...

...

Średnia ocena: 5.0  Głosów: 11

Zaloguj się, aby ocenić

Komentarze (23)

  • Dekaos Dondi 02.05.2018
    Jak to u ciebie: ładnie i elegancko. Przeczytałem wolniutko.Tylko jeden szczególik ,ciutkę mi nie pasi w całości.''czując dotyk rąk swej żony" - swojej? Ale to tylko takie - tego tam. Pozdrawiam→5
  • Bożena Joanna 02.05.2018
    Bardzo dziękuję za wizytę, miłe słowa i postaram się naprawić ten szczególik. Pozdrowienia!
  • Dekaos Dondi 02.05.2018
    ...Ciebie...
  • Kim 02.05.2018
    Witam uniżenie, Pani Bożenko.
    No to pozwolę sobie zacząć. Corrado. Ach, jakież ładne imię.
    I skończone. Bardzo ładnie i lekko. Hissotia przejrzysta, niezmiernie czytliwa. Troszkę mi żal tego doktora, ale czas jest nieubłagany. No ale grunt, że szanowny waść szczęśliwy, bo to się liczy w życiu najbardziej.
    Pozdrawiam. :)
  • Bożena Joanna 02.05.2018
    Pięknie dziękuję za odwiedzinki. Długo się zastanawiałam nad imieniem dla bohatera. Przejrzałam pełen spis w wielkim słowniku włosko-włoskim. Corrado jest imieniem pochodzenia germańskiego, ma w sobie coś z bohatera i silnego człowieka. Historyjka miała być trochę żartobliwa, stąd tabletki na potencję. Przyjaciółka Joanny zrozumiała udzieloną jej lekcję życiową, ale widocznie nie zachowała umiaru, na własną niekorzyść. Dzięki za miłe słowa. Serdecznie pozdrawiam!
  • Pasja 02.05.2018
    Wita.
    Bardzo majowo i subtelnie wyważony tekst o doznaniach miłosnych. Jak można poprzez placki ziemniaczane dojść do liftingu młodości i utrzymać ten stan.
    Kobiety.
    Pozdrawiam i miłej nocy życzę
  • Bożena Joanna 02.05.2018
    Dziękuję za wizytę o późnej porze i miłe słowa. W założeniu tekst miał być nieco żartobliwy, stąd to pomieszanie z poplątaniem. Pozdrawiam serdecznie i życzę kolorowych snów!
  • Końcówka mnie rozczuliła. Tak, to chciałam napisać. Tekst lekki, przyjemny, z chęcią czytałam. Pozdrawiam!
  • Bożena Joanna 03.05.2018
    Dzięki za wizytę i miłe słowa. Serdecznie pozdrawiam!
  • Adam T 03.05.2018
    Może uwierzysz, może nie, czytałem ten tekst sześć razy. Coś w nim takiego jest, niepradopodobna sympatyczność. Te rozmowy tak pełne humoru, drobne (żeby nie poqiedzieć, subtelne) żarciki, jakbym oglądał świetnie zagraną sztukę.
    Pozdrawiak ;))
  • Bożena Joanna 03.05.2018
    To nieprawdopodobne, ale bardzo miłe. Dziękuje za wizytę i miłe słowa. Serdeczne pozdrowienia!
  • Blanka 03.05.2018
    Dzień dobry;) Jakie to jest subtelne, delikatne... Pięknie! Jak zwykle klasa sama w sobie. Pozdrawiam:)
  • Bożena Joanna 03.05.2018
    Witam, dziękuję za wizytę i miłe słowa. Pozdrowienia!
  • Lekki w czytaniu, przyjemny tekst. Bardzo miłe chwile spędziłem czytając go.
    Pozdrawiam :)
  • Bożena Joanna 03.05.2018
    Bardzo dziękuję i pozdrawiam!
  • Justyska 03.05.2018
    Lubię tu zaglądać. Delikatna miłość... bajka:) Cóż za kocica, że bidulek aż po tabletki musi sięgać:)
    Dziękuję za uroczy wieczór i pozdrawiam:)
  • Bożena Joanna 04.05.2018
    Miło mi. Kocica nie potrafi pokonać etapu od rutyny i zapomnienia po intensywne doznania. Biedulkowi trudno się dopasować do nowej, całkiem przyjemnej przemiany w obyczajach własnej żony. Pozdrowienia!
  • Agnieszka Gu 10.05.2018
    Witam,
    Twoich opowieści się nie czyta, przez nie się płynie... majestatycznie, zwiewnie, z elegancją....
    Zauroczona, ślę pozdrowienia :)
  • MarBe 12.05.2018
    Wyjątkowo dużo w opowiadaniu jest ciepła i miłości, nawet podanie kawy sprawia wiele radości.
    Niestety nie potrafię napisać tak dobrego komentarza, jakie otrzymuje.
    Pozdrawiam.
  • maciekzolnowski 26.01.2019
    Witam,
    Takich tekstów właśnie mi brakuje - niby chodzi o sprawy błahe, a przecież to nie błahostki. To nasze życia, emocje, uczucia, obyczaje. Cieszę się, że ktoś tutaj uprawia "obyczaje" (czy jak to nazwać) i że tym kimś jesteś właśnie Ty, Bożenko. A że "opek" jest do tego wszystkiego elegancko napisany - to chyba już norma, no nie? :)
    Pozdrawiam!
  • Bożena Joanna 27.01.2019
    Maćku, miło było przeczytać ten komentarz. Pozdrawiam serdecznie!
  • Ozar 09.11.2019
    Fajnie sie czyta. To niby sprawy błahe, ale ale ważne. To taka opowieść przez która sie płynie jak łodzią, albo kajakiem. Dla mnie coś nowego ale bardzo ciekawego!. 5
  • Bożena Joanna 10.11.2019
    Dziękuję bardzo, że sięgnąłeś po mój stary opek i za miłe słowa. Serdecznie pozdrawiam!

Napisz komentarz

Zaloguj się, aby mieć możliwość komentowania