Kwitnąca łąka

,, Słowa Twe, Panie,

dają życie wieczne,, Ps. 19

 

Ukraina

Bliski Wschód...

mordowanie poniżanie

ludzkiej godności

 

tak blisko

i tak daleko

 

a wystarczy znać

Twoje słowa Panie

iść wskazaną drogą

 

a świat…

 

świat byłby

jak kwitnąca łąka na wiosnę

 

3.2024 andrew

Niedziela, dzień Pański

Średnia ocena: 3.6  Głosów: 8

Zaloguj się, aby ocenić

Komentarze (35)

  • ireneo 2 miesiące temu
    Biedronki na tej boskiej łące pożerają biednych mszyc tysiące,
    Biegacze pluskwiaki pożerają łakome życia gąsienice i ślimaki
    Urokliwie bosko ten teatr łąkowy dopełniają ptactwa krwawe łowy.
    Jakby mało, to tę sielankowo psalmioną przestrzeń
    bezlitośnie i bezbożnie kontrolują krwiożercze

    Nadal, takiego swiata życzysz ludzkości,
    w swej dziecięco naiwnej pobożności?
  • andrew24 2 miesiące temu
    Dziękuję,
    Świat kształtują ludzie wolną wolą, więc życzę abyśmy to robili dobrze.
    Pozdrawiam Wszystkich czytających serdecznie,
    Miłej Niedzieli.
    Odbiór jest indywidualną sprawą każdego.
  • ireneo 2 miesiące temu
    Ależ to oczywista oczywistość. Wszak pod warunkiem, że idiotycznymi, nieprzemyślanymi życzeniami, nie wali się jak w makówki, in gremio, cepami.
    NaPISane tu, wszak pro publico, aby iść tym kursem i ścieżką na zatracenie ciała i duszy.
    Jest ułomnością widzieć las, ale nie widzieć drzew.
  • andrew24 2 miesiące temu
    ireneo
    Podziwiam Twoje spojrzenie na łąkę, nie mów jak ją widzisz swojej miłej. Podobnie można widzieć i związki i świat i...
    Pozdrawiam ❤️
  • ireneo 2 miesiące temu
    andrew24
    To jeszcze nic, że ostrzegam przed kleszczami te z gołymi glowami a nawet tyłkami, mówię komu się da, że nie jest plaska Ziemia, choć tak dla zmyłki ciemnego luda, w Sadze rodu Dawida tak naleśnikowo stoi. To tak aby ciemny lud się nie strachał, ze kiedy Ziemia będzie się dokola Slońca obracać to pospadają w otchłań.
    To, że będziesz się wzmacniał w przekonaniu, że dostaniesz repetę po przekręceniu nie oznacza, ze tak będzie.
    Bóg temu przeczy ostrzegając iż jest jedyny a nieśmiertelność która tak was kręci jest atrybutem bogów. Chcesz być bogiem? Nie bronię ci roić marzeń, ale folguj z wciskaniem kitu, bo to dziecinada z tym pokojowym, boskowzorcowym ładem wśród kwiatuszków i trawki. Tam jest ustawiczna wojna w łańcuchu pokarmowym. A to już nie jest mit. Niejednego pracowite mrówki żywcem pożarły.
  • ireneo 2 miesiące temu
    andrew24
    Panie chlopie kochany. Twoja hipokryzja i buta jest podobnie bezgraniczna jak głupota. Dopiero jak życzyleś, aby mnie (w liczbie ogółem) szlag trafił, by zaraz potem, po proteście, słać pozdrowienia.
  • mamycię 2 miesiące temu
    Jest taka sekta, gdzie patrzy się pod nogi, aby nie nadepnąć na robaczka.
    Koniecznie się zapisz.
    Namolna, naiwna i łopatologiczna ewangelizacja tego tworu, zwyczajnie zniechęca.
  • ireneo 2 miesiące temu
    a robaczek wieje spod stopy z takim samym przerażeniem, w trosce o ciało i duszę, jak pięknem swiata zafascynowani, przed lawą wulkanu czy tsunami. Nomen omen skutkiem fuszerki tego wychwalanego.
  • andrew24 2 miesiące temu
    ireneo
    Lubię Cię, jesteś jak Ci z TV, zacytuj mi słowa gdzie Cię dotknąłem. Przeproszę.
    Pozdrawiam
  • ireneo 2 miesiące temu
    andrew24
    Z calokształtu mniemam, że podświadomie z braku obycia z tematem. A czym dotknąłeś, napisalem.
    Ponieważ w tej sprawie do sołtysa nie myślę cię ciągać więc drugi raz nie myślę wklepywać, ani powtarzać porady jak z rozpędu na cudze odciski nie stawać. Z tym karesowaniem hamuj, bo to akurat nic wspólnego z szacunkiem, a wręcz przeciwnie. W realu pewnie ugryzłbyś się w język, aby nie mieć obitej buźki. Staraj się tak godnie zachowywać aby albo babci, albo wnuczętom wstydu nie przynieść.
  • andrew24 2 miesiące temu
    ireneo
    Myślę, że się pogubiłeś, ale to Twój problem. Juz kiedyś sobie to wyjaśniliśmy.
    Pozdrawiam
  • ireneo 2 miesiące temu
    Myślisz?! Zaniechaj tego - robisz sobie krzywdę, bo rozum i wiara to nie para
  • andrew24 2 miesiące temu
    ireneo
    :) ❤️
  • Narrator 2 miesiące temu
    Andrew ma rację: w świecie panowała doskonała zgoda, lew nie zabijał antylopy, rekin roztaczał opiekę nad mniejszymi rybami, czytelnik chwalił i nagradzał wiersze poety, dopóki lekkomyślna Ewa nie poczęstowała Adama fatalnym jabłkiem. Wiersz jest o tym, jak ten pierwotny ład przywrócić. Daję 💜 i pozdrawiam autora.👋
  • mamycię 2 miesiące temu
    A co jadł lew i rekin?
  • Narrator 2 miesiące temu
    mamycię

    Tego nie wiem, to nie na moją głowę, ale Pan Bóg na pewno zadbał, żeby żadne stworzenie nie chodziło głodne, ani spragnione i wszyscy żyli miłością. Ludzkość upadła tak głęboko w czeluść zła i rozpaczy, iż nigdy nie zrozumie, czym naprawdę był raj. 🦁🌿🐮🌿🐋
  • mamycię 2 miesiące temu
    Narrator To nie ma co narzekać na ludzi vege :)))
    Lew jedzący trawę - to musiał być piękny widok.
  • Narrator 2 miesiące temu
    mamycię 😆
  • mamycię 2 miesiące temu
    Narrator Nie ma się co dziwić, że Ewa z nudów zerwała to jabłko :)
  • ireneo 2 miesiące temu
    I tak bywa, że kiwany z lenistwa daje się kiwać, miast poczytać choć trochę Sagi rodu Dawida.
    W temacie jest zbrodnicze zawołanie aby brać wzór z łąkowego ladu.
    Ponieważ objawiłeś jedynie umiejętność ukladania literek w szereg więc zacytuję:
    "świat byłby jak kwitnąca łąka na wiosnę"
    To jest podobnie glupie jak pochwala czystości kropel deszczu. Dyletanci przyjmą zapewnienie ignoranta, jako że dla idiotów debil jest mędrcem (ireneo, Listy do Parafianian, 3;12).
    Nie czlowiek zmienił boski zakon by Noe nie pożerał swiń i odwrotnie a sam buk pod tęczą gdzie zawarł ugodę z tym alkoholikiem arki sternikiem po potopieniu ludzkości i świń. Odtad Noe zakąszał golonką.
    Jak zatem chcialbyś za autorem zmienić boski porządek?
    To nie tylko bredzenie, ale herezja stawiania wlasnej lepetyny nad wszechmądrość stwórcy. Szybko sypać głowy popiołem, a by nie bałwanić więcej wziąć wcześniej Sagę rodu Dawida w ręce. I tak ci dopomósz buk😃
  • ireneo 2 miesiące temu
    Chryste panie, a to jabłko, to skąd ci się wzięło. Kto was, na boga, musztrował na tych katechezach.
    A już na marginesie, to za ten uczynek stracili wt, dach i opierunek, gdy taki Kain za zabicie brata dostał dziewkę na żonę z innego, niż Adamów, Świata.
  • andrew24 2 miesiące temu
    mamycię
    Powietrze było pewnie pożywne.
    Pozdrawiam
  • mamycię 2 miesiące temu
    andrew24 o Jezu...😱😵‍💫
  • andrew24 2 miesiące temu
    Jak dobrze pójdzie o mięsie będą legendy. Takie są prognozy.
  • mamycię 2 miesiące temu
    Normalni będą jeść takich jak ty, bo powietrzem się nie najem.
  • andrew24 2 miesiące temu
    Życzę smacznego, nie chciałbym abyś była głodna,. Postaram się być dobry.
    Pozdrawiam
  • mamycię 2 miesiące temu
    Po prostu dobrze odkładaj słoninę.
    Ziemia i tak jest płaska, a Łazarz był sztukmistrzem przysłanym od Boga :)))
  • ireneo 2 miesiące temu
    mamycię
    Łazarzowi Jezus zrobił świństwo. Gościu już się zaniebił, zdążył zapomnieć o cierpieniach agonii, a on go na padół placzu z powrotem pogonił. Ledwo nabrał dechu w wątłe przecież piersi, by się szykować ponownie do śmierci.
    A zasiłek pogrzebowy i stypa skonsumowane.
  • mamycię 2 miesiące temu
    ireneo Nie takie hokus - pokus pan nasz wyczyniał!
  • ireneo 2 miesiące temu
    mamycię
    pora na trybunał stanu, choć właściwszy międzynarodowy trybunał karny za zbrodnie ludobójstwa.
  • mamycię 2 miesiące temu
    ireneo Skąd biedny stolarz miał wiedzieć co ludzie zrobią z jego nauką?
    Postać to była wielce charyzmatyczna, spokojnie w definicji proroka się mieści, ale syna bożego to mu już ludzie przypięli.
  • Conie 2 miesiące temu
    Wystarczy tylko żyć i postępować po ludzki, ale dla niektórych to za trudne. Dobry wiersz.
  • słone paluszki 2 miesiące temu
    Hipokryta.
  • Conie 2 miesiące temu
    ERR po ludzku
  • mamycię 2 miesiące temu
    Debil

Napisz komentarz

Zaloguj się, aby mieć możliwość komentowania