---

---

Średnia ocena: 4.2  Głosów: 10

Zaloguj się, aby ocenić

Komentarze (19)

  • puszczyk 01.06.2018
    No mniamnisino, Sowo :)))
    Ty o magnoliach (bez cudnie, proszę Cię, bo to szczyt mniamnisiności), a ja o burzy głowy pędzonej Tsunami i własnymi myślami.
    Ja o sensie życia jako robaczek, a Ty o pilocie.
    Ja o umieraniu z poczuciem sensu istnienia, a Ty o biurku.
    Chyba to o tym samym, tylko opakowanie inne.
    Ależ my się uzupełniamy :)
  • Tjeri 01.06.2018
    Ależ magnolie są cudne! (parę pozycji po lilakach). A moje biurko i Twoje pragnienie sensu to faktycznie diameyralnie inne podejście do sprawy. Gdyby (znowu) przyszło co do czego, to wciąż miałabym te same myśli...
  • puszczyk 01.06.2018
    A ja swoje.
    Co za melanż...
    Cudne... no po prostu mniaaaaaaaaaaamniusine dopowiedzenie.
  • Tjeri 01.06.2018
    Marny Twój los jak mi obrzydzisz cudne słowo "cudne"!
  • Nuncjusz 01.06.2018
    Fajnie oddałąś atmosferę, aczkolwiek, czuć tu poezję
    Ja swojego czasu, też opisałem swoje perypetie szpitalne, ale raczej ironicznie :)
  • Tjeri 01.06.2018
    Poezję - a fuj! :D
    Dzięki Nuncjusz za koment, bez zamiaru połetyckiego tak mi się napisało :)
  • puszczyk 01.06.2018
    Cuuuuuuuuuuuudne :)))
    Pocałuj psicę w nos.
  • Aisak 01.06.2018
    Óóó, ale szłabe oceny...
    Ojej.
    Naprawdę ojej :/
  • Tjeri 01.06.2018
    Ałuuuuu! <mordka wpatrzona w księżyc>
    I co ja teraz biedna zrobię....
  • Canulas 01.06.2018
    Tu trzeba odbiorcy, które swoje przeszedł. Kogoś świadomego. Rozumiem wojny-wojenki, ale naprawdę, kurwa, z dwóch ocen jest średnia trzy - czyli wiadomo - dwie skrajne. Ok. System jest 1-5, takie prawo, można, ale do kurwy nędzy - nieumięjętność bycia ponad takie małe zapyzienie i ładowanie gały z cicha pęk, to...
    Tylko się znowu wkurwiłem. Co spojrzę w dachowę okno, to marzę by zobaczyć w końću ten uprawniony, kosmiczny kamień, który rozpieprzy ten gatunek w piździeć.
    Tekst bardzo, bardzo dobry.
    Miłego wieczoru
  • Tjeri 02.06.2018
    Bardzo dziękuję za odwiedziny i komentarz. Oceny mnie nie ruszają. Co więcej, sama nie oceniam, bo uważam, że to bezsensowne. Cóż może znaczyć cyferka nie podparta słowem?
  • Pasja 01.06.2018
    Dobry wieczór
    Gdzieś takie krajobrazy pozostawiłam za sobą i boję się do nich powracać. A szpitale są dla chorych i czasem niewiele się pamięta, jeśli myśli biegły w innym kierunku. A magnolie są tylko chwilą, tak szybko gubią płatki.
    Pozdrawiam i miłego wieczoru
  • Tjeri 02.06.2018
    Dobry późny wieczór :)
    Tak, magnolie to zaledwie błyśnięcie, tak jak wiele rzeczy, które czasem przegapiamy w życiu...
    Dzięki za wizytę i słowo :)
  • Hej
    Szczęśliwi ci, którzy mogą nie odbierać tego tekstu osobiście, nie przeżyli czegoś, czego by im nie przypomniał.
    Krótki tekst, lecz ile sobą niesie.
    Bardzo głęboki, mimo swoich rozmiarów, tekst.
    Pozdrawiam
  • Tjeri 02.06.2018
    Dziękuję :). Chciałam, by to była tylko pigułka, westchnienie (a jednocześnie by nie był to wiersz). Stusłówka spasowały mi w sam raz. :)
  • A te miniaturke czytam juz chyba trzeci raz. I jestem nia bardzo urzeczona.

    Piekny dobor slow, bardzo estetyczne.
  • Tjeri 09.06.2018
    Pięknie dziękuję :)
  • Tina12 09.06.2018
    Kawał dobrej roboty. Niby to krótki tekst, ale w nim jest tyle ważnych rzeczy.
  • Tjeri 09.06.2018
    Dziękuję bardzo :)

Napisz komentarz

Zaloguj się, aby mieć możliwość komentowania