(*)

 

Średnia ocena: 5.0  Głosów: 4

Zaloguj się, aby ocenić

Komentarze (6)

  • Niemampojecia96 11.10.2017
    Matematycznie i poetycko. Jest taka ksiazka, nasunęło mi się, polecam "Samotność liczb pierwszych". I film też daje radę.
    Śliczna rzecz - skojarzyło mi się.
    Albo z "Atlantydą" i poetycka stroną fizyki.
    Wiem, nawet jeszcze nie hacze o zamiar, interpretację, pełen wydzwiek.
    Narazie, mon cherie, mamy rodzwiek, ale zapisuje i wrócę z dłuższą refleksja, próba interpretacji.
    Intrygujesz. To dużo.
  • Enchanteuse 12.10.2017
    Film dopisuję sobie do listy. Cieszę się, że Ci przypadło do gustu, chociaż to taka bardziej nieskładna rymowanka niż wiersz.
    Ale próżna ze mnie istota, więc się cieszę ;D
    Alors, do później. jak Ci się tylko zachce wrócić - zapraszam :)
  • Pasja 11.10.2017
    „Mały książę”. To właśnie główny bohater powiedział, że światem dorosłych żądzą liczby i nawiązuje do znanego wszystkim stwierdzenia, że matematyka to królowa nauk. Jego Róża była numer jeden wśród tysiąca innych.
    To właśnie liczby są trzonem matematyki i naszego funkcjonowania. Pozdrawiam serdecznie 5:)
  • Enchanteuse 12.10.2017
    Czy rzeczywiście trzonem? Nie wiem, ale skłaniałabym się raczej ku temu, że nie. Pewnie, że jest ważna, ale podstawa do funkcjonowania to chyba jednak przesada :)
    Dzięki za bycie, Pasjo.
  • Dominik Stefan 13.10.2017
    przyjemnie gładki wiersz, 5 ;)
  • Enchanteuse 13.10.2017
    Dziękuję. Właśnie, przewinęło mi się przez ręce Twoje październikowanie i gdzieś umknęło :)

Napisz komentarz

Zaloguj się, aby mieć możliwość komentowania