45

45

Średnia ocena: 5.0  Głosów: 4

Zaloguj się, aby ocenić

Komentarze (10)

  • Anonim 29.03.2017
    papuga :-/
  • Jan Potfforny 29.03.2017
    Piszesz bzdury!
    Ten tekst wymyśliłem dziś rano, a ten pies istnieje naprawdę, lecz nie w schronisku, ale koło mojego domu. To ja go przygarnąłem, dałem mu jeść i zrobiłem mu budę, chociaż mam dwa duże inne psy!
    On został wyrzucony przez moich sąsiadów.
  • Marian 29.03.2017
    Dla mnie jest to dobry tekst.
    Nie wiem dlaczego Chrum napisał "papuga". Czyżby uważał, że to jest plagiat?
  • Anonim 29.03.2017
    Panie Marianie chrum napisała papuga, bo to ładne są ptaszki. czy chrum uważa, że powyższy tekst to plagiat, poniekąd chrum tak uważa, chrum gadaj, co miałaś na myśli!
  • Adam T 29.03.2017
    chrum, jeśli widzisz tu plagiat, podaj tekst źródłowy, inaczej twój wpis pachnie trollowaniem.
  • Freya 29.03.2017
    Jest taki gwiazdozbiór "Wielki Pies", a nawet "Mały Pies" - także (w okolicach gwiazdozbioru Oriona) i naukowcy sprawdzili, że mieszkają tam same pieski.
    Niedawno przy wejściu do bloku spał u mnie na wycieraczce; nie pies a facet - oni też chyba potrzebują jakiejś własnej planety, ale z tego co wiem, to chyba nie ma - Gwiazdozbioru bezdomnych. Pozdro. ;)
  • Adam T 29.03.2017
    W moim mieście jest schronisko, daleko o zabudowań. Smród czuć killometr wcześniej, w niewielkim biurze przy samym schronisku ciężko jest wytrzymać. Podziwiam ludzi, którzy tam pracują i mam jednocześnie nadzieję, że chociaż sami nie krzywdzą bardziej tych zwieząt. Człowiek często nie wie, co to współczucie.
    Napisałeś to bardzo postym językiem, są błędy logiczne, składniowe, ale wytłumaczyłem je sobie tym, że to przecież opowieść psa, więc język musi być prosty, czasem prymitywny, nie gramatyczny. Opowadanie jest poruszające, ale mam prośbę, popraw literówki. "Spisałeś" opowieść dosłownie, ale ortografia i interpunkcja, to już Twoja broszka.
  • Jan Potfforny 29.03.2017
    Przepuściłem po rz drugi tekst przez tzw. maszynkę korektorską i nie zauważyłem żadnego błędu ortograficznego.
    Proszę mi wskazać jakiś bład, to mi pomoże.
    Pozdrawiam!
    JP
  • Fanriel 29.03.2017
    Jan Potfforny "wykonano ja z cienkiego drewna" - ją,
    "przerażania psy" - przerażenia.
    Smutny tekst. Ode mnie za temat 5.
  • Jan Potfforny 29.03.2017
    Fanriel
    Dziękuję za uwagi. Poprawki naniosłem.
    Teraz rozumiem, bo zauwazyłem, że komputerowe maszynki do korektorskie, zniekształcają teksty.
    Pozdrawiam!
    JP

Napisz komentarz

Zaloguj się, aby mieć możliwość komentowania