"Któregoś poranka" wstęp

Obudził go dzwięk, znienawidzonego budzika. Jakby tego było mało, do pokoju wbiegła mama.

-Wstawaj do szkoły - krzyknęła a on jak zwykle odparł na to..

-Już już - i ponownie poszedł spać.Mama krzyknęła po raz drugi i wreszcie wstał. Pobiegł do ubikacji, umył zęby, postawił włosy na żel, ubrał się w czarne jeansy i czarną koszulkę z napisem "Black_men", spakował książki i wybiegł do szkoły.Przeszedł kilka metrów do przystanku autobusowego, czekał nie całe dwie minuty aż podjechał szkolny bus. Po pięciu minutach wysiadł z niego i wszedł do szkoły. Przeszedł długim, zapełnionym korytarzem do sali numer dziesięć na pierwszym piętrze. Wszedł do klasy i usiadł w ostatniej od okna ławce, w której siedział już kolega Igor.

Średnia ocena: 2.0  Głosów: 7

Zaloguj się, aby ocenić

Komentarze (8)

  • NataliaO 22.07.2015
    wstęp bardzo krótki, treść trochę banalna zobaczymy jak się rozkręci. Można było to rozpisać :)
  • Monika 22.07.2015
    Mi się podobało, chociaż mogłoby być dłuższe :c
    Czekam.. Może się rozwinie? :)))
  • kris17243 22.07.2015
    Zgadzam się z Moniką i Natalią. Chciałbym wiedzieć co dalej
    Poza tym trochę pospolite ale czekam na next (y)
    Powodzenia!
  • Xax 22.07.2015
    Usunąłbym przecinek przed "znienawidzonego budzika". Zamieniłbym przecinek po "Black_men" na kropkę oraz dodał nowy akapit po "spakował książki i wybiegł do szkoły".
    A tak to troszkę przykrótki ten wstęp. Jak ktoś mi wcześniej napisał pod opowiadaniem "zwykły opis, zwykłej sytuacji".
  • KarolaKorman 22.07.2015
    Bardzo krótkie i codzienna sytuacja, która nic nie wnosi. Trochę się rozpisz 2 :)
  • Ichigo-chan 22.07.2015
    Przepraszam, ale mam tak trochę fioła na punkcie interpunkcji XD Nie będę rozpisywał, bo Xax już parę przykładów wymienił, ale uważaj na to w przyszłości. Poza tym jest tu mnóstwo takich dość nieistotnych szczegółów. Sądzę, że taki codzienny ubiór, czy numer klasy nie wymagają takiego opisu, ale znam parę osób, które specjalnie tak piszą, więc jestem skłonny uznać to za element twojego stylu :D Dam 2, ale postaram się przeczytać następne i liczę, że się rozkręci :D (się rozpisałem XD)
  • weronika 22.07.2015
    Bardzo fajne :)
  • Vasto Lorde 22.07.2015
    W pierwszej wypowiedzi brakuje przecinka "- krzyknęła(przecinek)a on(...)
    W drugiej tak samo tylko, że już w samej wypowiedzi "Już(przecinek)już - i (zamiast "i" dałbym po czym) poszedł znów spać.
    Czekał nie całe dwie minuty(przecinek)aż(...)
    Wstęp słaby. Krótki i mało zachęca do czytania. Coś a la "jeden dzień z życia". Mogłaś/łeś to bardziej rozwinąć. Nie było rzeczy, która mi się podobała. No niestety. Lecz nie zniechęcaj się tak bardzo! Przeczytam pierwsze rozdziały, bo być może się mylę :) Na ten moment dam 2.

Napisz komentarz

Zaloguj się, aby mieć możliwość komentowania