Kup pan kwiaty

Proszę, kup bukiet kwiatów smutku, zobacz jakie cudowne, sama zbierałam, im smutniejszy, tym piękniejszy — mówiła, do przechodzących ludzi, wskazując na bukieciki, rozłożone na ławce przy cmentarnym ogrodzeniu. Wygląda na to, że kwiaty smutku kwitły obficie na jej nierównej drodze — pomyślałem, wybierając bukiecik. Kobieta jeszcze kilka razy powtórzyła jakby sama do siebie: Im smutniejszy, tym piękniejszy...

Średnia ocena: 4.5  Głosów: 2

Zaloguj się, aby ocenić

Komentarze (7)

  • Niezłe, ścięte kwiaty w ogóle są smutne, i więdną.
    LOVE ♥️
  • o nim pseud rok temu
    Masz racje, ich smutkowi nie dorównują nawet ścięte głowy ;)
  • MartynaM rok temu
    Mam inne zdanie... najpiękniejsze są rozbujane śmiechem, życiem. Smutek jest odpychający, bo go za dużo.
  • o nim pseud rok temu
    MartynaM "najpiękniejsze są rozbujane śmiechem"

    Być może, te bukiety rozbujane śmiechem, byłby najpiękniejsze, ale ludzie spotykający na swojej drodze kwiaty szczęścia, nie zrywają ich, nie robią z nich bukietów, nie czują potrzeby dzielenia się nimi z przechodniami, są na to zbyt szczęśliwi.
  • MartynaM rok temu
    o nim pseud, chcesz powiedzieć że nikt nie chce dzielić się szczęściem?
  • o nim pseud rok temu
    MartynaM Nie, że nikt, ale wystarczy policzyć tych ze złamanym sercem, przybywających na portal i tych, co tu przybywają podzielić się z nami szczęsliwą miłością w swojej poezji ;)
  • MartynaM rok temu
    o nim pseud, to nie tak... ktoś może być szczęśliwy i pisać smutne wiersze. To że ktoś pisze smutne wcale nie znaczy, że przeżywa jakieś katusze.

Napisz komentarz

Zaloguj się, aby mieć możliwość komentowania