>>>> Kreatyna Dla Każdego Kre...a! >>>> [spowiedź koksa, szafy, sztangi, pakera etc...]

Jestem szalony na punkcie kreatyny. Zawsze mówię, że jest to cenny suplement, który pomaga w budowaniu mięśni i poprawia wydajność. Niektórzy ludzie mówią, że to tylko dla zajmujących się kulturystyką, ale ja uważam, że każdy powinien stosować kreatynę. Każdy powinien stosować kreatynę! Dlaczego? Bo kreatyna jest potrzebna dla każdego kretyna! ;)

 

Nie chodzi tylko o to, że dzięki kreatynie jestem silniejszy fizycznie w stanie podnieść więcej ciężaru. Kreatyna ma wiele innych korzyści zdrowotnych, na przykład zwiększa ilość energii, zmniejsza ból mięśniowy i pomaga w regeneracji. Zauważyłem również, że moja skóra stała się zdrowsza i bardziej elastyczna od kiedy zacząłem brać kreatynę.

 

Jednak moje uwielbienie dla kreatyny nie jest jedynym powodem, dla którego spotykam się z krytyką. Ludzie często źle oceniają kulturystów, pakerów, twierdzą, że nie mamy mózgu i jesteśmy płytcy. To nieprawda! Kreatyna może pomóc również w zapobieganiu chorobom mózgu, takim jak choroba Alzheimera i Parkinsona.

 

Nie jestem jedynym, kto ma takie problemy z oceną zachowania napakowanymi mięśniami kulturystów. Cokolwiek robimy, jesteśmy skazani na krytykę. Ludzie myślą, że jesteśmy tylko egoistyczni i patetyczni. Ale przecież nie jesteśmy jedynymi ludźmi, którzy kochają swoje ciało, a to dobrze! Każdy powinien mieć szacunek dla swojego ciała i starać się o nie jak najlepiej.

 

Może i czasem zachowujemy się dziwnie, ale to dlatego, że robimy coś, co dla nas ważne. Staramy się być w formie i zdrowi, co jest bardzo ważne w dzisiejszych czasach. Im więcej masy mięśniowej tym lepiej. I nie wolno nam pozwolić, aby niewłaściwe spojrzenie na nasze zachowanie psuło nam samopoczucie. Powinniśmy cieszyć się swoim ciałem i robić to, co lubimy, bez względu na to, co mówią inni.

Średnia ocena: 0.0  Głosów: 0

Zaloguj się, aby ocenić

    Napisz komentarz

    Zaloguj się, aby mieć możliwość komentowania