Książki

nie mam okladki ale...

 

kazdy z nas jest jak ksiazka

nie które maja ładną, kolorową, zadbaną okladkę i  kolejkę chetnych do przeczytania.

każdy oczywiscie sprobuje ją przeczytać...

okładka przyciągnęła ale czy wnętrze zatrzyma na dłużej?

okładka przestaje wystarczać...

i co teraz?

następna książka?

o! ta jest ładnie oprawiona!

 

nie mam okładki ale...

 

czasami okładka nie przyciąga uwagi, nie rzuca sie w oczy, jest skromna, przeciętna i nie zachęca do przeczytania książki

nie ma juz wielu chętnych...

gdzie oni sa?

czy to znaczy ze jest gorsza?

czy to znaczy ze jej środek nie jest wartościowy?

o!

kto to?!

ktoś zaczyna ją czytac!

czyta i czyta...

chyba mu sie spodobała, postanowił czytać ją do konca życia, z każdym słowem, z każdą minutą czytania jest coraz ciekawsza...

historia którą w sobie kryje nigdy sie nie kończy i nie skończy.

 

nie mam okładki ale...

 

dlaczego ją wybrał?

może byl znudzony konkursem na najladniejszą okladke?

moze byl świadomy ze okładka nie jest tym czego szuka?

może byl zmeczony pustymi kartkami  pomiedzy piękną kolorową oprawką

 

nie mam okladki ale...

mam cos do powiedzenia

Średnia ocena: 2.3  Głosów: 3

Zaloguj się, aby ocenić

Komentarze (7)

  • Grafomanka 3 miesiące temu
    Tu już lepiej, chyba nie da się bardziej dosłownie... gratuluję!
  • kkrsvska 3 miesiące temu
    Zanim opublikowałam tutaj swoje prace, śledziłam teksty innych i za razem pani komentarze, bardzo pani mnie zirytowała swoją osobą... pod praktycznie kazdym tekstem który jest poddany subiektywnej ocenie znajdowala sie ocena pani, która byla napisana w charakterze sądu ostatecznego. Pani czerpie przyjemnosc ze sprawiania ludziom przykrosci? Nie miala pani skrupułów odwolac sie do czyjejś przecietnej pracy zawodowej w opinni tektsu? Dlaczego zadnego tekstu pani nie chwali tylko w kazdym szuka czegos do czego mozna sie przyczepic i wystawia 1*? Czy poezja nie jest po to zeby bawic sie slowem i przekazywac emocje? Pani tępi ludzi którzy chcą sie czyms podzielić, fakt moze nie zawsze robą to w profesjonalny sposob a krytyka nie zawsze jest zla ale w pani przypadku jest niestosowna. Kazdy tekst jest dobry chociaz z tego powodu ze mial swoją przyczynę powstania...a A pani odbiera innym radosc z tworzenia, mam nadzieję ze chociaz pani sprawia to przyjemnosc, pozdrawiam!
  • Grafomanka 3 miesiące temu
    kkrsvska, niektórzy czerpią radość z picia, inni z jedzenia... Poetą trzeba się urodzić...

    Zamiast czytać moje komentarze, trzeba było poezję czytać. Zobaczyć jak malować odczucia, jak dosłowność schować za metaforą, jak lirycznie nazwać proste rzeczy.

    Czytać czyjeś wypociny, patrzeć jak ludzie byle co tworzą, bo na siłę chce ktoś być na pudle...

    Słaby ten tekst powyżej, i orty jeszcze... Nie stawiam jedynek, a zera tutaj nie ma...
  • słone paluszki 3 miesiące temu
    Ta pani najadła się bani i na opowi cygani, ale jest tylko the bilem.
  • kkrsvska 3 miesiące temu
    do czego to odniesienie?
  • 22claudia20 3 miesiące temu
    Super metafory 5 ❤️
  • kkrsvska 3 miesiące temu
    dziekuje bardzo!

Napisz komentarz

Zaloguj się, aby mieć możliwość komentowania