-

 

Średnia ocena: 5.0  Głosów: 1

Zaloguj się, aby ocenić

Komentarze (18)

  • MrAdam 28.12.2018
    Ktoś tu nie śpi... to ulga, gdy wiesz, że nie tylko ty masz problem ze snem. Pozdrawiam brata w zbrodni!
  • stefanklakson 28.12.2018
    Adamie, pozdrawiam!
  • Canulas 28.12.2018
    Takie sobie. Na tle ostatnich – bez szału
  • stefanklakson 28.12.2018
    To wszystko co czytacie, Canulasie, to moje stare teksty. Tutaj chciałem zobaczyć czy da się napisać coś z ładem i składem, używając dużej liczby przekleństw. Może jeszcze pociągnę tę serię. Ostatnio nie chce mi się nic pisać. Mam jeszcze trochę starych tekstów, to wkleję, jak zejdzie na sam dół.
  • Canulas 28.12.2018
    stefanklakson, niektórzy, jeśli chcą się odzegnac, pokazać, że obecny styl czy droga jest już inna, zamieszczają na początku opka przybliżoną datę.
    Aisak tak robi i całkiem niezły to patent.
    Oceniam sam tekst, bez oparcia o to czy teraz, czy kiedyś.
  • stefanklakson 28.12.2018
    Canulasie Nie wiem, czy da się zmienić swój styl, wątpię w to szczerze mówiąc. Gdybym pisał tu co jakiś czas i potem zmienił konto, to i tak każdy by poznał, bo każdy z nas pisze trochę po swojemu. Ja tak właściwie, to nie potrafię napisać nic ma poważnie, lepiej wychodzą mi teksty rozrywkowe.
  • Canulas 28.12.2018
    stefanklakson, ja uważam, że odkąd tu jestem, zmieniłem swój styl.
    Nie, że na lepsze, ale umiem pisać w różnych tonacjach. No ale to żadna reguła
  • stefanklakson 28.12.2018
    Canulasie, zapomniałem napisać na początku - zgadzam się z Tobą, że tekst ten jest ewidentnie słabszy niż wiele moich innych, ale jest on też o wiele mniej pretensjonalny, w sensie taki o, żeby sobie przeczytać. Nic nadzwyczajnego.
  • stefanklakson 28.12.2018
    Moje teksty też są różne, te rozrywkowe ;) Raz można spróbować takiego, a innym razem innego. Najlepsze jest to, że te z brzydkimi wyrazami w nazwie mają najwięcej wyświetleń ;)
  • Canulas 28.12.2018
    Clicbajt przyciąga, ale nie wiem czy wyświetleniami jak i choćby gwiazdkami można to jakoś przełożyć.
    Dla mnie wartość ma głównie komentarz
  • Aisak 28.12.2018
    Styl mi się zmienił na przełomie kilku ostatnich lat.
    Nie za sprawą opowi.
    To portal bardziej rozrywkowy i przede wszystkim dla wszelkiej maści prozaików.

    Co do opka.
    Wyczuwam WW...
  • Canulas 28.12.2018
    Powiem Ci, że możesz mieć rację
  • stefanklakson 28.12.2018
    Jestem już starym 33 letnim gałganem. Kasiu, co to WW? Wojna Światowa będzie?
  • Aisak 28.12.2018
    stefanklakson ładnie do mnie piszesz :)

    Myślę Stefciu, że masz więcej lat :)
    Ale na portalu literackim to zupełnie nieważne, kto ile skąd dokąd.
    Najważniejsza jest umiejętność dzielenia się słowem.

    Większość pisarczyków na opowi to Mistrzowie i bardzo mnie raduje, że mogłam ich poznać dzięki opowiadaniom lub wierszom :)
  • stefanklakson 28.12.2018
    33 lata, Kasiu. Jestem niepijący i niepalący. WW paliłem ostatnio w Holandii 2 lata temu, nie przepadam, bo mam dużą wrażliwość :D
  • Aisak 28.12.2018
    Nie słyszał pan: Kto pije i pali ten nie ma robali xD
    Widać, jest pan wrażliwym młodzieńcem xD
    33 lata, to życzę długiego życia, bo różnie bywa :]
  • stefanklakson 28.12.2018
    Kasiu, nie musimy sobie mówić przez pan, 33 lata to nie jest 63... No chyba że musisz. Dużą nadwrażliwość mam na WW, nie lubię, życiową coraz mniejszą niestety.
  • Aisak 28.12.2018
    stefanklakson lubię styl z zamierzchłych czasów.
    Miłego :)

Napisz komentarz

Zaloguj się, aby mieć możliwość komentowania