Uwaga, utwór może zawierać treści przeznaczone tylko dla osób pełnoletnich!

---------------------------

--------------------

Średnia ocena: 2.0  Głosów: 7

Zaloguj się, aby ocenić

Komentarze (61)

  • Ja widziałem to w pornolu,
    ale takim kreskówkowym,
    tylko że tam, to zgwałcili.
    Ona spała sobie dalej.
    Jeno że krasnale nie są,
    aż tak w cud wyposażeni,
    tak jak autor twierdzić śmiałby,
    Tam, w tym filmie zanim wsadził,
    to pompować mu musieli.
    Potem wszyscy go podnieśli
    i biegali w te i nazad
    jeden wsadził, reszta w radość
    krasnoludki nie pazerni.
  • satyrekrol 22.01.2022
    To już chyba ostatnia taka historyjka moja, Yanko, chyba już starczy ;)
  • satyrekrol 22.01.2022
    Ale to nie jest po filmie. Żeby coś napisać takiego, to trzeba mieć postaci kilka i coś się musi dziać między nimi śmiesznego. I to się dobrze nadawało do przerobienia akurat. Można by dopisać coś nawet, bo jest miejsce na to.
  • satyrekrol 22.01.2022
    Ale masz rację Yanko - tutaj krasnalom nie pasują takie fliny ogromne, tylko że trzeba tekst przerysowywać.
  • satyrekrol, No ja się domyślam, to temat bardzo uniwersalny, między innymi wykorzystywany w filmach - jeszcze w epoce VHS.
  • satyrekrol 22.01.2022
    yanko wojownik 1125 Zgadza się, Yanko, wszystko już dawno poprzerabiane w sprośnych bajkach. A co samych tekstów to trochę jest ich tu i tam po Internecie. A w Rosji jest nawet poeta sławny, który tylko tego typu wiersze pisał, ale nic nie jest przetłumaczone.
  • satyrekrol 22.01.2022
    Ok, Yanko, to dzisiaj seans Prorok (2009), jest na CDA.
  • satyrekrol, Czekałem, że coś polecisz, przez dwa seanse odlatywałem... - zobaczym, czy poziom utrzymany...
  • satyrekrol 22.01.2022
    Wiesz co, nie tylko utrzymany Prorok francuski jest na wyższym poziomie niż te polecone wcześniej, to taki francuski Ojciec Chrzestny. Dobry, tylko trzeba cały obejrzeć, ja po siłowni oglądałem rok temu tak przetrenowany, że nie mogłem się ruszać, i oglądało mi się w zimie super. Dobry film.
  • SwanSong 22.01.2022
    Nic oryginalnego. Nic śmiesznego. Za to z błędami.
  • satyrekrol 22.01.2022
    To jest wstęp do bredzenia (twojego), także ja się nie wdaję w takie dyskusje już nigdy więcej. Napisz coś, ja przeczytam.
  • satyrekrol 22.01.2022
    Nie ma nic oryginalnego już dzisiaj - dzisiaj żyjemy w postmodernizmie - wszystko już było. Wszystko od niepamiętnych czasów jest w kółko powtarzane.
  • SwanSong 22.01.2022
    satyrekrol
    Aby dyskutować, trzeba mieć argumenty, których nie masz. Masz za to błędy w tekście. A oryginalne nie jest, kto czyta, ten wie.
  • SwanSong 22.01.2022
    satyrekrol
    Nie, nie wszystko było. To twoja nędzna próba tłumaczenia braku oryginalności.
  • satyrekrol 22.01.2022
    Ale ty bredzisz - nie ma żadnych błędów w tekście. Wszystko jest OKjaśnie. Ja już nie dyskutuję.
  • satyrekrol 22.01.2022
    Oryginalność tu polega na tym, że tego nie bylo wczesniej, poki nie napisalem tego. A teraz juz jest i bedzie. Taki tekst w 15 minut ja pisze.
  • satyrekrol 22.01.2022
    Tekst ma przekaz, jest pointa, na portalik literacki nic lepszego nie trzeba.
  • SwanSong 22.01.2022
    satyrekrol
    Ty ich nie widzisz, ale są. Przykro mi.
  • SwanSong 22.01.2022
    satyrekrol
    Widać, że w 15 minut. Dlatego taki beznadziejny.
  • SwanSong 22.01.2022
    satyrekrol
    Nie ma przekazu, a na portal literacki każdy może coś dać. Na przykład takie bezwartościowe niewiadomoco.
  • satyrekrol 22.01.2022
    SwanSong Czekam - napisz coś podobnego. Bo nie tylko złe, ma te plusy swoje. A ty jesteś tak po polsku skoncentrowany na minusach tekstu.
  • SwanSong 22.01.2022
    satyrekrol Są plusy, ale koncentruję się na minusach, bo zaprzeczasz ich istnieniu.
  • satyrekrol 22.01.2022
    Ale ja nie będę się wysilał, żeby tekst błyszczał, bo ja piszę tyle lat już, że mi się nie chce. I nic nie poradzisz na to. Weź sobie z tekstu plusy, a nie minusy.
  • SwanSong 22.01.2022
    satyrekrol
    Tyle lat i nie oduczyłeś się takich prostych błędów? Przykra sprawa.
  • satyrekrol 22.01.2022
    Lunatycy widzą błędy, których nie ma, i mam tyle do powiedzenia na ten temat.

    CZAS AUDIENCJI U KRÓLA ZAKOCZYŁ SIĘ.
  • SwanSong 22.01.2022
    satyrekrol
    Błędy są, ale podrzędny grafoman ich nie dostrzega.
  • satyrekrol 22.01.2022
    Ja skończyłem rozmawiać, więc się wpisuję obok. To nie jest sztuka napisać o błędach wyimaginowanych.

    Trzeba napisać, co jest nie tak, i napisać jak ma być.

    Ale to nie ma sensu żadnego, nikt tak poważny nie robi.
  • SwanSong 22.01.2022
    Nikt tak poważny nie robi? Dzieciaczku, w takim razie dobrej korekty nie widziałeś.
  • Cicho_sza 22.01.2022
    W wierszowanym wydaniu jeszcze Cię nie widziałam. Temat ciekawy, choć wykonanie trochę rozczarowuje. Mogłeś chociaż o rytm zadbać, bo teraz ciężko się to czyta. Sugerując się zapisem miałeś na celu zrobić z tego coś a'la bajeczka dla dorosłych, ale nie poszło to dobrze. Kurczę, no czemu żeś tak po macoszemu tak to potraktował? Nie czepiam się Twojego geniusze Królu, no żeby nie było ? Szkoda mi tematu...
    Pozdrawiam
  • satyrekrol 22.01.2022
    Ale to nie jest wcale takie proste, jak ty mówisz. Ponieważ rytm jest prawie zawsze zachowany.

    Ja po lekturze Broniewskiego przestałem się tym przejmować, żeby rymy były dokładne.

    Ja prawdopodobnie mógłbym zrobić całe dobrze, ale mi się nie chce tego. Śmieszne jest na pewno momentami.

    Dziękuję za komentarz i pozdrawiam!
  • satyrekrol 22.01.2022
    Nie rym - tylko 4
  • satyrekrol 22.01.2022
    Czyli nie będę siedział nad tym dwa miesiące, musi zostać takie, przestrzeń tutaj chyba jest na dłuższą historię. Takie pisanie jest trudne, trzeba by ćwiczyć to, a ja jestem leniwym królem.
  • SwanSong 22.01.2022
    satyrekrol
    Nie ty decydujesz o śmieszności, tylko czytelnicy.
  • satyrekrol 22.01.2022
    Najważniejsze, że dla mnie samego jest momentami. Co do ciebie, to ja nie mam pewności, czy wiesz, co czytasz, bo widziałeś błędy, których nie ma. Tutaj założenie odgórne, że jesteś wszystkimi czytelnikami na świecie: jeden lubi sprośne wierszyki, a drugi nie lubi, ja tu nikomu krzywdy nie zrobiłem. Z tobą dyskusja nie ma sensu, bo jesteś twardogłowy bardzo.
  • SwanSong 22.01.2022
    satyrekrol
    To, że dla ciebie nie ma błędów, to nie znaczy, że ich nie ma.
  • satyrekrol 22.01.2022
    Ale dalej nie zrozumiałeś, że twoje bredzenie jest bredzeniem. Przecież np. w Stanach jak ktoś pisze książki to nie myśli nad błędami, bo od tego są inni ludzie, a piszący jest od pisania. Np. King dawał jakieś książki swoje, a potem Redaktor przerabiał pół książki.

    Ja może skończę kiedyś ten tekst, ale będę go przerabiał na rymy dokładnie, bo jestem w stanie to zrobić.

    A u mnie ilość tych rzeczy w tekście jest tak niewielka, że świadczy o tobie, że albo małostkowy, albo przyszedłeś się naciągać, bo ci to odpowiada. Ale mi nie odpowiada, i już koniec.
  • SwanSong 22.01.2022
    satyrekrol
    Każdy popełnia błędy i nie musisz się odwoływać do USA. Zrobiłeś błędy w tekście, całkiem duże, i zaprzeczasz ich istnieniu, więc albo piszesz i wstawiasz teksty na >odwal się<, co świadczyłoby, że jesteś niechlujem, albo błędów nie widzisz, a im zaprzeczasz, co świadczy, że jesteś zadufanym w sobie grafomanem.
  • satyrekrol 22.01.2022
    Ale jedno zrozumiałem przez lata bytności na portalach: że tylko lunatycy (dzieci) się przyczepiają do pauz, więc idź sobie lunatykować gdzie indziej, bo ja już nie będę ci poświęcał uwagi.

    Ty dużo gadasz. Nie pokazujesz nic. Przeczytać nic nie mogę twojego.
  • satyrekrol 22.01.2022
    To, że tobie się coś wydaje, to nie znaczy ani, że to jest prawda, ani że to ma jakąś wartość ogólną we wszechświecie. Ja piszę sobie teksty rozrywkowe i one są różne. Różnej jakości, ale cel jest zawsze ten sam - rozrywkowo dla kogoś innego.
  • Cicho_sza 22.01.2022
    Nie chodzi mi o rymy, a już napewno nie dokładne, haha. Choć w takiej konwencji mogłyby zrobić robotę. O rytm mi chodzi, który wpłynąłby na płynność czytania. Pewnie, że takie pisanie jest trudne, no może trudniejsze ? a dwa miesiące to przesada! Kto by tyle nad jednym wierszykiem siedział
  • satyrekrol 22.01.2022
    Pisali dawniej po wiele lat wiersze. To jest jednym ciągiem napisane, a to trzeba by powolutku. Na 3+ będzie. Nie miałem w ogóle pomysłu, bo wiadomo, że to dawniej już było w lepszej formie napisane. I tak pomyślałem, że może sprawdzę w Śnieżce imiona bohaterów, i nawet zaczęło mi się coś śmiesznego wyobrażać.
  • satyrekrol 22.01.2022
    Taki rozrywkowy wierszyk.
  • satyrekrol 22.01.2022
    Ale widzisz, Ty wiesz, co czytasz, bo wskazujesz na konkrety i ja wiem przecież o nich.
  • Zaciekawiony 22.01.2022
    Takie sobie średnie.
  • satyrekrol 22.01.2022
    Dziękuję Zaciekawiony, za komentarz.
  • Akwadar 22.01.2022
    I to miałby być ten zapowiadany erotykopornus, mający za zadanie powalić na kolana opowi?
  • satyrekrol 22.01.2022
    Musisz wybaczyć mi, ale ja nie wiem - ja nic nie zapowiadałem, wczoraj to sobie skrobnął, dla Opowi - dokładnie.
  • Paweł Beer 22.01.2022
    Ach ta zawiść macochy, ciekawe słowa,takie niepospolite
  • satyrekrol 22.01.2022
    Dziękuję, Pawle za komentarz.
  • satyrekrol 22.01.2022
    Dobra, moi drodzy, dla tych, co przeczytali, piosenka:

    https://www.youtube.com/watch?v=Q4dZ6lSnwdA&ab_channel=IulyNeamtuOficial
  • Szpilka 23.01.2022
    Z baśnią Fredry się kojarzy ?

    Baśń o trzech braciach i królewnie

    Mrok wieczorny, - babcia siwa
    przy kominku głową kiwa.
    Nos jak haczyk, - okulary,
    Coś tam mruczy babsztyl stary.
    Snuje bajdy niestworzone,
    O królewnie Pizdolonie,
    O trzech braciach jak niewielu,
    O matuli ich z burdelu,
    Opowiada stare dzieje...
    A na dworze wicher wieje.
    (...)
  • satyrekrol 23.01.2022
    Ale on nie był pierwszy, Szpilka. Był jeszcze taki pisarz za Woltera - Piron (1689-1773). I diabli wiedzą, kto przed nimi. Fredro mieszka w najmniejszym paznokciu mojej lewej ręki i czasem coś chce znowu powiedzieć.
  • Szpilka 23.01.2022
    satyrekrol

    Aha ?
  • Dla mnie ten wiersz jest niesmaczny. Pozdrawiam 1
  • satyrekrol 23.01.2022
    Dziękuję Marku za komentarz. Bo jest to dopiero wstępny projekt, który można po kawałku przerobić będzie kiedyś. Do czytania to trzeba balansować na takiej linii, żeby się wszystkim podobało. Moim tymy są w porządku momentami, ale cały taki zrobić. Kiedyś.
  • satyrekrol 23.01.2022
    Rymy wychodziły ok momentami.
  • satyrekrol 23.01.2022
    Tutaj jest sprawa jeszcze taka, że podobnego tekstu, trzeba mieć temat jakiś. Tutaj sam temat już czyni tekst niesmacznym, ponieważ ktoś śpi, a ktoś inny się chce dobierać do niego. No ale nie ma nieskonczonosci tematow, gdzie sprosne teskty moga powstac: one moga powstac tam gdzie moga, gdzie indziej nie da rady. Takich jest troche w Polsce trzy albo cztery antologie z podobnymi tekstami, wiadomo, ze kroluje Fredro totalnie jest nie do pobicia.
  • satyrekrol rozumiem, że mam do czynienia z Celiną?
  • satyrekrol 23.01.2022
    Kto to jest Celina? Bogumił?
  • satyrekrol 23.01.2022
    To jednak nie rozumiesz, co czytasz, mimo że potrafisz coś napisać czasem :D
  • satyrekrol Przepraszam za pomyłkę!

Napisz komentarz

Zaloguj się, aby mieć możliwość komentowania