---

---

Średnia ocena: 4.1  Głosów: 7

Zaloguj się, aby ocenić

Komentarze (23)

  • luna-tyczka dwa lata temu
    Specjalnie dla pani Martyny, do krytyki.

    Czytałam Pani wiersze, dobra lektura.
    Gdyby nie była Pani tak surowa, pewnie bym do nich nie dotarła.

    Tu proszę się nie krępować i sobie nie żałować, to może być worek treningowy.

    Innych też oczywiście zapraszam, ale dzięki pani Martynie powstał ten tekst, więc wypada podziękować. ?
  • ZielonoMi dwa lata temu
    Lekarz kazał przytakiwać i powoli się odsuwać. Widzę, że ładnie stosujesz tę kurację względem naszej ulubionej krytykantki. Szkoda tylko, że jej inteligencja sięga tak daleko, żeby krytykantka załapała, że to jaja w żywe łoczy. Brawo Ty! Za żula pięć. A co! ?
  • MartynaM dwa lata temu
    Teraz napisz mi normalnie, zgodnie z Twoją inteligencją. Nie chcę Cię widzieć na poziomie Zielonej i jej podobnych.

    Jakoś to Ci uwłacza.
  • luna-tyczka dwa lata temu
    ZielonoMi jaja?
    W żadnym razie, pani Martyna dała mi natchnienie do napisania tego tekstu.
    Naprawdę, sprowokowała mnie i wdzięczność się należy.
    Ćwiczenia warsztatowe są potrzebne, a i bodźce się przydają.
    Tak więc nie mam żalu do nikogo o kocham świat na tyle, na ile mi pozwala.

    Dzięki, że jesteście.
    Fajnie tu.
  • ZielonoMi dwa lata temu
    luna-tyczka Ok, to zmienia postać rzeczy. ?
  • luna-tyczka dwa lata temu
    MartynaM ja tu nowa jestem i nie mnie oceniać poziomu ludzi, którzy są mi mniej lub bardziej życzliwi.
    Piszesz, odpowiadam.
    Piszę, odpowiadasz.
    I tyle, emocje na bok

    Oceniać innych nisko?
    Mogę teksty nisko oceniać, nie ludzi l
    Każdy ma rozum, serce, uczucia i swoją wartość, Martyno.
    Tych z niską samooceną łatwo zgnoić, mnie nie zgnoisz.
    Możesz zgnoić moje teksty, są do krytyki, a konstruktywna krytyka się przydaje.
    Nie każda krytykę tekstu wezmę do serca bo wiem, kiedy się bawię, kiedy się spinam, na czym mi zależy, co i kiedy stosuję, ale czytać konstruktywną krytykę warto. Konstruktywną, podkreślam. Z wniknięciem, o co chodzi autorowi w tekście, co chce osiągnąć, teksty są różne. Czytałaś bajki Bursy albo Herberta?

    W ocenę ludzi na portalu literackim nie wchodzę, a i w życiu staram się nie oceniać.

    To tyle.

    I fajnie, że jesteście.
    Wszyscy razem i każdy z osobna.
  • MartynaM dwa lata temu
    luna-tyczka, tutaj odnieść się do tekstu równą się uderzyć w autora. Inaczej "zielone" nie odbierają. Fajnie, że pokazałaś ze można inaczej czyli trzeźwo i rozsądnie.

    Potrafisz oddzielić tekst od autora, a to znaczy, że masz doświadczenie, czyli te banalne tekściki, to ściema.
  • luna-tyczka dwa lata temu
    MartynaM nie ściema, bardzo mi się podobają, bawiłam się przy ich tworzeniu i je lubię. Nie sądzę też, że są całkiem do niczego, nie robię sobie żartów z ludzi, wkręcanie ma swoje granice. Po prostu daje się poznać od tej strony, może kiedyś pokaże coś innego.

    I proszę mnie nie wkręcać w sprawy towarzyskie, Martyno. Nie dam się i polubiłam ludzi, którzy przyszli pod moją prozę i szczerze bronili przed agresywna krytyką.

    Chyba już wszystko jasne?
    I bez urazy i zbędnych emocji, proszę.
  • MartynaM dwa lata temu
    luna-tyczka, sorry, ale na razie, to banał goni banał. Można się uśmiechnąć czytając, bo dziecinne to, dlatego o wieku autorki wspomniałam. Jeżeli chcesz być odbierana jak podlotek, nie ma sprawy, tylko komentarze temu przeczą, ich dziecko już nie pisze... ale jeśli chcesz się bawić... kto bogatemu zabroni.?
  • luna-tyczka dwa lata temu
    MartynaM no nikt. ❤️
  • błękitnypłomień dwa lata temu
    :)
    Nie znam Cię, ale już Cię normalnie polubiłam. W takich prostych żołnierskich słowach multiorka następuje. I o take użytkowniczke chodziło.
  • luna-tyczka dwa lata temu
    Dzięki serdeczne.
    Też się nie znam, ale lubię sobie popisać czasem. ?
  • IgaIga dwa lata temu
    Zakończenie mnie rozczarowało. Ale reszta spoko. Się uśmiałam. Hehe... ?
  • luna-tyczka dwa lata temu
    No patrz, a ja z zakończenia jestem najbardziej zadowolona, jeśli może mnie zadowolić tak krótki i pisany na kolanie tekst

    Dzięki, Igo razy dwa.
  • słone paluszki dwa lata temu
    Pojawiła się chudzinka księżycowa, a Małtyna, jak w transie...
    Czy wycie wilkołajki zamieni się na trel? xd

    Mózg jest najbardziej seksualną częścią ciała?
  • MartynaM dwa lata temu
    A ty używasz mózgu? Nie wierzę...?
  • Aisak dwa lata temu
    Małtyna
    Powyj do księżyca, może ktoś zainteresowany cię usłyszy ?
  • MartynaM dwa lata temu
    Ajsak, mózgu szukasz??
  • Aisak dwa lata temu
    Małtyna,
    A ty kopa w dupę??
  • Tjeri dwa lata temu
    Wciąż nie mogę się oprzeć wrażeniu, że Cię znam... ale każdy ma prawo do paranoi od czasu do czasu. ?
    Przeczytałam z "p" zamiast "b" w ostatnim słowie tytułu, też pasuje.
  • luna-tyczka dwa lata temu
    Siłą rzeczy głoski dźwięczne w mowie ubezdźwieczniamy i to taki miał być mój chwyt, który na Tobie zadziałał.
    Super, dzięki że mi o tym piszesz, znaczy trafiony. ?
  • Marek Żak dwa lata temu
    Gra słów w puencie najlepsza. M
  • luna-tyczka dwa lata temu
    Dzięki za czytanie i słowa pod tekstem.

Napisz komentarz

Zaloguj się, aby mieć możliwość komentowania