Poprzednie częściKsięga Rodzaju 1,1-10
Pokaż listęUkryj listę

Księga Rodzaju 2,1-6

"Tak zostało ukończone niebo i ziemia oraz cały ich zastęp" Czyli niebo - wszechinformacja w czasoprzestrzeni i ziemia- rodzaj informacji w formie energetycznej, że wszystkimi rodzajami w formie energetycznej, zamieszczone we wszechinformacji - czasoprzestrzeń."I ukończył Bóg w siódmym dniu dzieło swoje, które uczynił i odpoczął dnia siódmego od wszelkiego dzieła, które uczynił". Czyli dzień siódmy wzorem dla człowieka w ukończeniu dzieła swojego i odpoczynek od wszelkiego dzieła swojego dla zdrowia swojego."I pobłogosławił Bóg dzień siódmy, i poświęcił go, bo w nim odpoczął od wszelkiego dzieła swojego, którego Bóg dokonał w stworzeniu". Czyli i wyraził swoją wolę Bóg, by dzień siódmy - szabat (sobota) był dniem przeznaczonym tylko na odpoczynek, bo w nim odpoczął sam Bóg od wszelkiego dzieła swojego, które dokonał w stworzeniu." Takie były dzieje nieba i ziemi podczas ich stwarzania" Czyli taka była kolejność stwarzania nieba - wszechinformacja w czasoprzestrzeni i ziemi rodzaj informacji we wszechinformacji. W dniu kiedy Pan Bóg uczynił niebo i ziemię, czyli w dniu kiedy Pan- Wszechmogący Bóg uczynił ziemię - rodzaj informacji w formie energetycznej zamieszczony we wszechinformacji i niebo - wszechinformacja w czasoprzestrzeni ( Rdz.2,1-4).

 

"A jeszcze nie było żadnego krzewu polnego na ziemi ani nie wyrosło żadne ziele polne, bo Pan Bóg nie spuścił deszczu na ziemię i nie było człowieka, który by uprawiał rolę." Czyli nie było żadnego krzewu polnego - rodzaj informacji w formie energetycznej ani nie wyrosło żadne ziele polne - rodzaj informacji, bo Wszechmogący Bóg nie rozpoczął w systemie duchowo- informacyjnym wzajemnych oddziaływań informacyjnych wód - rodzaj informacji nad powierzchnią zakrywającą czasoprzestrzeń z rodzajami informacji pod powierzchnią zakrywającą czasoprzestrzeń, nie było człowieka - rodzaj informacji, by rozpoczął wzajemne oddziaływania informacyjne uprawa roli- rodzaj informacji w systemie duchowo - informacyjnym." A tylko mgła wydobywała się z ziemi i zwilżała całą powierzchnię gleby" Czyli mgła - rodzaj informacji z ziemi - rodzaj informacji w formie energetycznej dla całej powierzchni gleby - rodzaj informacji w formie energetycznej ( Rdz.2, 5-6 )

Średnia ocena: 1.0  Głosów: 1

Zaloguj się, aby ocenić

Komentarze (39)

  • Zaciekawiony 28.12.2017
    Jeśli bóg nie istnieje w formie osobowej, cały ten fragment raci na sensie.

    Czy w tekście biblijnym jest coś co nie jest "rodzajem informacji"? Bo w taki sposób, tłumacząc każdy rzeczownik w ten sam sposób, nie mówisz niczego nowego. Będziesz się powtarzała w nieskończoność mówiąc ciągle i ciągle to samo i w istocie niczego nie tłumacząc.
  • bogusław44 29.12.2017
    @Zaciekawiony. Bóg Wszechmogący jest źródłem duchowej miłości twórczej. Analogicznie do człowieka, który ma miłować (1 Jan 4,7-16)
  • Zaciekawiony 29.12.2017
    bogusław44
    A jeśli go nie ma?
  • bogusław44 29.12.2017
    @Zaciekawiony. To nie byłoby stworzonego uniwersum holograficznego.
  • Zaciekawiony 29.12.2017
    bogusław44
    A jeśli uniwersum nie zostało stworzone tylko sobie istnieje? Na wówczas wymyślanie postaci stwórcy?
  • Nuncjusz 29.12.2017
    Rozwiązywanie zagadki przy pomocy innej, nie rozwiązanej zagadki nie ma sensu.
    To mniej więcej to samo, jakbym istnienie krasnoludków udowadniał istnieniem smerfów
  • Aisak 28.12.2017
    jeśli bóg istnieje, w co wątpię, jest hermafrodytą.
    i jest najbardziej złą istotą że wszystkich istnień.
  • Ozar 28.12.2017
    Aisak Coraz więcej ludzi do tego się skłania, ale po cichu ...
  • Aisak 28.12.2017
    Ozar naprawdę?!
    e, bujasz.
  • Ozar 28.12.2017
    Aisak. Już kiedyś tak myśleli. Poczytaj mój artykuł o obozach. Wiesz co napisała kobieta w Sachsenhausen
    "Jeśli Bóg istnieje, to będzie mnie błagał na kolanach o wybaczenie " Po tygodniu już nie żyła.
    Zobacz jak jest z wiara na zachodzie Europy, czy w Skandynawii, tam kościoły wynajmują na magazyny.
  • bogusław44 28.12.2017
    Ozar W Biblli nie ma kościołów, czyli instytucji, w Biblii jest Jezus Zbawiciel wzór człowieka dla człowieka, a Biblia jest instrukcją życia w systemie.
  • bogusław44 29.12.2017
    @Ozar. Źródłem wszelkich dramatów, cierpień i śmierci jest brak wiedzy biblijnej zbieżnej z odkryciami nauki.
  • misia25085 02.01.2018
    Coś w tym jest faktycznie... Może nie jest do końca zły ale okrutny na pewno... Przecież ktoś nieskończenie dobry nie zsyła na świat tyle nieszczęścia.
  • bogusław44 28.12.2017
    @Aisak, @Ozar. Proszę wskazać dzieło bez twórcy.
  • Zaciekawiony 28.12.2017
    A pytanie ma z tym tekstem związek, taki że...?
  • Aisak 28.12.2017
    cytat:

    Świadkowie Jehowy dowodzą, że może istnieć człowiek bez mózgu.
    A więc może istniec dzieło bez stwórcy.
  • Aisak 28.12.2017
    cytat:

    Nie istnieje nic takiego w przyrodzie łącznie z bogami,w każdym przypadku istnieje jakiś czynnik twórczy.Wielki wybuch,powstanie ciał niebieskich,ewolucja chemiczna i biologiczna na planetach,powstanie gatunków,powstanie i ewolucja człowieka wraz z rozwojem kultury,sztuki i nauki.Człowiek tworzy boga,a gdy dorośleje odrzuca go.Cywilizacje powstają i upadają.Życie trwa aż do kolejnego wielkiego wybuchu.Prawdziwym twórcą wszystkiego jest czas.Gdy w małym mózgu człowieka zakwitnie świadomość jak długo powstawało życie na ziemi i jak te procesy wyglądały,to bogowie których wcześniej sam stworzył odejdą w niebyt.Wszystko wymaga czasu!
  • Aisak 28.12.2017
    moje:

    to człowiek jest TWÓRCĄ a bóg jego DZIEŁEM!
  • Ozar 29.12.2017
    Bardzo odważna teza, ale chyba dałoby się ją obronić. Wszak jeden z filozofów powiedział kiedyś "nawet gdyby Boga nie było, człowiek by go stworzył".
  • bogusław44 28.12.2017
    @Aisak. Wielki wybuch jest destrukcyjny, a ewolucja niedorobiona, bo brakuje prapoczątku.
    Ponawiam prośbę o wskazanie dzieła, które nie ma twórcy.
  • Zaciekawiony 28.12.2017
    Zgodnie z definicją, dzieło ma twórcę. Rzecz w tym, że nie wszystko jest dziełem. Kamień nie jest dziełem i nie ma osobowego twórcy. Rzeka nie jest dziełem i nie ma osobowego twórcy. Wszechświat nie jest dziełem i nie ma osobowego twórcy....
  • Ozar 29.12.2017
    Zaciekawiony bardzo trafna dewiza "Kamień nie jest dziełem i nie ma osobowego twórcy". Podoba mi się, bo w prosty sposób wyjaśnia wiele spraw.
  • bogusław44 29.12.2017
    @Ozar, @Zaciekawiony. Według ciebie, czyim dziełem jest kamień, czyli rodzaj informacji w formie energetycznej, oraz rzeka, czyli rodzaj informacji w formie energetycznej, nazwane umownie materią.
  • Zaciekawiony 29.12.2017
    bogusław44
    Kamień może być dziełem rzeki, rzeka jest następstwem deszczu. Kamień i rzeka nie są rodzajem informacji, podobnie jak materia. Zupełnie źle interpretujesz pojęcia.
  • bogusław44 29.12.2017
    @Zaciekawiony Według ciebie czym jest materia,umownie nazwana.
  • Zaciekawiony 29.12.2017
    bogusław44
    Zbiorem cząstek posiadających masę spoczynkową i/lub niezerowy pęd oddziałujących przy pomocy oddziaływań silnych i elektrostatycznych a w dużym skupisku także grawitacyjnie, poddających się prawom termodynamiki.
  • bogusław44 29.12.2017
    Zaciekawiony Dla współczesnej fizyki teoretycznej i kwantowej, materia nazwana umownie jest jednocześnie ciałem stałym i wibracjami energetycznymi o różnen częstotliwości wibracji, czyli zbieżna z biblijnym stworzeniem, wirowej formy energii dla rodzajów informacji o różnej częstotliwości wibracji.
  • Zaciekawiony 29.12.2017
    bogusław44
    Nie. Materii można przypisać własności falowe, ale nie oznacza to, że jest ona wibracjami energii. W istocie tym co faluje jest... byt. A konkretnie prawdopodobieństwo istnienia materii. To fale prawdopodobieństwa odpowiadają za falowe właściwości materii.
    I nie, nie ma to związku z biblijnym stworzeniem. To tylko ty sobie tak założyłaś, nie podając dowodu.

    https://zapytajfizyka.fuw.edu.pl/pytania/zwiazek-miedzy-materia-czastkami-i-energia/
  • bogusław44 30.12.2017
    @Zaciekawiony. Negatywne myśli, słowa, uczynki oraz twoje negowanie i manipulowanie rzeczywistymi i rzetelnymi faktami biblijnymi są nośnikami informacji o niskiej częstotliwości wibracji, destrukcyjnymi falowymi zakłóceniami w systemie, które są kodowane falowo - tunelowe, na poziomie najniższych częstotliwości wibracji, czyli tunel swoich uczynków, wiecznej śmierci, udowodniony naukowo.
  • Zaciekawiony 30.12.2017
    bogusław44
    Zalinkuj artykuł naukowy w którym mowa o "tunelu uczynków" danego człowieka.
  • bogusław44 30.12.2017
    @Zaciekawiony Tunel swoich uczynków, udowodniła naukowo i empirycznie Danuta Adamska - Rutkowska.
  • Nuncjusz 30.12.2017
    bogusław44 ja pierdole puknij ty się w łeb
  • Ozar 30.12.2017
    Nuncjusz Daj sobie spokój, ja już dałem. To rozmowa ze ścianą.
  • Zaciekawiony 30.12.2017
    bogusław44
    Wybacz ale książki o New Age to nie jest praca naukowa. Pani dr uprawia pseudonaukę.
  • Nuncjusz 30.12.2017
    Zaciekawiony nie gadaj z tym tłukiem bo nerwów już dostaję :))))
  • Zaciekawiony 30.12.2017
    Nuncjusz
    Może się mu/jej w końcu odechce. Na forum paranormalnym przestał pisać po 420 odcinku.
  • Ozar 30.12.2017
    Zaciekawiony ja pier...........ę
  • Aisak 28.12.2017
    ależ panie Bogusiu przemiły, dlaczego opuścił pan trumlaczka?
    przecież tam pana chlebem i solą, a pan nogi za pas...tyle literek na marne, w eter, we czarną dziurkę...


    ależ panie Bogusiu przemiły, czy tak postępuje niosący Dobre Słowo?

    i znowu od nowa, od początku, bo na początku było Słowo...rzekł głuchoniemy do ślepego.
  • Ozar 30.12.2017
    A może gościa zbanować !!!! Za teksty fanatyczne itd. ????

Napisz komentarz

Zaloguj się, aby mieć możliwość komentowania