Wieczność

Xxx

Średnia ocena: 3.8  Głosów: 6

Zaloguj się, aby ocenić

Komentarze (21)

  • Canulas 06.08.2018
    Ogarnij tytuł bo wstyd.
  • Anonim 06.08.2018
    Trochę jak Zmierzch. Tylko Bella nie ta... ;D
  • Keraj 06.08.2018
    Już poprawiłem
  • Aisak 06.08.2018
    Jaki był wcześniej tytuł?
    Czemu wstyd?
  • Aisak 06.08.2018
    Stupięćdziesięcioletnia WAMPirzyca wyjmuje podpaskę i wkłada do kubka!!!!!
    Swoją?
    Cudzą?
    Czy wcześniej wyjęła ją z kosza, czy z majtek?
    KeRaj!!!!
    xD
    Jazda bez u-trzymanki xD

    Mogłeś trochę bardziej pofantazjować xD
    Np, że wyjmuje sztuczne kły albo że porwała ślicznego chłopca z Domu Spokojnej Starości xD
    Ogromne pole do świrowania :]
  • Keraj 06.08.2018
    Masz rację za mało wariacji
  • betti 06.08.2018
    Ta herbata z podpaski jest najlepsza w tym tekście... to hit! Do kitu ze mnie wampirzyca, o tym nie wiedziałam...
  • Canulas 06.08.2018
    "Idzie do karczmy. Napis nad drzwiami brzmi ,,Porzuccie wszelką nadzieję, wy którzy tu wchodzicie" - po brzmi, skoro anonsujesz tak, daj dwukropek. Po ostatnim wyrazie, za cudzysłowem, kropka. Swoją drogą znana dość sentencja.

    "Barmana do Eli:" - Barman lub Barmanka.

    "- Czy jesteś pewien że tego chcesz?" - przed że mi czegoś brakuje.

    "Chłopak poczuł jak emanujące ciepło wnika pod jego skórę. Życiodajne ukąszenie uwalnia tysiące myśli. Na chwilę zamiera. " - w jednym, jedynym momencie rozpiueprza Ci się czas. Wszędzie masz teraźniejszy, a tu: "Chłopak poczuł". Chłopak czuje - powinno być.

    "Dziewczyna składa pocałunek na jego ustach. Poczuła że oddycha." - i jeszcze tu. Dziewczyna CZUJE, że oddycha.

    Ok.
    Lekki regres techniczny, ale plus za stronę fabularną. Takie toto na 4-, więc tyle dam.
  • Pan Buczybór 06.08.2018
    No, niezłe, choć suche. Taki trochę dwutygodniowy kotlet odgrzany w kiepskiej jakości mikrofali. Szału nie ma.
  • Keraj 06.08.2018
    Wiem, nie wyszło tak jak chciałem. Więc tym bardziej dziękuję za przeczytanie i uwagi. Podziękował
  • off 06.08.2018
    Był pomysł, rzeczywiście nie dokońca wykorzystany. Jak inni wspomnieli - dało się więcej poszaleć, więcej wyciągnąć. Z tego też co zauważyłam to ty także miałeś zamiar zrobić to lepiej, więc niczego nie wytykam, bo mi się podobało, a jakbyś jeszcze trochę to podrasował żeby dało się wczuć - byłoby co oceniać ;)
    Za to dziwię się, że nikt nie zwrócił ci uwagi na ,,wampiżyca” - brrr proszę, zgaduję, że nieuważność, bo czasem np zgubiłeś polskie znaki, ale zmień na ,,wampirzyca”.
    Nie lubię się przyczepiać, nie będę tego robić, przeczytam teoją następną twórczość żeby się dowiedzieć jak naprawdę wyglądają twoje umiejętności.
    Cieplutko pozdrawiam :)
  • Canulas 06.08.2018
    Ja zwróciłem na "wampiżycę", ale w tytule. Liczyłem, że kolega KeRaj ogarnie dalej sam. Taaa, wali po oku ta wampiRZyca.
  • off 06.08.2018
    Canulas taaaak właśnie tak patrzyłam na twoje uwagi techniczna i nie mogłam uwierzyć, że się tym nie zająłeś (obawiałam się, że wampiŻyca odebrała mi wzrok)
  • Canulas 06.08.2018
    off , nie no. Czasem mi coś przeleci, ale "wampirka" straszyła tak z tytułu. Już nieistotne. Keraj ogarnie temat. Git, że to wychwyciłaś, bo by zostało.
  • Keraj 07.08.2018
    Ale plama z tą ,,ż" zamiast ,,rz" poprawiłem
  • Canulas 07.08.2018
    Wtopa i skucha ;)
  • off 07.08.2018
    Nie martw się, zdarza się ;)
  • betti 07.08.2018
    Gdyby to było umyślne, to nawet byłoby dobre, ale wtedy musiałoby być więcej takich perełek... co prawda nie zwróciłam uwagi, tak mnie ta herbata z podpaski zaintrygowała... Nie łam się Jarek, nawet najlepsi mają wtopy...
  • Pasja 09.08.2018
    Witam
    Trzynastego i jeszcze w piątek wszystko może się zdarzyć. Ciekawy zamysł
    Pozdrawiam serdecznie
  • Keraj 10.08.2018
    Podziękował
  • Niezła herbatka :))

Napisz komentarz

Zaloguj się, aby mieć możliwość komentowania