt.

 

Pojedynek na kozy. Następna rzecz, która mi przyszła do głowy. Pojedynkujące się kozy. Wolałbym byki, krowy odpadły w przebiegach. Nie i koniec. A, to krowa. Nie wspominając, że na zwierzęta pociągowe nie nadają się. Pasą się i czasem reagują. Widziałem, krowy potrafią się gapić. Zwierzęta nie potrafią gapic się ukradkiem, one to robią celowo. M Y umiemy, nazwaliśmy to obserwacją. , ta koleżanka Medline prowadziła ukryty projekt psychologiczny, który miał na celu zbadanie poziomu podpatrywania w człowieku w stosunku do kóz. Koza tylko dlatego, że ja polowałem na kozy, a właściwie gdybym polował na krowy, wcieliłaby się w krową. Żyrafa mi nie przyszła do głowy, poza tym nie wiem, czy nie znudzilibyśmy się sobie za szybko.

Średnia ocena: 1.0  Głosów: 1

Zaloguj się, aby ocenić

Komentarze (16)

  • Bettina 9 miesięcy temu
    tylnych
  • Bettina 9 miesięcy temu
    Ziege, komm, du gehst nit.
  • Bettina 9 miesięcy temu
    Pasą się i czasami reagują. od dziecka potrafią się gapić.
    krowy
  • Bettina 9 miesięcy temu
    Sie grasen und reagieren manchmal. Sie starren seit ihrer Kindheit.
  • Bettina 9 miesięcy temu
    starren gebannt
  • Bettina 9 miesięcy temu
    Polskie, gapisz się jak cielę na malowane wrota
  • Bettina 9 miesięcy temu
    Dalej nie ma tego tekstu. Aczkolwiek jest. Do widzenia w takim razie.
  • Bettina 9 miesięcy temu
    Hallo, wie gehts dir meine Ziege?
    So lala
    Gehts du tanzen?
    Neeeeeee, ich habe keinen Bock.
  • Bettina 9 miesięcy temu
    Gehst du gern shoppen?
    Gern.
  • Bettina 9 miesięcy temu
    Ziege, was hast gehabt?
    Hausaufgabe
  • Bettina 9 miesięcy temu
    Ziege, willst du ein Schnaps?
    Selbstgemacht?
  • Zenza 9 miesięcy temu
    Mee. Natürlich.
  • Bettina 9 miesięcy temu
    Ne. Natürlich.
  • Bettina 9 miesięcy temu
    Lubię liczby rzeczywiste
    Piorę, biorę, maczam pranie
    Zamoczone me ubranie!

    Kurczę, bo za ciepło było
    A czy miło to jest miło?
    W ilu stopniach maczam palec.
    Deszczyk pada, wieszam pranie.
  • Bettina 9 miesięcy temu
    Brawo Koza#
    Transformacja empiryczna w obrębie płaszczyzn?
  • Bettina 9 miesięcy temu
    A co widzisz?
    Sklepową z krzywymi nogami.

Napisz komentarz

Zaloguj się, aby mieć możliwość komentowania