Kumple z koterii

P/rezydent i kumple

marnej są konduity –

on ich ułaskawił,

jeszcze da zaszczyty.

.

Kiedyś jednak skończy

się czas „prosperity” –

wróci tych dwóch znowu

tam, gdzie noszą sznyty.

.

Sądy nierychliwe,

ale sprawiedliwe.

Pegasus dwóm ciąży,

za lat dwa pogrąży.

.

…a były p/rezydent,

za kupczenie prawem,

z Trybunałem Stanu

może mieć „zabawę”.

Średnia ocena: 4.1  Głosów: 9

Zaloguj się, aby ocenić

Komentarze (31)

  • Szpilka 4 miesiące temu
    Kto powiada, że posłowie
    nietykalni są i basta,
    tego raczej nie pozdrowię,
    niech się lepiej sam pochlasta!

    Jakieś szajby jedynki wstawiły, muszę zrównoważyć (งツ)ว
  • Zdzisław B. 3 miesiące temu
    Kto powiada - nietykalnym
    dwóm przestępcom się udało,
    temu powiem prosto w ucho -
    wielu wcześniej tak myślało.
  • Zdzisław B. 3 miesiące temu
    PS. Szpilko - "jedynki" od ręki wstawiają mnie moje osobiste trolle i ich klony. Nie każdy ma takie wierne sługi ;)
    Kiedyś opublikowałem bardzo długie opowiadanie (na co najmniej 15 minut szybkiego czytania), fragment jednej z moich wspomnieniowych książek. Po ledwie minucie chciałem poprawić zauważoną literówkę i... miałem już wstawionych 8 (słownie OSIEM) jedynek :))) Mój osobisty troll wyjątkowo szybko przeskakiwał z konta na konto. Tak że...
  • Szpilka 3 miesiące temu
    Zdzisław B.

    Tu się też za poglądy jedynki dostaje, utworu się nie ocenia, bo po co? Niemodlący, czyli jedynka się należy ( ≖‿ ≖ )
  • Zdzisław B. 3 miesiące temu
    Szpilka Oczywiście. Wiem o tym.
    Tyle że nie świadczy to o wpisie autora, tylko trollowskim jedynkowiczu.
    Chyba nawet kiedyś "uhonorowałem" takich trolli wierszykiem ;)
  • Szpilka 3 miesiące temu
    Zdzisław B.

    Ano, tacy ludzie, niestety ¯\_(ツ)_/¯
  • Poncki 3 miesiące temu
    Zdzisław B.
    Zdzisław musisz od czasu do czasu skracać bogusiowi łańcuch, jeszcze pomyśli, że może nos wychylać kiedy tylko miska ze ścinkami przed budą.
  • Zdzisław B. 3 miesiące temu
    Poncki Bardzo rzadko to czynię. Szkoda czasu, gdyż "rozmowa" z fanatykiem religijnym i oszołomem średniowiecznym to jak odbijanie piłeczki od ściany. "Pies wteczności nawet na krótkim łańcuchu szczeka, a karawana i tak jedzie w przyszłość".
    Beton ci on nie do skruszenia żadnym słowem ani zwłaszcza argumentem. Inni to robią, więc nie zostaje bez odpwoiedzi :)
    PS. Chociaż czasem kilka słów odkomentarza mu poświęcam. Tylko musi na to wybitnie "zasłużyć".
  • Pasja 4 miesiące temu
    Może jeszcze wyniosą ich na ołtarze... cierpiętnicy za sprawiedliwość zostali skazani.
    Pozdrawiam
  • Zdzisław B. 3 miesiące temu
    Taa... przestępczy męczennicy. Tylko na ołtarze...
    Sprawiedliwość czasem nierychliwa, ale w kolejce czekają inne ich przestępstwa. Wtedy, na szczęście Polaków, nie będzie już tego p/rezydenta.
    Również pozdrawiam.
  • Pasja 3 miesiące temu
    Zdzisław B. ciekawe, że umierający prawie wychodzi na własnych nogach i jeszcze spotka się na party :))
  • Tjeri 3 miesiące temu
    Pasja
    Bo on płyny przyjmował. A dla niego akurat to najważniejsze...
  • Pasja 3 miesiące temu
    Tjeri
    Doustnie, nosem czy doodbytniczo? :)
  • Zdzisław B. 3 miesiące temu
    Pasja ...pewnie odżył, gdyż
    detoks mu się skończył ;)
  • Zdzisław B. 3 miesiące temu
    Tjeri
    Pewnie dzisiaj od rana leży i się męczy... musiał , minionej nocy, przecież nadrobić ten tydzień bez uzupełniania płynu ;)
  • Pasja 3 miesiące temu
    Zdzisław B. No i jeszcze w piecu musiał napalić :)))
  • Zdzisław B. 3 miesiące temu
    Pasja O, to, to! Pewnie jego wybranka serca tylko dlatego przetrzymała w zimnym mieszkaniu, że od kilku dni na dworze jest powyżej zera stoopni. Biedulka... mało by zamarzła przez nieumiejętność regulacji termostatu w kaloryferze... :)))
  • Tjeri 3 miesiące temu
    Pasja wolę chyba tego nie wiedzieć :D:D:D
  • Tjeri 3 miesiące temu
    Zdzisław B. O tak... Wolność ma dla niego zapewne konkretny smak :D
  • Pasja 3 miesiące temu
    Tjeri teraz miesiecznice pod pałacem będą trwały dwa dni 9 i 10
  • Zdzisław B. 3 miesiące temu
    Tjeri
    Smak wody (z kreską),
    której pozbawiona była (przez tydzień)
    jego cielesność ;)
  • Skorpionka 3 miesiące temu
    Zdzisław B. Boję się że uciekną do europarlamentu i znowu będą mieli immunitet. Dałam 5 za poglądy 😉
  • Zdzisław B. 3 miesiące temu
    Skorpionka
    To jest możliwe.
    Ale do europarlamentu też władze państwa kierują wnioski o uchylenie immunitetu , jeśli ich europarlamentarzyści popełnili przestępstwa. Tak że - nawet immunitet nie musi ich uchronić.
  • Tjeri 3 miesiące temu
    Mnie najbardziej rozwalają zwykli ludzie modlący się na różańcach i traktujący tych przestępców jak świętych. Mają szczęście, że są zbyt mało ważni dla Jarosława i nie zajęli się nimi nasi święci. Fałszywe dowody, prowokowanie przestępstw, nielegalne podsłuchiwanie, niszczenie ludzi mogących zagrozić pis. W niektórych krajach za pozbywanie się tą drogą przeciwników politycznych jest dożywocie. A u nas ciemna tłuszcza na ołtarze wynosi. Głupota ludzka nie zna granic.
  • Zdzisław B. 3 miesiące temu
    Na szczęście tej "ciemnej tłuszczy" jest już, jak się okazało w październiku - coraz mniej.
    Ale, ważniejsze, zadziałało co innego - młodsi wiekiem (których poprzednio nie interesowały wybory i polityka) oraz kobiety się ruszyli. Poczuli na własnej skórze, co to znaczy oddawanie pola ciemniakom. Szkoda ośmiu lat; dobrze, że się obudzili.
  • Tjeri 3 miesiące temu
    Zdzisław B.
    Tak, to budujące. I oby jakoś na trwałe zostało, na co, myślę, jest szansa.
  • Zdzisław B. 3 miesiące temu
    Tjeri
    Przekonamy się już w tym roku, na ile trwale zadziałało - przy wyborach samorządowych i europejskich.
  • Lotos 3 miesiące temu
    No a co się stało z Grainem i Bogumiłem? Czemu nie walczą piórem i siłą swych racji.
  • Zdzisław B. 3 miesiące temu
    Też na nich czekam. Przecież to moje osobiste "komentatory politbiurowe".
    Miejmy nadzieję, że nie zawiodą. Może tylko uzupełniają atrament.
  • Poncki 3 miesiące temu
    Rozumienie tego co zaszło u ludzi zza tego betonowego muru jest takie, że oni przecież walczyli z korupcją. Dzięki nim już nigdy więcej nie trzeba będzie iść do lekarza z kopertą [sic!]. A delikwenci przecież działania niezgodne z prawem, które były na polecenie sądu! Tak sąd im kazał podrabiać dokumenty, podżegać i szantażować. To jak karetka, która jedzie na sygnale przez miasto przekraczając dozwoloną prędkość.
  • Zdzisław B. 3 miesiące temu
    Przecież żaden przestępca nie jest w swoich oczach winny, wszyscy oni niewinnie sądzeni "z paragrafu...".
    Zwłaszcza ci, co ze świecznika spadli...

Napisz komentarz

Zaloguj się, aby mieć możliwość komentowania