...

...

Średnia ocena: 5.0  Głosów: 4

Zaloguj się, aby ocenić

Komentarze (4)

  • Pasja 30.05.2020
    Pociąg, konduktor, bilety, jakie to sentymentalne. Dzisiaj już nie jeździmy koleją, raczej samochodem. Stłoczeni w korkach klniemy na wszystko. A stacyjki są takie urocze.
    Piękne opisy, pomiędzy którymi wplątujesz miłość i pochodzenie włosko-polskie kochanków. Ta sama wiara ich łączy i modlitwa. Wspomnienia przeszłych lat i doskonałe porozumienie tych dwojga pod względem pochodzenia zaskakuje. Jeszcze raz dokonujesz tego, że wszystko można dokonać. Ciekawa opowieść o kobiecej bieliźnie i podejrzenie o fetyszyzm. I pierwszy raz. A jednak zakończenie sentymentalne i jak zwykle tajemnicze.
    Pozdrawiam
  • Bożena Joanna 30.05.2020
    Joanna nie przewidywała, że relaksacyjna podróż sentymentalna kryje pewną pułapkę. Przy zachowaniu dobrej woli obojga wzmacnia tylko więzi. Dziękuję za wizytę i przemiły komentarz. Serdecznie pozdrawiam!
  • MarBe 14.06.2020
    Szybkie francuskie pociągi, piękne krajobrazy, wspaniałe zabytki, cudowna kuchnia, dobre wino, wystarczy dodać ukochanego i więcej nic nie potrzeba.
    Pozdrawiam
  • Bożena Joanna 16.06.2020
    Jeśli można odnaleźć te trzy elementy, to życie cudem jest. Dziękuję za wizytę i serdecznie pozdrawiam!

Napisz komentarz

Zaloguj się, aby mieć możliwość komentowania