**Królowa Cieni**

Żyła w wieży z kości i krwi, otoczonej przez legiony swoich sług. Była królową cieni, władcą ciemności i strachem całego świata. Nie znała litości ani miłości, tylko nienawiść i żądzę władzy. Nie miała imienia ani twarzy, tylko czarną maskę z rubinowymi oczami.

 

Nikt nie wiedział skąd się wzięła ani jak długo żyła. Niektórzy mówili, że była córką diabła i czarownicy, inni że była upadłą anielicą lub starożytną boginią. Jedno było pewne: była nieśmiertelna i niepokonana. Jej magia była potężna i okrutna, potrafiła zmieniać rzeczywistość według swojej woli.

 

Jej armia składała się z istot zrodzonych z cienia i bólu. Wampiry, wilkołaki, ghule, demony i inne plugawe stwory. Niektórzy ludzie również służyli jej z przymusu lub z własnej chęci. Byli to zdrajcy, szpiedzy, zabójcy i torturowcy. Wszyscy żyli w strachu przed jej gniewem i kaprysami.

 

Jej królestwo obejmowało cały kontynent i poza nim. Nie było miejsca, gdzie nie sięgał jej cień. Nie było dnia, kiedy nie słyszano o jej okrucieństwach. Nie było nadziei na wolność lub sprawiedliwość. Tylko opór i bunt.

 

Wśród ludzi istniał ruch oporu, który próbował podważyć jej władzę. Byli to bohaterowie, rycerze, magowie i prorocy. Mieli odwagę i wiarę, że można pokonać królową cieni. Mieli tajne plany i sojuszników. Mieli również tajną broń.

 

Była nią dziewczyna o imieniu Lila. Miała szesnaście lat i włosy koloru słońca. Była sierotą, która uciekła z niewoli królowej cieni. Ukrywała się w lesie z grupą rebeliantów. Nie wiedziała o swoim przeznaczeniu ani o swojej mocy.

 

Była bowiem córką światła, dziedziczką jasności i nadzieją całego świata. Miała imię i twarz, tylko białą maskę z szafirowymi oczami.

Średnia ocena: 0.0  Głosów: 0

Zaloguj się, aby ocenić

    Napisz komentarz

    Zaloguj się, aby mieć możliwość komentowania