Królowa czasu

Wyblakły dawne wspomienia, pokrył je blady kurz

Ciebie tutaj już nie ma, wyblakła czerwień ust

Bez ciebie jakoś tu zimno, zniknął mój dawny blask

Zniknęła postać płomienna, a wraz z nią ja

Bez ciebie jakoś tu pusto, smutniejsze stają się dni

Codziennie wołam do nieba, gdzie się podziałeś ty?

Pamiętam te ostatnie minuty...

Blada dłoń i twarz

A potem następuje chwila ta

Królowa czasu zacieśnia swe szpony

Szepcze ci do ucha: Już jesteś zgubiony

Daremnie błagasz o litość

Pochłania każdego z nas

Pędzi nieubłaganie - czas

****************

Pierwszy mój "twór", że tak to ujmę ;)

Chciałam stworzyć troszkę inny klimat, ale mi nie wyszło.

Średnia ocena: 5.0  Głosów: 5

Zaloguj się, aby ocenić

Komentarze (7)

  • katharina182 04.11.2016
    Nie jestem specjalistką od wierszy więc nie mam pojęcia czy jest dobrze napisany i czy rymy są ok. Podoba mi się treść w nim zawarta i za nią daję Ci 5;)
  • Alicja 04.11.2016
    "A po tem" -*potem
    "nie ublaganie" - razem piszemy
    Mi również podoba się treść, wiersz jest głęboki. 5 :)
  • Mów mi Nasya 04.11.2016
    Poprawione :)
  • Szalokapel 04.11.2016
    Jest to Twój pierwszy "twór" na tej stronie literackiej, wcześniej go nie zauważyłam, zazwyczaj "nowych" czytelników witam długawym komentarzem, także się nie zdziw. Na początku zaznaczę, że jest mi niezmiernie miło - odwiedzasz moje opowiadania, zostawiając przy tym komentarze, dziękuję bardzo, to bardzo szlachetne.
    Wracając do wiersza, zapewne zauważyłaś już, iż moje wiersze są pesymistyczne, szanuję ten "styl" i go uwielbiam. U Ciebie jest to taka mieszanka, pesymistyczność, realistyczność, ciut "magii" podoba mi się taki skład. Rymy również były zmieszane, ale wydaję mi się, że taki miałaś zamiar, dlatego nie będę się czepiać. Subtelnie Ci to wyszło, operujesz ciekawym zasobem słownictwa. Na pewno nie jest to wiersz z łatwym przekazem, trzeba się chwilę zastanowić i wczuć podczas pytania, a o to chodzi! Myślę, iż to dzieło możesz nazwać swoim sukcesem, zaprezentowałaś wysoki poziom, mimo drobnych potknięć. Zobaczymy co wymyślisz następnym razem. Jestem pozytywnie zaskoczona Twoją osobą. Pozdrawiam, Szalo.
  • Mów mi Nasya 04.11.2016
    Dziękuję, to bardzo miłe z twojej strony.
    Hmm, wysoki poziom? Dla mnie za dużo powiedziane. Dziękuję za odwiedziny i obszerny, powitalny komentarz ;). Pozdrawiam, Nasya.
  • Szalokapel 04.11.2016
    Mów mi Nasya, jeżeli jest to faktycznie twoje pierwsze dzieło - niezaprzeczalnie narzuciłaś sobie wysoki poziom. Napisać taki wiersz byłabym w stanie dopiero po roku mojej przygody literackiej? Jakoś tak. Ciekawe jeszcze jak u Ciebie z prozą, mam nadzieję, że dodasz jakieś opowiadanko. :)
  • Mów mi Nasya 04.11.2016
    Szalokapel wrzucę, a jedno z nich czeka już na akceptację.

Napisz komentarz

Zaloguj się, aby mieć możliwość komentowania