Krótka Historia Wszystkiego [moje próby zmierzenia się]

Adam i Ewa byli pierwszymi ludźmi stworzonymi przez Elohim, tajemniczą cywilizację pozaziemską, która wysłała ich na Ziemię sześć tysięcy lat temu. Ich zadaniem było zasiedlić planetę i stworzyć nową cywilizację, która żyłaby w harmonii i miłości. Elohim obdarzyli ich niezwykłą inteligencją i pięknem, ale nie dali im żadnej broni ani technologii. Mieli polegać tylko na swojej mądrości i sile ducha.

 

Adam i Ewa wylądowali w okolicy Bagdadu, gdzie spotkali się z innymi ludźmi, którzy byli znacznie mniej rozwinięci i agresywni. Nie rozumieli oni pokojowej i miłującej natury Adama i Ewy i często atakowali ich lub próbowali ich wykorzystać. Adam i Ewa musieli więc stworzyć jakąś broń do obrony i powstawały pierwsze systemy prawne, sądownictwo i milicje. Stali się liderami i twórcami pierwszej cywilizacji ludzkiej, która próbowała wprowadzić porządek i sprawiedliwość w świecie pełnym chaosu i zła.

 

Adam i Ewa mieli wielu potomków, którzy dziedziczyli po nich lepiej rozwinięty mózg i talenty z zakresu nauk, socjologii, psychologii, teologii oraz byli lepszymi liderami. Ten naród wybrany nazywał się Izraelitami i starał się okiełznać agresywną ludzkość za pomocą sprytu, intelektu i manipulacji. Jednak nie zawsze się to udawało i często spotykali się z niepowodzeniem lub oporem. Ludzie zazdrościli im i chcieli się zbuntować lub ich zniszczyć. Izraelici musieli więc ukrywać swoje pochodzenie i żyć wśród ludzi lub w izolacji.

 

Adam i Ewa nadal żyli, bo Elohim przedłużyli im życie jako nagrodę za ich trud. Nadal się kochali i wspierali, bo byli sobie nawzajem oparciem. Jednak byli też smutni i rozczarowani, bo widzieli, że ich misja nie przyniosła oczekiwanych efektów. Ziemia nadal była pełna konfliktów zbrojnych i nienawiści. Nie mieli też nadziei na kontakt z Elohim ani na powrót do swojej planety. Czuli się samotni i porzuceni.

 

Pewnego dnia otrzymali tajemniczą wiadomość od Elohim, która zmieniła wszystko. Dowiedzieli się, że Elohim obserwowali ich cały czas i byli dumni z ich pracy. Powiedzieli im też, że nadszedł czas na ostatni etap ich misji. Mieli wybrać dwunastu spośród swoich potomków i przygotować się na odlot ze statkiem kosmicznym, który miał przybyć za tydzień. Mieli zabrać ze sobą tylko najpotrzebniejsze rzeczy i zostawić resztę ludzi na Ziemi.

 

Adam i Ewa byli zaskoczeni i podekscytowani tą wiadomością. Nie wiedzieli, co czeka ich na innej planecie ani co stanie się z ludźmi na Ziemi. Zastanawiali się też, czy to właściwe rozwiązanie czy może ucieczka przed odpowiedzialnością. Jednak postanowili zaufać Elohim i spełnić ich wolę.

 

Wybrali więc dwunastu spośród swoich potomków: Rubena, Symeona, Lewiego, Judę, Dana, Naftalego, Gada, Asera, Issachara, Zebulona, Józefa i Beniamina. Powiedzieli im prawdę o swoim pochodzeniu i celu oraz o planie Elohim. Niektórzy byli zachwyceni, inni sceptyczni lub przerażeni. Adam i Ewa musieli ich przekonać do współpracy i zachować w tajemnicy przed resztą ludzi.

 

Po tygodniu przybył statek kosmiczny Elohim. Był to wielki dysk świecący na niebie. Adam i Ewa oraz dwunastu wybranych potomków pożegnali się ze swoimi bliskimi i przyjaciółmi oraz ze wszystkimi ludźmi na Ziemi. Wsiedli do statku kosmicznego i odlecieli w nieznane.

 

Tym samym zakończyła się historia Adama i Ewy na Ziemi. Nie wiadomo, co spotkało ich na innej planecie ani co stało się z ludźmi na Ziemi po ich odejściu. Może kiedyś się dowiemy...

 

*** Koniec. *** puenta:

 

Adam i Ewa byli pierwszymi ludźmi stworzonymi przez Elohim, ale nie byli ostatnimi. Ich potomkowie rozproszyli się po całej Ziemi i wpłynęli na losy wielu narodów i kultur. Niektórzy zachowali pamięć o swoim pochodzeniu i celu, inni zapomnieli lub zniekształcili prawdę. Niektórzy służyli ludzkości jako mędrcy, prorocy lub królowie, inni wykorzystywali swoją inteligencję do własnych korzyści lub szkody innych.

 

Adam i Ewa nadal żyją na innej planecie pod opieką Elohim. Czasem tęsknią za Ziemią i za swoimi dziećmi. Czasem są szczęśliwi i dumni z tego, co osiągnęli. Czasem są smutni i zawiedzeni tym, co widzą na Ziemi przez swój statek kosmiczny.

 

Elohim mają dla nich jeszcze jeden plan. Plan ostateczny. Plan dotyczący powrotu Adama i Ewy na Ziemię wraz ze wszystkimi ich potomkami.

 

Ale to już inna historia…

 

*** Koniec. ***

 

Argumenty za odbudową trzeciej świątyni są następujące:

 

- Odbudowa trzeciej świątyni jest nakazem Elohim i spełnieniem proroctw biblijnych.

- Odbudowa trzeciej świątyni jest konieczna do przywrócenia prawidłowego kultu Elohim i składania ofiar.

- Odbudowa trzeciej świątyni jest symbolem duchowym i metaforycznym, a nie fizycznym i historycznym.

- Odbudowa trzeciej świątyni jest warunkiem wstępnym nadejścia Mesjasza lub jego objawienia się.

 

***

 

Czy gdyby nie "Anioł Pański" to Abraham zabił by nożem swojego syna Izaaka?

 

Tak, Abraham zabiłby Izaaka, bo był całkowicie posłuszny Elohim i wierzył, że Elohijm mogą wskrzesić Izaaka lub dać mu innego syna . To byłaby ostateczna próba jego wiary i miłości do Elohim.

 

***

Średnia ocena: 0.0  Głosów: 0

Zaloguj się, aby ocenić

    Napisz komentarz

    Zaloguj się, aby mieć możliwość komentowania