Krzyż

Piotr

Średnia ocena: 3.5  Głosów: 12

Zaloguj się, aby ocenić

Komentarze (10)

  • kigja 15.11.2020
    Celina,

    Zmieniła avatar.
    Napisała historyczną prozę...
    Chyba nam Celina pomału normalnieje?
  • Celina 15.11.2020
    Dziękuję bardzo za komentarz. Pozdrawiam.
  • laura123 15.11.2020
    Bardzo dobry tekst, Bogumił. 5
    Pozdrawiam.
  • Celina 15.11.2020
    Dziękuję Lauro, również serdecznie pozdrawiam. Cieszę się, że tekst się podobał. to na razie projekt jednego z rozdziałów, do książki z ilustracjami pt. "Krzyż i miecz."
  • laura123 15.11.2020
    Kolejna książka? Fajnie!
  • Celina 15.11.2020
    Generalnie piszemy aktualnie dwie równolegle, tyle że obie dotyczą powstania styczniowego, jedna strefy czysto cywilnej, wojskowej, a druga właśnie kleru i zakonników, tyle że ta druga obejmuje szerzej praktycznie wszystkie epoki, w których angażowało się duchowieństwo w obronie naszej niepodległości, czyli od czasów wojen szwedzkich i księdza Augustyna Kordeckiego, poprzez konfederację barską, powstanie listopadowe, powstanie styczniowe, powstania śląskie, powstania wielkopolskie, obydwie wojny światowe, kończąc na czasach współczesnych i walce z komunizmem.
  • Serdecznie witamy w drzwiach i zapraszam do wspólnej zabawy, która potrwa do 18 listopada.
    Gdy północ wybije w tym ostatnim dniu oczekiwania na Wasze teksty, zamkną się dębowe drzwi i rozpocznie się głosowanie.
    Pierwszy temat to - „DRZWI”
    Drugi temat to - „DRZEWO”
    Liczymy na Ciebie Autorko! Autorze!
  • Celina 15.11.2020
    Dziękuję za zaproszenie.
  • koniec drogi 22.11.2020
    Podziwiam pasję historyczną ! O bohaterach nigdy nie za dużo !
  • Celina 22.11.2020
    Bardzo dziękuję za ten komentarz. Piszę bardzo dużo na ten temat. Pozdrawiam.

Napisz komentarz

Zaloguj się, aby mieć możliwość komentowania