Uwaga, utwór może zawierać treści przeznaczone tylko dla osób pełnoletnich!

Który to już kolejny muzyczny potwór

Na ryju onuca a w nosie kolczyk to zniewolenia beznadziejny symbol.Dobrowolna kastracja sie z wolności dotyka coraz więcej z nas i nie chce impet swój choć przyhamować troszku.Dadzą nam narzędzie do ręki i my sie nim z rozkoszą zakneblujemy i uwięzimy w oparach złudnej,wmówionej nam wolności i na dodatek na luziku za to zapłacimy.Nie ma już w nas krzty godności i honoru bo ich albo nigdy nie mieliśmy albo dawnośmy to zatracili i w nas to zanikło by na miejsce tego pojawiło sie coś nowego,zjawiskowego lecz niestety nie w pozytywnym aspekcie.

Kiedyś odbierano wolność karabinami i pałami a teraz wszystko zrobi za to niewidzialna ręka systemu,która nim sie obejrzymy w mig nas omota,omami otumani aż sami wręcz łapska wyciągniemy na fikuśne obrączki i dalej wmawiać będziemy sobie iżmy wolni i suwerenni a kiedy sie obejrzemy za siebie i zobaczymy tam w dupie kuśke to demagog,czarownik przyjdzie,nas uspokoi i powie że to dla naszego dobra przeca.Bezwzględnie oszukiwani i dymani choć ochłapem obsypani,gwarancją czegoś z dupy wziętego a więc i spokojni,potulni,uspokojeni niegroźni wręcz w zastoju mięśni,dupska i mózgu

Do wszystkiego sie przystosujemy,przywykniemy byle tylko posypka na dupcie była,nieszczery uśmieszek,lipne jakieś,bez pokrycia deklaracje i przystępna,ładna buźka a potworniaki za nimi co przystojniakiem sterują i rechotają swym świńskim zwyczajem,że niejednego by to na łopatki położyło ale szczęście w nieszczęściu nie ujawniają sie z tym bardzo i chowają za przystojną kukiełeczką.Potworniaki pogrywają se z nimi już nawet nie w szachy a w warcaby a i z tym coraz większa dla nas trudność co doprowadzi do tego,iż na bierki nas przerzucą w końcu a potem już żadnych gierek potrzebować nie będą kiedy do głosu super sztuczna inteligencja dojdzie.

Średnia ocena: 5.0  Głosów: 1

Zaloguj się, aby ocenić

Komentarze (1)

  • Powiem Ci szczerze, że tak jak niechlujny ten tekst, tak smutno prawdziwy. Wydymali nas bez mydła. Demony końca czasu i pseudo bóg sztucznej inteligencji. Ale to się chyba pokrywa z przepowiedniami z pewnej księgi. Łap 5 za przekaz.

Napisz komentarz

Zaloguj się, aby mieć możliwość komentowania