...

...

Średnia ocena: 5.0  Głosów: 4

Zaloguj się, aby ocenić

Komentarze (6)

  • Szpilka 12.06.2020
    Ale ładnie i subtelnie opisałaś sceny miłosne, ciekawie oprowadziłaś po galeriach malarskich i urokliwych zakątkach pełnych zabytków, bardzo fajne pisanie ??

    Też lubię słodkie nicnierobienie nad morzem ? Podczas wojaży wstępuję do kościołów, interesuje mnie architektura i malarstwo sakralne, ostatnio wysłuchałam koncertu organowego w kościele NMP w Bredzie.
  • Bożena Joanna 13.06.2020
    Dziękuje za towarzyszenie moim bohaterom w podróży po Flandrii. Bałam się, że opisy zabytków nikogo nie zainteresują. Kościoły stanowią najwspanialsze pomniki myśli twórczej, której piękno nie zna granic. Serdecznie pozdrawiam!
  • Pasja 12.06.2020
    Jak zwykle ciekawa podróż i jak zwykle z polskimi akcentami. Miłość, pożądanie i współgranie Joanny i Corrado jest nieocenione. Nawet zazdrość jest elementem współgrajacym z uczuciem. Scena łóżkowa jak powiew zefirka elegancka i ułożona.
    Pozdrawiam serdecznie
  • Bożena Joanna 13.06.2020
    Joanna i Corrado są dość nietypową parą, pochodzą z różnych krajów i kultur, a pomimo tego zakochali się w sobie na zabój. Ta miłość towarzyszy im na każdym kroku, a zazdrość tylko wzmacnia uczucia. Dziękuję, że podążasz za nimi. Serdecznie pozdrawiam!
  • MarBe 14.06.2020
    Interesująco i ciekawie opisana historia, malarstwo flamandzkie czy sztuka średniowieczna, a zwłaszcza uczucie bohaterów.
    Pozdrawiam.
  • Bożena Joanna 16.06.2020
    Uczucia są najważniejsze, ale czasami też warto spojrzeć na tło, gdzie toczy się akcja. Dziękuję za wizytę i komentarz. Serdecznie pozdrawiam!

Napisz komentarz

Zaloguj się, aby mieć możliwość komentowania