.

-

Średnia ocena: 3.5  Głosów: 4

Zaloguj się, aby ocenić

Komentarze (7)

  • NataliaO 27.01.2015
    Ciekawa treść opowiadania. 5 :)
  • Akwus 28.01.2015
    Zaintrygowałaś mnie. Troszkę to jakieś takieś, nie poukładane, ale mimo wszystko jest ok :)
    Zdarza Ci się pisać dość trudne zdania - drugie czytałem chyba ze 3 razy nim usatysfakcjonował mnie jego odbiór i przestałem się frustrować. Dzięki temu wiem co czują ludzie czytając moje teksty ;p

    Zaryzykuję stwierdzenie, że niesamowicie widzisz te sceny w głowie i jesteś nieszczęśliwa, że nie możesz przekazać nam wszystkich detali, byśmy widzieli dokładnie to samo, wszak każda nasza interpretacja ma szansę wypaczyć Twoją wizję :)
  • KarolaKorman 28.01.2015
    Mnie się podobało. W pewnym momencie nawet dałam się nabrać, co znaczy, że Twój cel został osiągnięty. Daję 4.
  • Mroczhna 28.01.2015
    @Akwus:
    No właśnie, nie nazwałabym tego nawet opowiadaniem. Nie ma w tym żadnym opisów - ani pomieszczeń ani osób (z drobnym wyjątkiem rudzielca). Moim zamiarem, było uzyskanie takiej swobody czytelnika, mianowicie każdy może wyobrazić sobie swoją szkołę, dopasować bohaterów do wybranych osób itd itd. - Że każdy może dopasować tą treść do swojej sytuacji.
    :D
    I dziękuję za pozytywne opinie :D
  • Amy 28.01.2015
    Podobało mi się :) Mam tylko zastrzeżenia do niektórych wyrazów, które są troszkę dziwnie odmienione.
  • Mroczhna 30.01.2015
    Amy:
    Dziękuję, aa które konkretniej? Bo wiesz, nie chcę popełniać znów tych samych błędów :)
  • KainaBref 10.05.2015
    Gryzłam ołówek bez słowa, ale prawie go zeżarłam jak zobaczyłam, że zaczęłaś zdanie od "się"....! Nie wiem jak inni, ale ja uważam, że wulgaryzmy są całkowicie zbędne. Zwykłe cholera na papierze wygląda już jak epitet największej rangi. Po co jeszcze dorzucać te słowa w tak krótkiej historii, gdzie emanacja agresją słowną była nie adekwatna do rozgrywającej się sceny. Masz dobry pomysł, tylko powinnaś spróbować pozmieniać szyki zdań, usunąć powtórzenia. Zawsze możesz poćwiczyć właśnie na tym tekście, bo zasadniczo całość mi przypadła do gustu. Pewnie dlatego, że moja wizja obejmowała w dalszym ciągu wyrżnięcie połowy uczniów tą żyletką ;)

Napisz komentarz

Zaloguj się, aby mieć możliwość komentowania