...

...

Średnia ocena: 5.0  Głosów: 2

Zaloguj się, aby ocenić

Komentarze (5)

  • Pasja 26.07.2020
    Podróż sentymentalna w mgliste i sztywnej Anglii? Ale chyba każdy zakątek na kuli ziemskiej ma swoje przywary. I okazuje się, że ręce Corrado sięgają nawet na wyspy.
    Przeniesienie się w osiemnasty wiek do zamku i ten opis klimatu i wystroju wnętrza budzi tajemniczość. Znowu zazdrość i niedomowienia bez przyczyny. Ale chyba takie dodanie do związku szczypty pieprzu jest oryginalne. Stokrotki? jak sentymentalnie.
    Legenda głosi, że kto zakosztuje słonej wody po ślubie, zazna wiele szczęścia w małżeńskim stadle... wow w takiej scenerii świętować rocznicę ślubu coś niesamowitego. I spektakl z Joanną i Corrado jako grupę rekonstrukcyjną Druidów.
    Całość jak zwykle przenosi nas do miejsc niesamowitych i dzięki tobie Autorko czytelnik poznaje takie zakątki.
    Pozdrawiam i miłego dnia życzę
  • Bożena Joanna 26.07.2020
    Miejsce akcji jest splotem wspomnień z różnych zakątków w Wielkiej Brytanii i Polsce. Podróż zaplanowana jako lekarstwo na udrękę Corrado przybiera inną formę. Miłość, powiew zazdrości i inne ciekawostki zamieniają ją w niesamowitą przygodę. Nawet syn lekarza nieco zazdrości ojcu nuty romantyzmu.
    Wdzięczna CI jestem, że śledzisz kolejne odsłony z życia tej rodziny. Serdecznie pozdrawiam!
  • Zapraszamy do wzięcia udziału w zabawie. Do 31 lipca można napisać opowiadanie prozą, prozą poetycka i wrzucić na główną. ( w razie czego przedlużymy termin)
    Odpowiednio zatytułować i dodać link na Forum do wątku:
    https://www.opowi.pl/forum/literkowa-bitwa-na-proze-linki-do-w934/
    I wygrać.
    Tematy to:
    Temat pierwszy - „Ptak w przestworzach”
    Temat drugi - „Anioły”
    Można. na jeden, można na drugi, można połączyć.
    Czekamy i liczymy na ciebie
  • MarBe 02.08.2020
    Bardzo podobają mi się stwierdzenia.
    Delikatnie, ostrożnie, nie zniszcz koronek żonie, a jednocześnie pieść ją i trzymaj mocno w ramionach.
    Kiedy indziej, w innym czasie i miejscu takie dodatki nie były potrzebne by wzniecić ogień.
    Pozdrawiam.
  • Bożena Joanna 02.08.2020
    Wszystko ma swoje znaczenie, nawet te koronki. Serdecznie pozdrawiam i dziękuję za wizytę!

Napisz komentarz

Zaloguj się, aby mieć możliwość komentowania