...

Co rząd powinien zrobić, aby rozwiązać kryzys? Jest wiele osób, które widzą, że jest źle. Krytykują rząd, że źle robi. Na granicy umierają imigranci. Jest źle. Ale łatwo jest krytykować, trudniej jest zaproponować rozwiązanie. Kogo wpuszczać? Czy zlikwidować granicę Polski i zamienić ją na jedno wielkie przejście graniczne? Czy zlikwidować Polskę i zamienić ją oficjalnie na Unię Europejską, gdzie prawo Unii będzie ważniejsze? Może tak już jest, że traktat Lizboński podpisany przez ŚP. Prezydenta Kaczyńskiego de facto zlikwidował nadrzędność naszego prawa? Czy podstawiać busy pod granicę z Białorusią i transportować imigrantów zgodnie z ich wolą do Niemiec? Jak nie dopuścić do powstania państwa islamskiego, aby katolicy i ateiści nie musieli płacić za wyznawaną wiarę - podatek za innowierstwo (ateizm to też wiara)? Jaka wiara jest prawdziwa - Islam, Judaizm czy Chrześcijaństwo? Czy mamy prawo ucinać komuś głowę, jeżeli nie zgodzi się na przejście na naszą wiarę?

Średnia ocena: 3.2  Głosów: 9

Zaloguj się, aby ocenić

Komentarze (14)

  • cos_ci_opowiem 30.10.2021
    Znowu to samo. xD
  • Jak chcesz odmiany to idź do wesołego miasteczka się rozerwać :)
  • pansowa 30.10.2021
    Nie wiem w jakim celu stawiasz te pytania.
    Nikt z nas nie udzieli odpowiedzi, ale też nikt z nas nie pcha się do rządu.
    Jeśli ktoś tam jest i bierze za to ciężkie pieniądze, to należy domniemywać, że wie, jak te problemy rozwiązać.
    Tak napisany tekst należy wkleić na forum rządowe.
  • Masz rację. Jak idę do lekarza to nie pytam na forum dla literatów jak uleczyć raka. Mógłbym równie dobrze zapytać czy hipoteza Riemanna jest prawdziwa lub czy Kosmici używają telepatii.
  • SwanSong 30.10.2021
    Autor ma problemy z wyrażaniem myśli i zapisywaniem ich w poprawny sposób. Przypomina kurczaka z odrąbaną glowy, który na ślepo uderza w klawiaturę. Bezużyteczny tekst.
  • Dziękuję za ten komentarz. Jak przeszliśmy na zwierzęce porównania: Ty przypominasz pasożyta typu wsza, co nie pisze żadnych swoich tekstów a żywi się tekstami żywicieli.
  • SwanSong 30.10.2021
    Edward Handscissors
    Czasem lepiej milczeć niż pisać bez sensu. A o mnie się nie martw, piszę i to sporo.
  • SwanSong A to zwracam honor:) Jaki to nick? Pozdrawiam.
  • poco 30.10.2021
    DZIE SOM DZIECI??!!!!!??
  • poco 30.10.2021
    że jak? ............ wyskrobane przez błyskawiczne zmywarki?? o żesz ...................!
  • Garść 30.10.2021
    Edzio XD - ależ pojechałeś. Lubisz straszyć albo lubisz się bać.
    NIC nie usprawiedliwia, żadna durna ustawa też, wykańczania ludzi, wpędzonych w pułapkę białorusko-polską.
  • Tak. Polska wykańcza tych ludzi. Sprowadza ich perfidnie na granicę i odmawia pomocy i dalszego przejścia. Zbrodniarze powinni iść pod sąd. Kara śmierci dla polskich zbrodniarzy za oszukiwanie ludzi i mordowanie ich na granicy. Czas rozpocząć drugą Norymbergę.
  • Garść 30.10.2021
    Edward Handscissors. Nie sprowadza nasza władza, ale stosuje brutalny pushback, i za to, w tym każdą śmierć wypchniętego z terytorium Polski, odpowiada moralnie.
    Reszta Twojego wpisu to klasyczna fałszywa dychotomia, zgrany w internetach chwyt erystyczny.
  • Garść Nie zgadzam się. To nie erystyka. Moim zdaniem, to rząd odpowiada za kryzys humanitarny, bo zaczął się wtrącać w wewnętrzne sprawy Białorusi. W obalenie ich prezydenta, wspierając opozycję. Ta próba puczu w wykonaniu rządu polskiego spowodowała odpowiedz w postaci ujawnienia skrzynek rządowych prowadzonych na prywatnych serwerach oraz właśnie tej akcji imigranckiej. Łukaszenko widząc, że Niemcy przez swoją historie nie potrafią odpychać imigrantów, postanowił ściągnąć do Europy rzesze nieświadomych niczego imigrantów. Co będzie dalej? W Europie do władzy dojdą neonaziści i zaczną masowe ludobójstwo imigrantów, a po wszystkim oburzeni politycy zrzucą wszystko na Polskę i Białoruś.

Napisz komentarz

Zaloguj się, aby mieć możliwość komentowania