-----(wykasowany)-----

--

Średnia ocena: 5.0  Głosów: 4

Zaloguj się, aby ocenić

Komentarze (12)

  • Dekaos Dondi 03.04.2020
    Antoniuszu→Całkiem szczerze, bardzo ciekawe tribble. Na zasadzie→będę cię głaskać całą różą.
    W domyśle→delikatnymi płatkami i kolcami. Chociaż czasami niezupełnie świadomie.
    Aż się zdziwię→"Tylko czemu wszędzie tyle krwi?"
    Bo czasami głaskamy tym, co dla nas dobre. Już nie koniecznie→dla bliźniego:)
    Tak jakoś subiektywnie zrozumiałem.→Pozdrawiam:)
  • Anonim 03.04.2020
    Dzięki, Dekoś.
    Rację posiadowywujesz.
    Ale jest tu coś jeszcze, czego zdradzać nie chcę.
    Pozdrawiam.
  • Drżączka 04.04.2020
    Tekst ciekawy, zostawiam piątkę.

    Dialog jest bardzo krótki, ale zinterpretowałam go tak – są obok siebie dwie osoby. Jedna z przyzwyczajenia patrzy na czyjeś potrzeby, jednak nie na swoje, dlatego pyta o powód płaczu, chociaż sama jest smutna. Być może się nie znają, bo moim zdaniem reakcja drugiej strony jest zaskakująca. Jeden płacze, ale z jego odpowiedzi wynika, że to wcale nie on jest smutny. Płacz ze szczęścia? Drugiej osobie zaś brakuje sił, aby płakać. Za dużo ma w sobie rozpaczy.

    Moja interpretacja nawet pokrywa się z resztą tekstu, przynajmniej w mojej głowie.

    "Muszę być ostrożny, bo cierpicie.

    Delikatnie głaskać, stąpać na palcach, mówić szeptem. Nawet nieść subtelność innym." – słowa osoby, która na co dzień wspiera innych, pomaga im, trzyma swoje smutki i problemy wewnątrz, ściśle zamknięte.

    Problematyka wszechobecnej w świecie przemocy, psychicznej i fizycznej, bólu, smutku, rozpaczy, niegodziwości. Zastanawia mnie tylko fragment z krwią. Mam wrażenie, że w tekście są trzy osoby. Ta empatyczna postać, ta płacząca i ta, która pyta o pochodzenie krwi. Mam jeden pomysł, pewnie nietrafny, aczkolwiek: Mimo chęci pomocy, wszystko prowadzi do ostatecznego rozlewu krwi (niekoniecznie dosłownie). Skoro pomagasz, czemu tutaj jest tyle cierpienia (krwi)? Tak przynajmniej o tym myślę.

    Pozdrawiam, 5 :)
  • Anonim 04.04.2020
    Łosz, kurde!
    Ale komentarz! Aż mnie zatkało.
    Dzięki.
    A każdy niech interpretuje, jak chce.

    Pozdrawiam.
  • befana_di_campi 04.04.2020
    Czemu tyle krwi??? Nie wiem, czemu.

    Serdecznie, z bandażem na wszelki wypadek...
  • Anonim 04.04.2020
    Dzięki za bandaż :)

    Pozdrawiam.
  • Szpilka 04.04.2020
    Antoni, cenię Twoje pióro, ale jak dla mnie ciut za mało, mam niedosyt ?
  • Anonim 04.04.2020
    Ogólnie w tekstach posługuje sie dość dużymi skrótami. A w tym wypadku może i faktycznie przesadziłem.

    Pozdrawiam.
  • Bajkopisarz 04.04.2020
    Czemu tyle krwi? Ale ile to jest tyle? Przeciętnie człowiek ma 5-6 litrów krwi. Jak wszystko się wyleje to niby dużo, ale czy na pewno? To mniej niż zgrzewka wody mineralnej. To tyle co 12 piw. Nawet wykąpać się w tym za bardzo nie da.
    Wydaje się, że większym problemem jest wyciek 500ml niż 5000ml.
  • Anonim 04.04.2020
    Dzięki.
    Prawda, że skala zależy od poziomu wyjściowego.
    Pozdrawiam.
  • Pasja 04.04.2020
    Krew to życie. Myślę, że w tym krótkim tekście zawarłeś jakiś stan chorobowy, zaburzenia krzepliwości krwi. Może też trochę wampiryczny klimat?

    Pozdrawiam
  • Anonim 04.04.2020
    Można i tak rozumieć, Pasjo.
    Dzięki i pozdrawiam.

Napisz komentarz

Zaloguj się, aby mieć możliwość komentowania