Krótko - Heh

Wszystko jest heh...

Z wszystkiego można się śmiać - śmierć, ataki terrorystyczne, nazizm czy patologia. Z wszystkiego się śmiejemy, bo wszystko jest spowodowane naszą, ludzką głupotą, przecież cudze błędy są zabawne! On go zabija - jakie widowisko!

Ludzie są pełni brutalnej i nieuzasadnionej nienawiści...

Dążymy do tego by zniszczyć nas samych bombą, zbudowaną z własnego idiotyzmu i śmiechu - tego "heh"...

Średnia ocena: 4.7  Głosów: 3

Zaloguj się, aby ocenić

Komentarze (8)

  • KarolaKorman 10.09.2016
    ⁂ heh :)
  • the_endrju 10.09.2016
    Ahhh...
    Heh - tak proste słowo, a może wyrazić aż tyle odminnych od siebie emocji... Może to być radość, szczęśnie, ale także zaduma, ironia i twardy, wewnętrzny żal do całego otaczającego nas świata...
  • Rasia 16.09.2016
    "spowodowane naszą, ludzką głupotą" - bez przecinka
    "Dążymy do tego by zniszczyć nas samych bombą, zbudowaną z własnego idiotyzmu" - ten przecinek wędruje za "tego"
    Jak dla mnie test za króciutki i do mnie niespecjalnie przemówił. Może ja nie mam takiego poczucia "heh", a może to ciężki dzień. Nie bierz sobie tego do serca, bo wiem, że masz do tego tendencje, w sensie do odbierania wszystkiego bardzo osobiście. Tym razem nie musisz, spokojnie ;)
  • the_endrju 18.09.2016
    Stąd "krótko" w tytule :)
    Tekst*
    Mam ostatnio ciężkie dni...
  • lolo 16.09.2016
    ty piszesz heh, a ja haha haha haha
  • Saris 18.09.2016
    heh, i nie ma co poczytać : (
  • the_endrju 18.09.2016
    Przed chwilą dodałem nowy tekst xd
  • Elizabeth Lies 19.09.2016
    Dobry tekst. Krótko i na temat. Wszystko można zbyć śmiechem, a potem myśleć dlaczego stało się tak, a nie inaczej.

Napisz komentarz

Zaloguj się, aby mieć możliwość komentowania